Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 22 december 2014 @ 18:48:

Ik heb niemand om te sturen [afbeelding]Oh, das balen .
Ik kan de scharrel sturen, maar dan heb ik een koelkast vol met vlees en een kast vol met wijn en niets anders. Daarbij krijg ik hem nooit zo gek
Ik hoef geen kerstboodschappen te doen, dus dat is lekker rustig. Wel de gewone, wekelijkse boodschappen en ik vrees dat het heel druk zal zijn morgen in de supermarkt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 22 december 2014 @ 18:52:

Ik kan de scharrel sturen, maar dan heb ik een koelkast vol met vlees en een kast vol met wijn en niets anders. Daarbij krijg ik hem nooit zo gek Geef scharrel dan een lijstje mee. Doe ik ook hoor, want anders komt ie thuis met een blik bruine bonen en een pond gehakt .
Ik denk dat scharrel me heel verbaasd aankijkt en vervolgens de lijst terug geeft

Hoewel, als ik echt omhoog zou zitten zou hij het zo voor me doen, de lieverd.
quote:Istar_ schreef op 22 december 2014 @ 18:52:

Ik kan de scharrel sturen, maar dan heb ik een koelkast vol met vlees en een kast vol met wijn en niets anders. Daarbij krijg ik hem nooit zo gek Oh god, er ligt dus nog een schone taak voor jou. Een man dusdanig opvoeden dat hij zich aan boodschappenlijstjes houdt. Mijn moeder klaagde daar ook altijd over, als mijn vader ooit eens boodschappen deed, bracht hij alleen mee wat hij zelf lekker vond. Ik gaf hem stiekem groot gelijk.
Oeh, ik wil ook wel een scharrel. Maar bij ons in de appie hebben ze alleen scharrelkip.
quote:bollinger schreef op 22 december 2014 @ 18:55:

[...]

Oh god, er ligt dus nog een schone taak voor jou. Een man dusdanig opvoeden dat hij zich aan boodschappenlijstjes houdt. Mijn moeder klaagde daar ook altijd over, als mijn vader ooit eens boodschappen deed, bracht hij alleen mee wat hij zelf lekker vond. Ik gaf hem stiekem groot gelijk. Tis een scharrel hè, die hoef ik niet op te voeden
quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 18:55:

Oeh, ik wil ook wel een scharrel. Maar bij ons in de appie hebben ze alleen scharrelkip.

Moet je goed opletten, lopen er los rond meeste kans bij de mandjes met een half brood en een klein flesje wijn.

quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 18:55:

Oeh, ik wil ook wel een scharrel. Maar bij ons in de appie hebben ze alleen scharrelkip. Deze heb ik niet bij de appie vandaan
quote:Istar_ schreef op 22 december 2014 @ 18:57:

[...]

Tis een scharrel hè, die hoef ik niet op te voeden Hij zou je eeuwig dankbaar moeten zijn als je het wél zou doen.
quote:doornroosje9 schreef op 22 december 2014 @ 18:54:

Ik hoef geen kerstboodschappen te doen, dus dat is lekker rustig. Wel de gewone, wekelijkse boodschappen en ik vrees dat het heel druk zal zijn morgen in de supermarkt.Sla je kerst over of?
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 18:57:

[...]

Moet je goed opletten, lopen er los rond meeste kans bij de mandjes met een half brood en een klein flesje wijn.

In de diepvriesstraat, met een speciaal kleur mandje.
quote:bollinger schreef op 22 december 2014 @ 18:58:

[...]

Hij zou je eeuwig dankbaar moeten zijn als je het wél zou doen.Hoezo? Het zou mij worst wezen als hij geen koffie, wcpapier, brood, hagelslag en boter heeft en alleen maar biefstukken, Taxi en wijn
quote:Phoolan schreef op 22 december 2014 @ 18:58:

[...]

Sla je kerst over of?Nee, wel rustiger dit jaar. Kerstavond bij mijn nichtjes, mijn oom, mijn ouders en zusje en gezin en kerstdag bij mijn schoonouders. Dus ik moet zelf niets in huis halen.
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 18:57:

[...]

Ja, ik heb er al een hele mooie gezien, maar ja, verlegen hè. (ik dan, hij weet ik niet)
quote:bollinger schreef op 22 december 2014 @ 18:59:

[...]

In de diepvriesstraat, met een speciaal kleur mandje.Haha ja met een pizza!
quote:Istar_ schreef op 22 december 2014 @ 19:00:

[...]

Hoezo? Het zou mij worst wezen als hij geen koffie, wcpapier, brood, hagelslag en boter heeft en alleen maar biefstukken, Taxi en wijn
quote:doornroosje9 schreef op 22 december 2014 @ 19:00:

[...]

Nee, wel rustiger dit jaar. Kerstavond bij mijn nichtjes, mijn oom, mijn ouders en zusje en gezin en kerstdag bij mijn schoonouders. Dus ik moet zelf niets in huis halen.Wij doen kerst altijd gewoon thuis, met zijn viertjes, in trainingspak. Dus in principe hoef ik ook niks, maar op eerste kerstdag pakken we altijd wel een beetje uit met een Echt Diner, al is het maar patat met kip en appelmoes en ijs toe. En dit jaar pakken we dus wat meer uit: ik heb biefstukjes besteld, en kippenlevertjes, en garnalen, en lekkere paddenstoeltjes, en blauwe kaas en nog veel meer zooi. Tweede kerstdag eten we gewoon andijviestamp .
quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 19:01:

[...]

Ja, ik heb er al een hele mooie gezien, maar ja, verlegen hè. (ik dan, hij weet ik niet) Wat is het ergste dat er mis kan gaan? Wen je gewoon aan om veel te flirten (op een lieve manier). Een van de leukste hobby's die er is. Kun je overal doen en mensen worden er vrolijk van.
Tweede kerstdag gaan we uit eten met de familie en eerste kerstdag ben ik alleen. Maar dan ga ik wel iets lekkers voor mezelf koken. In joggingbroek en oversized mannentrui zit ik dan aan de hertenbiefstuk

Vind koken best leuk om te doen, vooral recepten uitproberen, niet van die elke dag hetzelfde vlees, groenten, aardappelen gerechten.
quote:doornroosje9 schreef op 22 december 2014 @ 19:00:

[...]

Nee, wel rustiger dit jaar. Kerstavond bij mijn nichtjes, mijn oom, mijn ouders en zusje en gezin en kerstdag bij mijn schoonouders. Dus ik moet zelf niets in huis halen.Relaxt!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 19:11:

[...]

Wij doen kerst altijd gewoon thuis, met zijn viertjes, in trainingspak. Dus in principe hoef ik ook niks, maar op eerste kerstdag pakken we altijd wel een beetje uit met een Echt Diner, al is het maar patat met kip en appelmoes en ijs toe. En dit jaar pakken we dus wat meer uit: ik heb biefstukjes besteld, en kippenlevertjes, en garnalen, en lekkere paddenstoeltjes, en blauwe kaas en nog veel meer zooi. Tweede kerstdag eten we gewoon andijviestamp .Dat klinkt zalig en lekker rustig. Dat wordt genieten!
quote:Fangtasia schreef op 22 december 2014 @ 19:13:

[...]

Wat is het ergste dat er mis kan gaan? Wen je gewoon aan om veel te flirten (op een lieve manier). Een van de leukste hobby's die er is. Kun je overal doen en mensen worden er vrolijk van.

Haha, flirten is superleuk en ik kan het ook wel, alleen niet bij mannen die ik echt leuk vind. Maar de volgende keer zal ik eens een lachje eraan wagen.

Ga jij iets leuks doen met de kerst Fang?
Er gebeurt echt niets op het forum, jullie hoeven niet te refreshen of bij nieuwe topics te kijken. Zaaaaai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven