Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
K heb keelontsteking en kan niet slapen. Vriend heeft het huis verbouwd (heringericht noemt hij het) en de katten spelen als twee idioten. Oh ja en het is 28 graden hier binnen, met ramen open. Dus ik ben nog wel even op ben ik bang, misschien nog een filmpje kijken ofzo.
Appeltje 72, piekeren over dingen die je zelf kan veranderen? Of over dingen waar je geen invloed op hebt? Indien het laatste het geval is...gewoon accepteren en loslaten...Ach, wat voor nieuws is dit ook...
noa, was een hele flauwe (what else is new)... o ja, ik verstond iets raars in een liedje van andrea bocelli, die was bij de tv-show. vond mezelf erg grappig.
mijn buren kunnen denk ik ook niet slapen, ik ruik de hele tijd eten (bah)
Ambrosia 9 , beterschap. Welke film overweeg je?Ik heb het vervolg op Daddy Day care, eerste deel was grappig, dus ben benieuwd. ga em zo aanzetten. Slapen gaat toch niet lukken.
Noa, mijn zonnebrillen gaan na een week of twee stuk......Of ik trap er op, of ik laat ze ergens liggen...Maar het is inderdaad heerlijk om even niet de spiegels van de ziel bloot te geven aan willekeurige voorbijgangers! Ik ga er ook maar weer eens wat aanschaffen.