Ben ik zwanger?

21-12-2014 20:11 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik zeg ja!......
Dan zou hij wel heel traag zaad hebben.

De map ontregelt je menstruatie, dus t kan zijn dat t wat langer op zich laat wachten.
Heb nog geen tijd gehad om een test te halen ivm mijn werk.

Tsja... prioriteiten he?
Tja dat weet ik zo niet hoor.

Wat voor een werk heb je dan dat je nog geen tijd hebt gehad om een test te halen?
ik zou zeggen haal morgen een test dan weet je het
-
Volgens mij kan de MA pil je cyclus behoorlijk door de war schoppen, dus ik denk niet dat je zwanger bent gebaseerd op een latere menstruatie nu. En je hebt eerder ook een normale menstruatie gehad. Maar een test is de manier om het zeker te weten.
Maakt het wat uit? Ga je de antwoorden categoriseren in ja en nee en degene met het hoogste percentage wordt het? Je snapt toch zelf ook wel dat helemaal niemand dat antwoord voor je heeft?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
-
Niemand weet dat. Haal een test
de kans is 46%

aan jou om te bepalen bij welke groep je hoort
Wanner doe je je boodschappen dan? Kan je toch meteen zo'n test meenemen.
-
Tja ik snap dat allemaal niet zo. Je loopt al een 'tijdje' in onzekerheid en weet nergens tijd vandaan te halen een test te kopen. Niet eens op koopavond of in de pauze of op de weg van of naar werk. Komop zeg. Zelfs de iets grotere AH's hebben ze en die hebben heel ruime openingstijden in de avond
Zoiets is te verschillend per persoon. Een antwoord waar je dan echt iets aan hebt is zo goed als onmogelijk dan.
Is het niet zo dat de MAP je menstruatie erg kan ontregelen? En als je na die keer in oktober verder alleen maar veilige seks hebt gehad, lijkt de kans me vrij klein dat je zwanger bent.
quote:adorabull schreef op 21 december 2014 @ 20:24:

Tja ik snap dat allemaal niet zo. Je loopt al een 'tijdje' in onzekerheid en weet nergens tijd vandaan te halen een test te kopen. Niet eens op koopavond of in de pauze of op de weg van of naar werk. Komop zeg. Zelfs de iets grotere AH's hebben ze en die hebben heel ruime openingstijden in de avondEn de apotheek bellen kan ook in de pauze, ik zie het probleem ook niet van "druk druk druk"
-
Dan zit je op het verkeerde forum. Het forum 'ik wil liever geen kritiek want daar kan ik niet tegen' is de gang door en voor de klapdeuren links.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven