Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 21:21:

Waarom kiezen mensen ervoor telkens foto's van zichzelf te plakken? Ik snap dat echt niet.Waar?
Iets van "niet de bof maar geen fut" oid.
Maar dat boeit toch eigenlijk ook niets? Er wordt hier weleens té hysterisch gedaan over privacy. Als je weinig schandaligs schrijft hier kan het weinig kwaad dat mensen je herkennen en wat kan men met bijvoorbeeld een openbare facebookprofielfoto?
http://forum.viva.nl/forum/gezondheid/v ... ges/250064
Volgens mij post zij wel vaker foto's en ik krijg er bij haar altijd een beetje een hengelen-naar-complimenten-gevoel bij.
Had de titel bijna goed zie ik nu
Oh ik geloof niet dat zij dat is. Die verhalen kloppen al tijden niet. Of ze is het wel en ze is niet helemaal 100.
Zij is een beetje een opschepperT.
Ik vind het een beetje aandachttrekkerij. Ik hou er niet zo van.
Wat een beetje make up al niet kan doen he. Foto 1 is een wereld van verschil met foto 2.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 21:31:

Ik vind het een beetje aandachttrekkerij. Ik hou er niet zo van.Hou ik ook helemáál niet van, bah
Elfje; ik vond jou wel briljant "ik zie het verschil niet?"
Haha! Maar vond het bij nader inzien toch iets te grof van mezelf
Die Cheyenne is idd weer een eh .. apart verhaal.

Voor de liefhebbers: hoe maak je een zooi van je leven
Dat soort topics lees ik niet meer, ongelofelijk hoeveel domme, hopeloze vrouwen er in Nederland rondlopen.
Troll. Kan niet anders.
quote:*Ginger* schreef op 21 december 2014 @ 21:36:

Die Cheyenne is idd weer een eh .. apart verhaal.

Voor de liefhebbers: hoe maak je een zooi van je levenIk hoop echt dat het een trol is.
Ik ben ook afgehaakt.
Die huilebalk van het topic over je kind nooit zien vind ik ook vreselijk.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 21:38:

Die huilebalk van het topic over je kind nooit zien vind ik ook vreselijk.Ik dacht minstens dat dat kind ontvoerd was ofzo.
Ik kan mevrouw A bull niet meer geloven. In latere topics geen woord meer over haar vreselijke ziekten in het buitenland bijvoorbeeld, of ik moet er overheen lezen. Ze leest als GTST waarin mensen de grootste drama's meemaken, maar dit zonder verdere problemen achter zich kunnen laten en vrolijk verder gaan met hun leven. Of ik moet het gruwelijk mis hebben, maar er gebeurt mij iets teveel, waarna er te weinig over wordt verteld in latere topics/momenten.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 21:39:

[...]

Ik dacht minstens dat dat kind ontvoerd was ofzo.Ik ook. Tis te hopen dat ze nooit in een co-ouderschap terecht komt. Alhoewel dat vast zo'n moeder wordt die haar kind nooit naar vader laat gaan.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 21:39:

[...]

Ik dacht minstens dat dat kind ontvoerd was ofzo.Dit soort vrouwen bedoel ik dus met ubermoeders. Ik kan daar echt slecht tegen, laat een kind toch een beetje denk ik dan. En doe wat met je eigen leven.
quote:Doreia schreef op 21 december 2014 @ 21:40:

Ik kan mevrouw A bull niet meer geloven. In latere topics geen woord meer over haar vreselijke ziekten in het buitenland bijvoorbeeld, of ik moet er overheen lezen. Ze leest als GTST waarin mensen de grootste drama's meemaken, maar dit zonder verdere problemen achter zich kunnen laten en vrolijk verder gaan met hun leven. Of ik moet het gruwelijk mis hebben, maar er gebeurt mij iets teveel, waarna er te weinig over wordt verteld in latere topics/momenten.

Precies dat.

Plus dat hysterische topic over vreemdgaan en haar niet aantrekkelijke man enzo en dat ze niet vreemdging, maar hij was wel lelijk. Maar ze ging niet vreemd. Al had ze een lekkere ex die contact wilde. En was haar man echt heel onaantrekkelijk. Dus.
Ik wil er geloof ik niet eens aan beginnen, aan die bull....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven