Uitgerekend eind augustus 2015 !!
zondag 21 december 2014 om 22:10
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!
Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.
NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.
NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
maandag 22 december 2014 om 18:44
Ten eerste van harte gefeliciteerd allemaal!! Hier ook een postieve test! 11 november laatste menstruatie maar 16 dec nog een negatieve test.. Van het weekend dus gelukkig wel een knaltest! Augustus dit jaar een MA gehad bij 10 weken (is rond de 7 weken gestopt met groeien) vandaag gebeld voor een echo en mag 30-12 al komen.. Zou dan 8 weken zijn.. Maar hoe verklaren we dan die negatieve test?! Ben bang dat 30-12 te vroeg is en dat we dan alleen maar meer gaan stressn.. Wat denken jullie?
maandag 22 december 2014 om 20:02
Gefeliciteerd iedereen! Ik meld me ook nieuw aan hier. Vorige week positieve test, volgens eigen berekening 21 augustus uitgerekend. 1e kindje. Ik ben zelf 35, vriend is 32
15 januari 1e afspraak bij verloskundige voor intake, bloedonderzoek en evt echo
Wil iemand mijn gegevens in de tabel zetten, het lukt mij niet.
15 januari 1e afspraak bij verloskundige voor intake, bloedonderzoek en evt echo
Wil iemand mijn gegevens in de tabel zetten, het lukt mij niet.
maandag 22 december 2014 om 20:17
maandag 22 december 2014 om 20:47
maandag 22 december 2014 om 21:26
Ik zal er morgen eens voor gaan zitten. Ben nu al erg slaperig haha. Net berekend dat ik 30 aug ben uitgerekend (als morgen de test positief is en anders voel ik me behoorlijk in de maling genomen haha). Mijn borsten zijn zo zwaar dat ik me net afvroeg of ik in de eerste zwangerschap een bh in bed droeg....
maandag 22 december 2014 om 21:45
Ik vind 15 ook wel prima!
Dan hebben we ook een leuk clubje om elkaar te leren kennen!
Hier is het ook gebruikelijk om in de 6e week te bellen, dus ik bel ook pas in het nieuwe jaar. Volgens mij ook eerst een intake en een paar weken verder een echo, dus ben benieuwd!
Ik was er 2 weken geleden nog heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Vooraf aan de menstruatie heb ik altijd gigantische zere borsten en dat had ik toen ook.. Ik wist dus zo ongeveer al zeker dat ik ongesteld ging worden... Tot vorige week woensdag, toen bleef het uit. En dat is niets voor mij, ik kan vaak de klok er op gelijk zetten.
Vanochtend werd ik wakker met 'Oh mijn god... kan ik dit wel? Gaat ons dit lukken? Ben ik hier wel klaar voor? Kan ik wel bevallen? Hoe moet een kind zo groot als een meloen door een gat zo groot als een druif??? AAAHHHRGGG!!!'
Gelukkig is dit gezakt!
Ben met vlagen ontzettend duizelig, heeft iemand anders dit ook?
Kan het trouwens kloppen dat de tabel niet meer werkt?
Dan hebben we ook een leuk clubje om elkaar te leren kennen!
Hier is het ook gebruikelijk om in de 6e week te bellen, dus ik bel ook pas in het nieuwe jaar. Volgens mij ook eerst een intake en een paar weken verder een echo, dus ben benieuwd!
Ik was er 2 weken geleden nog heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Vooraf aan de menstruatie heb ik altijd gigantische zere borsten en dat had ik toen ook.. Ik wist dus zo ongeveer al zeker dat ik ongesteld ging worden... Tot vorige week woensdag, toen bleef het uit. En dat is niets voor mij, ik kan vaak de klok er op gelijk zetten.
Vanochtend werd ik wakker met 'Oh mijn god... kan ik dit wel? Gaat ons dit lukken? Ben ik hier wel klaar voor? Kan ik wel bevallen? Hoe moet een kind zo groot als een meloen door een gat zo groot als een druif??? AAAHHHRGGG!!!'
Gelukkig is dit gezakt!
Ben met vlagen ontzettend duizelig, heeft iemand anders dit ook?
Kan het trouwens kloppen dat de tabel niet meer werkt?
Vandaag is de mooiste dag.
maandag 22 december 2014 om 22:33
Hier Blonde weer. Net ruim uur bezig geweest tabel terug te toveren en aan te vullen. Gaarne zo houden.
Voor diegene die beweren dat het mobiel/iPad technisch niet lukt...ik heb net alles via m'n iPad zitten doen, dus dat klopt iig niet.
Ik wil best de tabel bijhouden, maar dan niet piepen als t ff duurt
Zitten nu aan 11 dames, wordt al gezellig druk.
Voor diegene die beweren dat het mobiel/iPad technisch niet lukt...ik heb net alles via m'n iPad zitten doen, dus dat klopt iig niet.
Ik wil best de tabel bijhouden, maar dan niet piepen als t ff duurt
Zitten nu aan 11 dames, wordt al gezellig druk.
maandag 22 december 2014 om 22:33
Ik alleen aan mijn beste vriendin... Die is ook iedere maand zo ongeveer op de hoogte geweest. Verder niemand... Mijn ouders vertel ik het sowieso pas heel laat, die zijn 2 kinderen na een voldragen zwangerschap verloren, bleken zo zwaar gehandicapt dat ze beiden binnen een week overleden en hebben 3 mk's gehad... Ik kan ze een hoop besparen door het pas te vertellen als het goed is...
Morgen ga ik lunchen met een vriendin die net een zoontje heeft gekregen... Ik weet niet of ik voor mezelf in sta!
Morgen ga ik lunchen met een vriendin die net een zoontje heeft gekregen... Ik weet niet of ik voor mezelf in sta!
maandag 22 december 2014 om 22:54
Na de echo (19januari) gaan wij het eerst aan mijn- en zijn ouders vertellen.
Ik wil hier voorzichtig mee zijn en stiekem is het ook wel leuk om samen een geheimpje te hebben
Volgende week een familie-diner.
Waarschijnlijk een vast menu of 2-keuze menu. Degene die het organiseren zijn gek op carpaccio. Ik voel het al aankomen..
Hoe ga ik me daar onderuit lullen
Ik wil hier voorzichtig mee zijn en stiekem is het ook wel leuk om samen een geheimpje te hebben
Volgende week een familie-diner.
Waarschijnlijk een vast menu of 2-keuze menu. Degene die het organiseren zijn gek op carpaccio. Ik voel het al aankomen..
Hoe ga ik me daar onderuit lullen
maandag 22 december 2014 om 23:09
Top blonde, bedankt! (En sorry voor het extra werk, beloof hierbij plechtig nergens meer aan te komen)
Heb het alleen aan mn beste vriendin verteld, heb nog niet zoveel zin om het te delen (in tegenstelling tot mn eerste zwangerschap) Ben er om de een of andere reden deze keer veel onzekerder over en wil eerst weten of alles echt goed zit.
Weet alleen niet of het gaat lukken, mn buik is aardig opgeblazen terwijl die normaal plat is en ik eigenlijk altijd strakke shirtjes draag. Hopen dat het "dikke truien weer" wordt
Jaaa, het kerstdiner... Iemand suggesties om onder de drank, carpaccio en zalm uit te komen zonder op te vallen?
Heb het alleen aan mn beste vriendin verteld, heb nog niet zoveel zin om het te delen (in tegenstelling tot mn eerste zwangerschap) Ben er om de een of andere reden deze keer veel onzekerder over en wil eerst weten of alles echt goed zit.
Weet alleen niet of het gaat lukken, mn buik is aardig opgeblazen terwijl die normaal plat is en ik eigenlijk altijd strakke shirtjes draag. Hopen dat het "dikke truien weer" wordt
Jaaa, het kerstdiner... Iemand suggesties om onder de drank, carpaccio en zalm uit te komen zonder op te vallen?
maandag 22 december 2014 om 23:11
Ik ben een beetje aan het rotzooien met het ontdekken van en met het gebruik van het forum...
@blonde Wat goed dat je zo snel eeer zwanger bent geraakt!
@kartonnendoos Zijn er vermoedens in je omgeving? Anders valt de combi geen carpaccio en geen alcohol erg op maar anders niet want dan wordt er vast niet zo op je gelet!
@blonde Wat goed dat je zo snel eeer zwanger bent geraakt!
@kartonnendoos Zijn er vermoedens in je omgeving? Anders valt de combi geen carpaccio en geen alcohol erg op maar anders niet want dan wordt er vast niet zo op je gelet!
maandag 22 december 2014 om 23:31
Ahh, ik zal én niet piepen, en me op de iPad er maar eens in gaan verdiepen!
Gelukkig drink ik niet zo vaak bij familie en rij ik vaak dus daar gaat t de komende dagen niemand opvallen... Wel bij de vrienden, maar gelukkig kan ik dan met m'n beste vriendin plannetjes smeden én in t cafe een alcoholvrij biertje bestellen als ik een rondje haal! k hoop dat ik er goed mee weg ga komen!
Vrienden weten wel dat we bezig zijn, ouders, schoonouders en schoonzussen niet!
Gelukkig drink ik niet zo vaak bij familie en rij ik vaak dus daar gaat t de komende dagen niemand opvallen... Wel bij de vrienden, maar gelukkig kan ik dan met m'n beste vriendin plannetjes smeden én in t cafe een alcoholvrij biertje bestellen als ik een rondje haal! k hoop dat ik er goed mee weg ga komen!
Vrienden weten wel dat we bezig zijn, ouders, schoonouders en schoonzussen niet!
maandag 22 december 2014 om 23:42