Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?

Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?

Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.

AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.

Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.

Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 15:05:

Ik begrijp jou ook hoor. Ik probeerde alleen een 'oplossing' te vinden voor diegenen die de napraat nu niet leuk vinden. De mod heeft het 'kletsen' allang helemaal goedgekeurd in de napraat, dus het 'moet' niet eens veranderd worden.De oplossing is heel simpel: laat het Napraattopic het unieke napraattopic zijn zoals het oorspronkelijk bedoeld was en open voor geklets een... kletstopic. Ik begrijp dat je (niet exclusief op jou bedoeld) niet graag inbindt wat privileges betreft, maar het zou een veel zuiverder opsplitsing zijn dan 2 "napraattopics" met nuances die enkel ingewijden begrijpen.
quote:merano schreef op 17 december 2014 @ 14:43:

[...]

Ik dacht dat napraat oorspronkelijk bedoeld was om even off topic stoom af te blazen en na te praten over zaken die op het forum gebeurd waren. (Beschouwingen naar aanleiding van een topic, opmerkingen of frustraties die je in het topic zelf niet goed kwijt kunt omdat het daar off topic is.)

Maar als je er niet bij was toen het gebeurde hoef je er toch ook niet over na te praten?

Ok, discussies over beleid mogen ook, maar Ik vind het onzin dat iedereen die er niet is aan een stuk door via een napraattopic op de hoogte gebracht moet worden van zaken die zich elders op het forum hebben afgespeeld.

Als je graag overal van op de hoogte wilt zijn moet je gewoon de hele dag gaan forummen. En anders mis je vanalles. Big deal.En zo zijn er mensen die het wel een big deal vinden en willen weten wat zich de afgelopen dagen op het forum heeft afgespeeld. Lijkt mij niet vreemd of onmogelijk.
Misschien kan de Mod dit topic samenvoegen met de Napraat? Staan daar meteen een stuk minder 'kletsreacties' en dan kunnen we daar verder napraten.
wil je weten wat er zich allemaal op het forum heeft afgespeeld dan maak je een samenvattingstopic

men wil er dus graag op gewezen worden wat er allemaal ter sprake is gekomen

lekker belangrijk, denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 17 december 2014 @ 15:14:

[...]

De oplossing is heel simpel: laat het Napraattopic het unieke napraattopic zijn zoals het oorspronkelijk bedoeld was en open voor geklets een... kletstopic. Ik begrijp dat je (niet exclusief op jou bedoeld) niet graag inbindt wat privileges betreft, maar het zou een veel zuiverder opsplitsing zijn dan 2 "napraattopics" met nuances die enkel ingewijden begrijpen.Dat heb ik al gedaan, werkte niet.

napraters-kletstopic
Life is short. Eat dessert first.
het is best simpel en ik zou best een samenvatting van heel het forum kunnen maken daar ik zeeën van tijd heb

misschien dat we er een paar personen voor kunnen aanstellen\ik wil psych wel doen hoor.

je kan namelijk niet van miij gaan verwachten dat ik seks en eten ga doorspitten
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 14:43:

[...]

Dan ga je er dus van uit dat iedereen 24/7 op het forum rondhangt. Als je dat niet doen kan het dus wel zomaar zijn dat er inmiddels alweer twintig, dertig pagina's volgezwamd zijn over niks. En of er nou een rel is of niet, er wordt altijd veel gepost (net als in andere kletstopics). Bij een strikt napraattopic hoef je nooit terug te scrollen, maar weet je dat er een rel is of was als het in de lijst met actieve topics staat.En waarom precies zou je dat dan willen weten??
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 14:59:

Daarom wil ik ook geen nieuwe napraat. Dat is het paard achter de wagen spannen. Het is toch te gek dat er een nieuwe napraat geopend zou moeten worden omdat de bestaande napraat is gekaapt door een stel kletsmajoren.Beetje pot verwijt de ketel he, in eerdere delen kletste je actief mee.. Van waar die ommeslag??
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 15:22:

En waarom precies zou jendat dan willen weten??Lees anders even het hele topic, ik blijf mezelf niet herhalen.
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 15:21:

Dat heb ik al gedaan, werkte niet.

napraters-kletstopicAls er niemand meer op Napraat zou kletsen zou het wel werken. De sleutel ligt dus bij jullie ('de kletsers') zelf.
Eens met Prik.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 15:24:

[...]

Lees anders even het hele topic, ik blijf mezelf niet herhalen.Whahahahahahahaha dit is dus waar de anti-kletsers zo op tegen zijn in napraat hahahha nu doe je het toch zelf??
Bloedirritant dat gebep over niks
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 15:26:

[...]

Als er niemand meer op Napraat zou kletsen zou het wel werken. De sleutel ligt dus bij jullie ('de kletsers') zelf.Ik weet het. Maar je gaat nooit alle 'kletsers' op dat kletstopic krijgen, dus daarom het voorstel om het omgekeerd te doen. Dus deze laten voor wat het is en een napraat openen waar alleen nagepraat mag worden.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 15:28:

Bloedirritant dat gebep over niksHaha hoor wie het zegt
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 15:26:

[...]

Als er niemand meer op Napraat zou kletsen zou het wel werken. De sleutel ligt dus bij jullie ('de kletsers') zelf.

Dit is al goedgekeurd door de mod en bovendien vervult dat topic in de huidige vorm, zo is gebleken, prima een plek op dit forum.

Ik zie geen reden dit teniet te doen.

Er is wel een reden een strenger napraat te hebben, gezien de discussie dus als deze naast elkaar gaan bestaan lijkt mij dat een oplossing.

En dat de huidige napraat dan een kletstopic met privileges is maakt het kennelijk leuk voor een groep.

Anders dan andere kletstopics idd, maar iedereen is ook vrij om mee te kletsen op napraat.

Wil je kletsen met privileges dan is iedereen welkom.

Maar goed, ik denk wellicht simpel
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 15:29:

Ik weet het. Maar je gaat nooit alle 'kletsers' op dat kletstopic krijgen, dus daarom het voorstel om het omgekeerd te doen. Dus deze laten voor wat het is en een napraat openen waar alleen nagepraat mag worden.Dan vraag ik me dus af waarom 'jullie' kletsgroepje privileges zou moeten hebben die niet voor andere kletsgroepjes gelden.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 15:28:

Bloedirritant dat gebep over niks

Hats geweldige sarcasme!!

Je bent denk ik zelf verantwoordelijk voor 10% van de kletsposts uit alle delen!:)
quote:consuelabananahammok schreef op 17 december 2014 @ 15:31:

En dat de huidige napraat dan een kletstopic met privileges is maakt het kennelijk leuk voor een groep.

Anders dan andere kletstopics idd, maar iedereen is ook vrij om mee te kletsen op napraat.

Wil je kletsen met privileges dan is iedereen welkom.

Maar goed, ik denk wellicht simpel Dan zijn we met twee, want ik vond dit ook een heel simpele oplossing.
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 15:29:

[...]

Ik weet het. Maar je gaat nooit alle 'kletsers' op dat kletstopic krijgen, dus daarom het voorstel om het omgekeerd te doen. Dus deze laten voor wat het is en een napraat openen waar alleen nagepraat mag worden.Jawel. Als er een paar gaan en volhouden, volgt de rest ook. Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is om gewoon te kletsen in een ander Kletstopic, het principe is hetzelfde, alleen praat je in een ander topic. Maar goed, ik zie het probleem ook niet van een 'officiële' Napraat openen naast deze Napraat waarin mensen de behoefte hebben om met elkaar te praten.
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 15:32:

[...]

Dan vraag ik me dus af waarom 'jullie' kletsgroepje privileges zou moeten hebben die niet voor andere kletsgroepjes gelden.Van mij hoeft dat niet, maar ik denk omdat het huidige napraattopic gewoon goedgekeurd is door de mods. Daardoor zou het gewoon mogen blijven en zou er niets hoeven te veranderen. Maar omdat een deel forummers echt een napraat zonder geklets wil hebben, het voorstel voor zo'n topic.
Nogmaals er mag geklets worden in de napraat, daar hoeven we niet over te discussieren. Die discussie is al meerdere keren gevoerd en de Mods hebben daar hun laatste OP op aangepast.

Het ging mij om de behoefte van een aantal forummers te vervullen met een optie extra droge napraat. Van mij hoeft het niet, ik ga daar niet posten maar ik begrijp dat er mensen zijn die bang zijn om te vragen hoe of wat in de napraat.

Er hoeft geen kletstopic te komen, die is er al en de napraat zoals ie nu word gebruikt is zo opgezet en duidelijk gehandhaafd/ gemodereerd door de Mods.

Als er geen extra droog napraat topic hoeft te komen, dan niet.

Maar stop met het gezeur over het de invulling van het huidige sappige napraat topic.

De vraag is nu gesteld en we wachten het af.

Ik zal hier niet meer posten. Fijne dag!
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 15:28:

Whahahahahahahaha dit is dus waar de anti-kletsers zo op tegen zijn in napraat hahahha nu doe je het toch zelf??

Whahahahaha? Doe eens niet zo hysterisch.

Ik verwacht dat als je je in een discussie mengt je op z'n minst alles gelezen hebt. In dit topic zijn bijna alle berichten on-topic. Iets wat niemand kan zeggen over het napraattopic, waar ook nog eens meer meer pagina's gevuld worden iedere dag en waar het dus onmogelijk is om alles terug te lezen als je ook nog eens andere dingen met je leven wilt doen dan alleen maar forummen.
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 15:36:

[...]

Whahahahaha? Doe eens niet zo hysterisch.

Ik verwacht dat als je je in een discussie mengt je op z'n minst alles gelezen hebt. In dit topic zijn bijna alle berichten on-topic. Iets wat niemand kan zeggen over het napraattopic, waar ook nog eens meer meer pagina's gevuld worden ieder dag en waar het dus onmogelijk is om alles terug te lezen als je ook nog eens andere dingen met je leven wilt doen dan alleen maar forummen.

Dat, lieve prik, maak ik zelf wel uit.

Kun je antwoord geven op mijn eerder vraag aub?
quote:rdvv schreef op 17 december 2014 @ 15:34:

[...]

Jawel. Als er een paar gaan en volhouden, volgt de rest ook. Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is om gewoon te kletsen in een ander Kletstopic, het principe is hetzelfde, alleen praat je in een ander topic. Maar goed, ik zie het probleem ook niet van een 'officiële' Napraat openen naast deze Napraat waarin mensen de behoefte hebben om met elkaar te praten.Nee dus, verschillende keren geprobeerd, werkt niet. En idd het principe is hetzelfde en ik zie ook geen probleem in het openen van een officiële napraat. Maar de mods zullen wel beslissen, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven