Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 17:05:

[...]

Dat heb ik precies zo, ik ga dan ook altijd heel vroeg boodschappen doen. Vanochtend was het bij ons gelukkig nog heel rustig.

Is ook raar vind ik, dat het nu zo druk is want het is niet zo dat de winkels een week dicht gaan ofzo. Onze supermarkt ik 2e kerstdag gewoon open.Ik ga woensdagochtend vroeg nog even wat verse dingen halen en hoop dan voor maandag niet meer in een supermarkt te komen. Ik sta in mijn huispak om 8 uur met mijn 2 hulpjes voor die deur en dan rennend door de winkel denk ik
quote:fluim schreef op 22 december 2014 @ 16:56:

ik heb eigenlijk helemaal geen last van bugs e.d.

maar zie liever weer de roze uitvoering.

Ik heb mijn achtergrond mooi perzik gemaakt, leest heerlijk.

Kan dus ook met roze.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 december 2014 @ 17:08:

Maar goed, ik wist wel dat die TD uit één persoon of een gedeelde TD bestond, dat voorspelde ik al een tijd geleden.

Dat kon niet anders, al je kijkt naar het tergend langzame tempo waarmee dingen werden opgepakt.

Wat ik trouwens niet snap is dat je een site de lucht in gooit als ruim de helft gewoon nog niet werkt.

Want zo was het wel.

Of valt deze uitspraak onder negatief forummen? Wat ik vooral niet snap is het gemak waarmee er elke keer weer geroepen werd dat de TD er écht, écht, echt Heul Druk mee bezig was. De TD was er dus helemaal niet mee bezig, want die had(den) wat beters te doen. Zeg dat dan gewoon in plaats van de mensen aan het lijntje te houden.
Mag ik jullie vragen mijn D T fouten stelstelmatig te blijven benoemen?? Ik leer bij:)

Die van levert zag ik:)
quote:ketller schreef op 22 december 2014 @ 17:10:

Mag ik jullie vragen mijn D T fouten stelstelmatig te blijven benoemen?? Ik leer bij:)

Die van levert zag ik:)Iesse goet!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 17:10:

[...]

Wat ik vooral niet snap is het gemak waarmee er elke keer weer geroepen werd dat de TD er écht, écht, echt Heul Druk mee bezig was. De TD was er dus helemaal niet mee bezig, want die had(den) wat beters te doen. Zeg dat dan gewoon in plaats van de mensen aan het lijntje te houden.Jaa en toen ik daar tegenin ging kreeg ik een ban!!!
Dus ik kreeg een ban omdat het me sterk leek dat ze druk bezig waren. Maar dat waren ze dus ook echt niet!!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 17:12:

[...]

Iesse goet!
quote:ketller schreef op 22 december 2014 @ 17:10:

Die van levert zag ik:)Het is heel simpel (als je 't eenmaal doorhebt) want de tegenwoordige tijd is nooit met een -d (hij wandelt).

Wel als het in de verleden of voltooide tijd is (wandelde, gewandeld).

(Uitzonderingen daargelaten, maar het is eigenlijk wel een veilig uitgangspunt)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 17:10:

[...]

Wat ik vooral niet snap is het gemak waarmee er elke keer weer geroepen werd dat de TD er écht, écht, echt Heul Druk mee bezig was. De TD was er dus helemaal niet mee bezig, want die had(den) wat beters te doen. Zeg dat dan gewoon in plaats van de mensen aan het lijntje te houden.Tja, dat hadden we kunnen weten he, we komen hier al lang genoeg
is het dan handig als dat gaat gebeuren dat er maar 1 persoon je gaat verbeteren. want voor je het weet springen ze allemaal tegelijk boven op je. en ik ben zelf niet zo gediend van woordverbeteraars, ook niet wanneer het een ander betreft.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 december 2014 @ 17:18:

[...]

Het is heel simpel (als je 't eenmaal doorhebt) want de tegenwoordige tijd is nooit met een -d (hij wandelt).

Wel als het in de verleden of voltooide tijd is (wandelde, gewandeld).

(Uitzonderingen daargelaten, maar het is eigenlijk wel een veilig uitgangspunt)Jaaa heb al een geweldig topic met veel hulp:)
quote:fluim schreef op 22 december 2014 @ 17:19:

is het dan handig als dat gaat gebeuren dat er maar 1 persoon je gaat verbeteren. want voor je het weet springen ze allemaal tegelijk boven op je. en ik ben zelf niet zo gediend van woordverbeteraars, ook niet wanneer het een ander betreft.Jammerrrrrr dan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Steinbeck kan ik mijn boodschappenlijstje niet aan jou geven dat jij even voor mij nr de ah gaat? 😁😁👍
quote:fluim schreef op 22 december 2014 @ 17:19:

is het dan handig als dat gaat gebeuren dat er maar 1 persoon je gaat verbeteren. want voor je het weet springen ze allemaal tegelijk boven op je. en ik ben zelf niet zo gediend van woordverbeteraars, ook niet wanneer het een ander betreft.Mag ook, en al brand je me tot de enkels af, ik moet leren!!
kan je niet gewoon bij twijfel je zin in je dicteetopic plaatsen en na evt aanpassing gewoon hier plaatsen

ik heb namelijk zo het grote vermoeden dat er veel replies aan zullen worden besteed.
quote:ketller schreef op 22 december 2014 @ 17:20:

[...]

Jaaa heb al een geweldig topic met veel hulp:)

Ik ga je niet constant verbeteren hoor, ik heb er hier thuis al één waar ik het maar niet doorgedrongen krijg

Overigens ben ik er, ook door mijn werk, wel achter dat slecht kunnen vervoegen geen bal zegt over iemand z'n intelligentie.

Héle intelligente mensen maken ook de sufste spel- en vervoegingsfouten.

Niet iedereen is overal goed in blijkbaar.
ik ga niet verbeteren hoor. ik heb ook alleen maar een 8,5 gehaald door lief te lachen naar de leraar
lijkt me toch vrij logisch ook, missi

dat dat niks met elkaar te maken heeft
zou bijna dom zijn als je dat niet zou weten, maar ik ga hier niet negatief doen
quote:paulaner schreef op 22 december 2014 @ 16:58:

[...]

Even gekeken bij dat libelle forum, daar hebben ze ook een Bug topic, daar ruim 190 reacties, hier bijna 2500

Hoezo scheve verhoudingen..Mwah, ik denk dat hier 10% van de leden bugs heeft geplaatst en dat de ruim 190 daar gewoon 100% is
Ik heb geen inkopen gedaan voor kerst. Één dag gaan we eten bij schoonmoeders en de andere overleven we wel door of een blik open te trekken of door onszelf ergens uit te nodigen. Hier in huize Fangtasia hebben we een gruwelijke hekel aan koken en boodschappen doen.
quote:fluim schreef op 22 december 2014 @ 17:25:

lijkt me toch vrij logisch ook, missi

dat dat niks met elkaar te maken heeft

Nou, er zijn toch echt mensen die dat denken.

Lees maar in het 'Pijn in je taalgevoel'-topic
Ketller, ik ben er nog niet aan toegekomen.
volgens mij heeft die veel pagina's en google stuurt me naar een oude uit 2012. maar ik geloof je op je woord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven