Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik ken je naam wel Mik, maar weet niet van welk topic? Grappig dat je meeleest bij Cheers, ik vergeet altijd dat daar ook mensen meelezen.

En inderdaad een nachtritme combineert vaak slecht met de rest van je leven, zo jammer! Er zouden meer uren in de dag (óf nacht) moeten zitten. Of ik zou wel een pil willen waardoor ik nooit meer hoefde te slapen ofzo. (Alhoewel, slapen is natuurlijk ook gewoon erg lekker)

Hoe oud is jouw kindje?
Inderdaad,er zouden meer uren in een dag moeten zitten,kom je ook meer aan jezelf toe. En hoef je je toevlucht niet op het viva-forum te zoeken!! al hoewel.. vind het een veel te leuk forum.dus ik denk dat ik dan ook wel hier zou komen.

Vandaag naar Apenheul geweest. veul te warm!!!

Maar wel ontzettend mooi.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik denk dat je me her en der bent tegengekomen Pimpel, ik schrijf voornamelijk bij bar too much, perfect day, leven met pijn, een reuma topic en dan dus nog her en der

Ga in bed liggen (slapen wil ik nog niet zeggen) Doeg, tot een volgende keer...
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 27-07-2008 01:04
Reden: spellen is moeilijk zo laat
% gewijzigd
heej lichtbron

is dat Jeff Dunham op je avatar? die's goed he? heb m laatst op you tube zitten kijken
Ah Mik, dan is het idd niet zo gek, dat ik je wel ken! Tis wat he? Zo'n forum bijhouden.

Maar ik zou het inderdaad ook niet willen missen. Maak er soms zelfs tijd voor vrij als ik het eigenlijk niet heb. Het is lekker even de boel van je af te tikken en lief en leed te delen. Als ik de topics zie waar jij post (reuma & leven met pijn) heb jij het zo makkelijk nog niet?

Was de apenheul leuk? Dat is vlakbij Pimpeltown, grappig. De laatste keer dat wij in de Apenheul waren vond ik het wat tegenvallen, weinig losse apen gezien toen. (En uit mijn jeugd herinner ik me echt dat ze op je schouder kwamen zitten en uit je hand aten)
JA,JA!!! dat is jeff dunham met peanut. Ik vind hem geweldig!!!

Lach me helemaal rot.

Ik had nog geen avatar,en ineens dacht laat ik die dan maar doen!!
Oh,Pimpel, ze kwamen vandaag best heul,heul dichtbij. niet op je schouder of zo.Maar ik vond het wel heel indrukwekkend.

had eigenlijk nog nooit zoveel apen van dichtbij gezien.

Het is ook een zeer mooi park.en we willen deze vakantie nog een keertje teruggaan als het niet zo heet is.
Jeff Dunham is echt geweldig! Ik heb hem leren kennen door een vriendin die mij het stukje met Achmed the deadly terrorist liet zien en kwam toen via youtube erachter dat hij nog veel meer poppen heeft. Heb inmiddels ook een dvd met een van zijn shows en dan ga je ook de context zien van uitspraken en daar wordt ie nog leuker van!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Rosanna,zijn die ondertiteld die DVD's??

En waar kan ik die dan kopen??

Ik versta best wel goed engels,maar kan toch niet alles helemaal volgen,vooral niet als ze heel vlug praten.

En ik vind het toch wel leuk als ik de grappen ook helemaaal snap!!

Blijkbaar doet hij dat al heel lang,als je die kleren ziet van sommige filmpjes.

En Achmed is ook heel goed.

En Jalapeno {on a stick!!!} is ook hilarisch!!

Maar peanut heeft eigenlijk toch wel het meeste mijn hart gestolen!!
ik ben even over na aan het denken of die dvd ondertiteld is, maar ik geloof van niet. Kan het ff niet voor je nakijken, want ik zit op mijn werk, maar als ik het niet vergeet, kijk ik morgen even voor je.

ik vind Achmed echt ijzersterk en ik ben helemaal weg van Walter
Maar, ik ga het "pand" verlaten.

Ga naar bed,want mijn zoon loopt nog te spoken.

Is van de week erg verbrand in de zon {vergeten in te smeren!!dom,dom!!}.

En heb beloofd dat ik nog even bij hem kwam zitten,hoezo wordt laat!!???

Welterusten.
Heb net zitten zoeken hier naar die Jeff Dunham kon 2 dvd's vonden en volgens mij ondertiteld.

Zal ze morgen binnen halen en voor je kijken dan hoe ze zijn
iemand nog wakker?
ja hoor ik wel
kan je niet slapen?
ik mag niet slapen, ben aan het werk
@ rosanna08: wat doe je voor werk dan?
sorry zie je vraag nu pas. Ik werk op een klantenservice
quote:pimpel schreef op 27 juli 2008 @ 00:50:

[...]

Ik red het doordeweeks altijd prima. Al zou ik wel liever willen dat ik vroeger moe zou worden. Nu ga ik meestal rond enen naar bed (al wordt het de laatste tijd weer erg vaak half 2) en dan heb ik eigenlijk net een te korte nacht. Ik heb ook kinderen én werk inderdaad, dus tegen zevenen moet er van alles gebeuren. Ik heb aan 6 uur slaap in principe genoeg, maar zou het fijner vinden als ik om 00.00 uur moe zou worden.Ja, bij dat laatste sluit ik me aan. Het gaat bij mij de laatste weken weer wat beter. Ik geloof dat verkoudheid en hooikoorts en de medicatie daartegen ook nogal wat roet in het eten gooiden waardoor ik zat te knikkebollen op mijn werk. Maar dat ik eigenlijk wat meer slaap zou moeten hebben staat ook wel vast. Pff mijn vriend geeft me steeds op mijn donder dat ik dan nog laat zit te forummen omdat je dan niet goed inslaapt of zo. Valt overigens erg mee bij mij, dat inslapen. Het is meer wat jij zegt, het niet moe worden.
Rosanne deze in ieder geval gevonden al

Jeff Dunham, Spark Of Insanity

en Arguing with myself

mocht je intresse hebben laat het even weten dan.
quote:jannus57 schreef op 27 juli 2008 @ 11:12:

Rosanne deze in ieder geval gevonden al

Jeff Dunham, Spark Of Insanity

en Arguing with myself

mocht je intresse hebben laat het even weten dan.Up voor Rosanne
dat is lief van je Jannus, alleen heb ik zelf die dvd al, de vraag kwam van Lichtbron af die wilde weten of de dvd nederlands ondertiteld is
Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Kan me er nog niet toe zetten om mn tanden te poetsen etc.

Ben eigenlijk alleen aan t internetten, vooral hier dus.
Cum non tum age
quote:rosanna08 schreef op 29 juli 2008 @ 00:04:

dat is lief van je Jannus, alleen heb ik zelf die dvd al, de vraag kwam van Lichtbron af die wilde weten of de dvd nederlands ondertiteld isZal morgen even kijken dan als zij ze wil hebben geef ze maar een gil,laat het in ieder geval weten.
Hier nog een nachtbraker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven