Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Phoolan schreef op 22 december 2014 @ 16:14:

@Cochise, veel plezier, klinkt goed!

Godskolere, wat is het druk in de stad En dan woon in nog niet eens in een grote stad, kun je nagaan.Hou op. Volgens mij is hier in de stad alles gratis vandaag.
Mij zie je absoluut niet in een stad rond deze tijd. Veel te druk.
Life is short. Eat dessert first.
Ikke is trouwens blij. Ik werk als oproepkracht op uitzendbasis, maar wel standaard iedere vrijdag. Vorige week heb ik dus maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of er nog een feestdagenvergoeding in zit voor tweede kerstdag. Iedereen lachte me uit, maar ik krijg hem dus lekker wel .
Goed zo LV!
Leuk, LV!
Ik vind het wel stoer van mezelf. Normaal ben ik niet zo assertief als het om centen gaat, centen boeien me vrij weinig eigenlijk.
Vind ik ook stoer trouwens.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 16:32:

Ikke is trouwens blij. Ik werk als oproepkracht op uitzendbasis, maar wel standaard iedere vrijdag. Vorige week heb ik dus maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of er nog een feestdagenvergoeding in zit voor tweede kerstdag. Iedereen lachte me uit, maar ik krijg hem dus lekker wel .Top
Uit het mededelingentopic:

Helaas was het voor ons en de technische dienst niet mogelijk om op een eerder moment concreet iets te kunnen communiceren over het tijdsplan om de bugs en wensen voor het VIVA-forum op te pakken. Dit komt voornamelijk door het feit dat wij de technische dienst delen met andere vrouwensites binnen Sanoma en dat de lancering van Libelle.nl een groot gedeelte van hun tijd heeft opgeslokt. Maar de kogel is nu eindelijk door de kerk!

Vanaf 5 januari met een doorloop tot 15 januari gaan ze hiermee aan de slag. Ze verwachten dan de lijst grotendeels af te kunnen werken. Mocht er meer tijd nodig zijn zal er na de 15e opnieuw worden gekeken naar een tijdslot waarop de technische dienst aan de slag kan.

Wij begrijpen dat het forumplezier wat verminderd wordt door de technische problemen, maar we gaan er alles aan doen om deze problemen zo snel en goed mogelijk in de eerste twee weken van het nieuwe jaar op te lossen.

Voor nu, hele fijne feestdagen gewenst en een goed uiteinde!

En maar schrijven de hele tijd dat ze zo druk waren met 'onze' bugs. Had dan meteen eerlijk geantwoord dat Viva geen prioriteit was, dat had ik vervelend gevonden maar niks aan te doen. Nu voel ik me toch min of meer belazerd, al is het natuurlijk ook weer niet zo wereldschokkend allemaal.
Jeej klaar
Haat aan libelle!!!
ik heb eigenlijk helemaal geen last van bugs e.d.

maar zie liever weer de roze uitvoering.
Goed zo LV, is toch lekker wat geld extra.

Co veel plezier, altijd een lekker geluid vind ik, storm.

Het lijkt me in een tijd waarin zoveel huwelijken stranden echt onverstandig om thuis bij de kinderen te gaan zitten.

Zo, ben ik weer bij?
quote:ketller schreef op 22 december 2014 @ 16:52:

Haat aan libelle!!!

Even gekeken bij dat libelle forum, daar hebben ze ook een Bug topic, daar ruim 190 reacties, hier bijna 2500

Hoezo scheve verhoudingen..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 16:51:

Uit het mededelingentopic:

Helaas was het voor ons en de technische dienst niet mogelijk om op een eerder moment concreet iets te kunnen communiceren over het tijdsplan om de bugs en wensen voor het VIVA-forum op te pakken. Dit komt voornamelijk door het feit dat wij de technische dienst delen met andere vrouwensites binnen Sanoma en dat de lancering van Libelle.nl een groot gedeelte van hun tijd heeft opgeslokt. Maar de kogel is nu eindelijk door de kerk!

Vanaf 5 januari met een doorloop tot 15 januari gaan ze hiermee aan de slag. Ze verwachten dan de lijst grotendeels af te kunnen werken. Mocht er meer tijd nodig zijn zal er na de 15e opnieuw worden gekeken naar een tijdslot waarop de technische dienst aan de slag kan.

Wij begrijpen dat het forumplezier wat verminderd wordt door de technische problemen, maar we gaan er alles aan doen om deze problemen zo snel en goed mogelijk in de eerste twee weken van het nieuwe jaar op te lossen.

Voor nu, hele fijne feestdagen gewenst en een goed uiteinde!

En maar schrijven de hele tijd dat ze zo druk waren met 'onze' bugs. Had dan meteen eerlijk geantwoord dat Viva geen prioriteit was, dat had ik vervelend gevonden maar niks aan te doen. Nu voel ik me toch min of meer belazerd, al is het natuurlijk ook weer niet zo wereldschokkend allemaal.Libelle is belangrijker!😱
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 16:25:

[...]

Hou op. Volgens mij is hier in de stad alles gratis vandaag.

Nou en in de supermarkt ook, ik was na doktersbezoek snel even de Deen in, en best vroeg ook nou ik werd gek. krijg dan de neiging om te gaan beuken met karretje. Ik weet waar alles ligt en ga met flinke pas door de winkel.

Dat getut van moeder en volwassen dochters en 2 karren voor de aardappels zetten en maar overleggen wat ze zullen nemen tussen de roddels over de buurtjes kan ik dan niet hebben.
quote:paulaner schreef op 22 december 2014 @ 16:58:

[...]

Even gekeken bij dat libelle forum, daar hebben ze ook een Bug topic, daar ruim 190 reacties, hier bijna 2500

Hoezo scheve verhoudingen..Toe maar! Wellicht levert die site meer geld op??
quote:yasmijn schreef op 22 december 2014 @ 16:59:

[...]

Libelle is belangrijker!😱WTF
quote:ketller schreef op 22 december 2014 @ 17:01:

[...]

Toe maar! Wellicht leverd die site meer geld op??Meer- dure advertenties hooguit, qua gebruikers is Viva echt zoveel groter.
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 17:00:

[...]

Nou en in de supermarkt ook, ik was na doktersbezoek snel even de Deen in, en best vroeg ook nou ik werd gek. krijg dan de neiging om te gaan beuken met karretje. Ik weet waar alles ligt en ga met flinke pas door de winkel.

Dat getut van moeder en volwassen dochters en 2 karren voor de aardappels zetten en maar overleggen wat ze zullen nemen tussen de roddels over de buurtjes kan ik dan niet hebben.

Dat heb ik precies zo, ik ga dan ook altijd heel vroeg boodschappen doen. Vanochtend was het bij ons gelukkig nog heel rustig.

Is ook raar vind ik, dat het nu zo druk is want het is niet zo dat de winkels een week dicht gaan ofzo. Onze supermarkt ik 2e kerstdag gewoon open.
Pffff, serieus? Libelle is belangrijker?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 17:05:

[...]

Dat heb ik precies zo, ik ga dan ook altijd heel vroeg boodschappen doen. Vanochtend was het bij ons gelukkig nog heel rustig.

Is ook raar vind ik, dat het nu zo druk is want het is niet zo dat de winkels een week dicht gaan ofzo. Onze supermarkt ik 2e kerstdag gewoon open.Dat snap ik al jaren niet. Mensen slaan vreten in alsof er een natuurramp op til is, terwijl de winkel precies één dag dicht is. Het brood is hier om tien uur 's morgens al op.
Maar goed, ik wist wel dat die TD uit één persoon of een gedeelde TD bestond, dat voorspelde ik al een tijd geleden.

Dat kon niet anders, al je kijkt naar het tergend langzame tempo waarmee dingen werden opgepakt.

Wat ik trouwens niet snap is dat je een site de lucht in gooit als ruim de helft gewoon nog niet werkt.

Want zo was het wel.

Of valt deze uitspraak onder negatief forummen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 17:07:

[...]

Dat snap ik al jaren niet. Mensen slaan vreten in alsof er een natuurramp op til is, terwijl de winkel precies één dag dicht is. Het brood is hier om tien uur 's morgens al op.

Tegenwoordig zijn de supermarkten zelfs op de Kerstdagen geopend.

Hoe debiel is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven