Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Ha Gekko! Fijn dat je er ook bent, we kennen elkaar van het wachtbankjestopic..

Ik denk, dat mocht het hier mis gaan, dat het me ook rauw op mn dak gaat vallen hoor, maar op dit moment ben ik misschien nog wel wat te euforisch... Misschien komt de onzekerheid nog?

Je hoort het ook zoveel om je heen, dat er dingen misgaan met zwangerschappen en met baby'tjes... Misschien moet ik daarom misschien wat meer over risico's nadenken? Ik weet het niet... We zie het wel!
Vandaag is de mooiste dag.
Nou Kartonnendoos, lekker houden zo!

Het meer nadenken over wat er allemaal mis kan gaan, maakt de kans dat het goed blijft gaan toch niet anders. Probeer je onbevangenheid te houden en geef mij meteen ook iets

Hoor mij hier haha! Kon ik het zelf ook maar altijd zo zien. die onzekerheid overvalt me gewoon echt met momenten.

Ja ik ken jou ook van het wachtbankje. Het werd me op een gegeven moment wel wat te druk daar, dus heb er niet meer heel veel geschreven. Heeft het zwanger worden lang geduurd bij jou?
Wij gaan het met kerst vertellen aan de ouders/broers/zussen. Dan ben ik 6 wk.

Ik heb de laatste week last van buikkrampen en opgeblazen gevoel. Verder geen andere klachten. Maar die krampen maken me soms wel onzeker, terwijl het er gewoon bij kan horen. Ach ja, zullen de hormonen wel zijn
Zo tabel is weer bijgewerkt, zijn nu met 16 leuke dames, als iedereen even goed het wachtwoord noteert dan haal ik m morgen uit de openingspost.

@dobber90: ja ben ook wat voorzichtig met blij zijn. In je hoofd zit toch de wetenschap dat het mis kan gaan, waarschijnlijk meer dan bij iemand die dat gelukkig niet heeft moeten meemaken.

Ik mag 2 januari op intake komen bij de VK en 6 januari de echo. Spannend!
Gekko, ik heb daar op t laatst ook niet meer zo mee geschreven... Werd soms een beetje moe van het 'elkaar dingen aanpraten'..

Ik had op een gegeven moment last van m'n borsten, teken dat ik ongesteld ging worden... Zeiden de dames daar; ach doos, wat fijn dat kan een voorteken zij van een zwangerschap, komt goed! Terwijl ik al ongeveer zeker wist dat dat t juist niet was...

Wij hebben er 8 maand over gedaan, jij?
Lijkt me Prima Blonde!

Had niet gedacht dag we m zo snel vol zouden krijgen!!
Dames, gaan jullie smeren met BBB crème/olie?? Wanneer beginnen??
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik snap precies wat je bedoelt kartonnendoos. Ik maakte me er niet gekker door, maar vond het een beetje onnodig om te weten of de baarmoedermonden open of dicht waren en of het cervixslijm plakkerig of waterig was Niet helemaal mijn ding dus. Maar goed, iedereen moet natuurlijk kunnen schrijven wat 'ie wil.

Ik weet uiteindelijk helemaal niet hoeveel rondes wij erover hebben gedaan. Vorig jaar in december zwanger geraakt (is een goede maand voor ons zeg), in februari miskraam en daarna even niet bezig geweest met zwanger worden. Ik vond het hele gebeuren echt te heftig. Daarna weer ervoor gegaan, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wanneer dat precies was. In ieder geval best een tijd hoor.
BBB creme? Is dat creme tegen striae?

Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht. Eerst eens een goede echo voordat ik ga denken aan creme of buikfoto's.

Het duurt meestal wel even voordat je buik gaat groeien, je hebt er tijd genoeg voor.
Buik billen borsten crème. Tietjes groeien denk ik wel veel eerder dan buik vandaar de vraag.. ik denk dat ik mijn borsten wel in ga smeren. Ook tegen striae (wat erfelijk vaak bepaald is dus niet altijd tegen te smeren is) maar vooral oom de huid soepel te houden.
Nog iets waar ik niet over na heb gedacht haha. Ik ben slank, maar heb wel wat striae in de lengterichting op mijn bovenbenen, dus ben bang dat mijn huid niet zo goed tegen oprekken kan.

Mijn boobs zijn al wat gegroeid.

Ik ga smeren, na 12 weken of zo. Of mijn boobies moeten echt mega gaan worden, dan begin ik eerder
De tabel is weer foetsie...
Nja ik heb ook beetje op mn boobs omdat mijn boobs vroeger in een keer enorm gingen groeien heb al redelijk flinke boobs haha
quote:blonde83 schreef op 23 december 2014 @ 22:43:

De tabel is weer foetsie... jaa
OK hier Blonde. Wil degene die zo vriendelijk was om de tabel als n rotzooitje achter te laten en daarna uit te loggen voortaan zo vriendelijk zijn om dat gewoon ff te melden.

Het geeft niets als je niet weet hoe t werkt, laat dan dikgedrukt de gegevens die je in de tabel wenst te hebben achter en dan kan iemand anders t oppakken, scheelt een hoop moeilijkheden om uit te zoeken waar de fout zit.

Bij voorbaat dank!
Huh? Hier zie ik de tabel gewoon hoor. Of is het zo snel weer gefixt?

Ik geloof niet dat het bij mij is misgegaan, heb na het aanvullen gecontroleerd en de tabel stond er netjes bij
Het klinkt allemaal steeds enthousiaster!

Wij zijn erge flapuiten dus kunnen het nieuws niet voor ons houden. Bij het eerste kind alle fam uit bed gebeld om 8 uur sochtends ( na de test). Bij deze gaan we de fam met kerst bellen...kunnen echt niet wachten tot de nieuwjaarswensen.

En als het niet goed gaat wil ik toch ook bij deze mensen uithuilen en dat is voor ons de reden om het gelijk openbaar te maken. Voor mijn gevoel hangt er een beetje een taboe op MK...klopt dat? Want waarom zou je wachten...voor het geheimpje?
Even over het wachtwoord...het groentje hier...waarom heb ik dat nodig?
Net mn eerste emotionele break Down gehad wie ook al gehad?
@pudding123

Ah wat naar.. Was er iemand bij je?

Ik slaap sinds dit weekend onrustig en kort (ja ook nu weer wakker om 03.40😑).. Kvind het zo spannend allemaal😳

Trouwens.. Ik had het woordje 'eind' gemist toen ik meeging in dit forum, sorry. Maar wellicht wordt die datum tijdens de termijnecho verder gezet😉

Het valt me op dat enkele van jullie al vroeg een echo hebben👍 Ik vroeg ook aan de verloskundige tijdens het telefoongesprek: "waarom pas 19jan? Mag het iets eerder?" Zij: "om teleurstellingen te voorkomen en in ieder geval iets duidelijk te kunnen zien, want vroeger een echo kan wel eens moeilijk zichtbaar zijn"

Anyway; ik tel de dagen af😆
@rose2010 lastig dat je zo midden in de nacht wakker wordt. Hier is het andersom. Stort rond 21:00 in (blijf dan nog wel even hangen op de bank) maar slaap echt de hele nacht als een blok.

Wat ik wel bijzonder vind bij mij is dat mijn borsten s' ochtends redelijk normaal zijn en tegen de avond zwellen ze behoorlijk op. Verder ook nog veel last van een opgeblazen gevoel en maagzuur.

hoe gaat het met jullie kwaaltjes

(Tel af naar de 30ste intake gesprek vk )
quote:82roosje schreef op 24 december 2014 @ 08:43:

Wat ik wel bijzonder vind bij mij is dat mijn borsten s' ochtends redelijk normaal zijn en tegen de avond zwellen ze behoorlijk op. Verder ook nog veel last van een opgeblazen gevoel en maagzuur.

gesprek vk )Daar ben ik blij want mijn borsten voel ik opeens minder deze ochtend dus gelijk stress
Hier alleen wat krampjes onderin mn buik. Voor de rest helemaal nergens last van.. Soms vraag ik me af of het wel allemaal echt is hahaha..
Klopt Gekko, heb t meteen gefixt en nee na jou stond alles er netjes hoor :-)

Merel81 het ww heb je nodig om de tabel te kunnen aanpassen. Maar als je dat niet doet heb je idd het ww niet nodig.

Ah Rose2010 dat geeft toch niet, dan heb jij waarschijnlijk de primeurs met wat ons te wachten staat

Ik heb trouwens een vroege echo omdat ik in okt een miskraam heb gehad en er een vleesboompje in m'n baarmoeder zit.

Mijn borsten zijn idd ook gevoeliger en naar mijn idee voller in de avond, grappig.
Ik ben net gebeld door de verloskundigepraktijk hier in de stad! Op 14 januari hebben we de eerste afspraak staan; intake van ongeveer een uur! Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven