Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 december 2014 om 22:04
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 21:59:
[...]
En vergeet niet dat ze ergens (in het WK-topic geloof ik) ook nog even heel terloops kwam melden dat een vriendin van haar met de hele misjpoge was neergestort in de MH17. Ook verder nooit meer iets over gehoord.Ja dat wist ik, maar ik vond dat net iets te om op te schrijven, hoewel ik toen ook mijn wenkbrauwen daarbij optrok, maar vooral omdat het binnen afzienbare tijd was nadat iemand vroeg hoe het met haar ging, dat ze geen tijd had vanwege dit feit.
[...]
En vergeet niet dat ze ergens (in het WK-topic geloof ik) ook nog even heel terloops kwam melden dat een vriendin van haar met de hele misjpoge was neergestort in de MH17. Ook verder nooit meer iets over gehoord.Ja dat wist ik, maar ik vond dat net iets te om op te schrijven, hoewel ik toen ook mijn wenkbrauwen daarbij optrok, maar vooral omdat het binnen afzienbare tijd was nadat iemand vroeg hoe het met haar ging, dat ze geen tijd had vanwege dit feit.
zondag 21 december 2014 om 22:07
zondag 21 december 2014 om 22:10
quote:paulaner schreef op 21 december 2014 @ 22:07:
[...]
Het meest onvoorstelbare is dat het heel erg veel voorkomt.
Dat verhaal is er 1 van de vele.Ik kan mij daar dus niks bij voorstellen (oke, wel vanwege het forum), maar als vriend en ik uit elkaar gaan, zou ik hem nooit zoon (en andersom) ontzeggen. Het is namelijk een heel goede vader.
[...]
Het meest onvoorstelbare is dat het heel erg veel voorkomt.
Dat verhaal is er 1 van de vele.Ik kan mij daar dus niks bij voorstellen (oke, wel vanwege het forum), maar als vriend en ik uit elkaar gaan, zou ik hem nooit zoon (en andersom) ontzeggen. Het is namelijk een heel goede vader.
zondag 21 december 2014 om 22:13
quote:Istar_ schreef op 21 december 2014 @ 22:05:
Nou ja, ik heb ook wel eens het idee dat mijn leven een slecht geschreven soap is, omdat het te ongeloofwaardig is.
Jij bent ons allereigenst Broekje.
Serieus, bij jou heb ik nooit het gevoel dat wat je schrijft niet waar is of sterk aangedikt o.i.d.
Nou ja, ik heb ook wel eens het idee dat mijn leven een slecht geschreven soap is, omdat het te ongeloofwaardig is.
Jij bent ons allereigenst Broekje.
Serieus, bij jou heb ik nooit het gevoel dat wat je schrijft niet waar is of sterk aangedikt o.i.d.
zondag 21 december 2014 om 22:16
quote:hatsetats schreef op 21 december 2014 @ 22:14:
En voor hetzelfde geld is het allemaal wel echt.
En dan?
Dan ga ik lichtelijk op mijn bek omdat ik heb uitgesproken dat ik het eigenlijk niet geloof? Tsja, dat is dan maar zo. Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat ik op mijn bek ga.
En voor hetzelfde geld is het allemaal wel echt.
En dan?
Dan ga ik lichtelijk op mijn bek omdat ik heb uitgesproken dat ik het eigenlijk niet geloof? Tsja, dat is dan maar zo. Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat ik op mijn bek ga.
zondag 21 december 2014 om 22:17
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 22:16:
[...]
En dan?
Dan ga ik lichtelijk op mijn bek omdat ik heb uitgesproken dat ik het eigenlijk niet geloof? Tsja, dat is dan maar zo. Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat ik op mijn bek ga.Niks, en dan. Dat maak jij er van.
[...]
En dan?
Dan ga ik lichtelijk op mijn bek omdat ik heb uitgesproken dat ik het eigenlijk niet geloof? Tsja, dat is dan maar zo. Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat ik op mijn bek ga.Niks, en dan. Dat maak jij er van.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET