Ben ik zwanger?
zondag 21 december 2014 om 20:17
zondag 21 december 2014 om 20:18
zondag 21 december 2014 om 20:24
Tja ik snap dat allemaal niet zo. Je loopt al een 'tijdje' in onzekerheid en weet nergens tijd vandaan te halen een test te kopen. Niet eens op koopavond of in de pauze of op de weg van of naar werk. Komop zeg. Zelfs de iets grotere AH's hebben ze en die hebben heel ruime openingstijden in de avond
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
zondag 21 december 2014 om 21:18
quote:adorabull schreef op 21 december 2014 @ 20:24:
Tja ik snap dat allemaal niet zo. Je loopt al een 'tijdje' in onzekerheid en weet nergens tijd vandaan te halen een test te kopen. Niet eens op koopavond of in de pauze of op de weg van of naar werk. Komop zeg. Zelfs de iets grotere AH's hebben ze en die hebben heel ruime openingstijden in de avondEn de apotheek bellen kan ook in de pauze, ik zie het probleem ook niet van "druk druk druk"
Tja ik snap dat allemaal niet zo. Je loopt al een 'tijdje' in onzekerheid en weet nergens tijd vandaan te halen een test te kopen. Niet eens op koopavond of in de pauze of op de weg van of naar werk. Komop zeg. Zelfs de iets grotere AH's hebben ze en die hebben heel ruime openingstijden in de avondEn de apotheek bellen kan ook in de pauze, ik zie het probleem ook niet van "druk druk druk"