Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 december 2014 om 22:05
maandag 22 december 2014 om 22:09
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 22:06:
Ik zit heerlijk even alleen op de bank, kinderen en man naar bed ( zijn wekker gaat om 2 uur..) en ik heb cola, chips en de afstandsbediening. Fijn! Op naar Netflix nog even een uurtje of 3, hoef toch nergens heen morgen vroeg ;-0
Zalig. Ik zit in de late avond altijd alleen op de bank, mijn man moet er 's morgens uit om half 6.
Geniet ervan. Welke serie gaat het worden?
Ik zit heerlijk even alleen op de bank, kinderen en man naar bed ( zijn wekker gaat om 2 uur..) en ik heb cola, chips en de afstandsbediening. Fijn! Op naar Netflix nog even een uurtje of 3, hoef toch nergens heen morgen vroeg ;-0
Zalig. Ik zit in de late avond altijd alleen op de bank, mijn man moet er 's morgens uit om half 6.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 december 2014 om 22:11
maandag 22 december 2014 om 22:11
quote:GateKeeper schreef op 22 december 2014 @ 22:10:
Ff een vraag tussendoor. T is een hele blonde hoor. Ik ben een beginnende bakker en nu heb ik muffins gebakken, maar kan ik deze gewoon in een tupperwarebak bewaren? Lijkt me wel? Maar ik heb nog nooit muffens gebakken, dus weet het niet zeker.
Ff een vraag tussendoor. T is een hele blonde hoor. Ik ben een beginnende bakker en nu heb ik muffins gebakken, maar kan ik deze gewoon in een tupperwarebak bewaren? Lijkt me wel? Maar ik heb nog nooit muffens gebakken, dus weet het niet zeker.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 december 2014 om 22:12
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 22:06:
Heerlijk! Wij hebben sinds gisteren weer Netflix. Kerstkadootje aan onszelf
Maar niet nu, nu ga ik slapen, om morgen uitgerust en wel de supermarktrace te lopen! Truste...
Heerlijk! Wij hebben sinds gisteren weer Netflix. Kerstkadootje aan onszelf
Maar niet nu, nu ga ik slapen, om morgen uitgerust en wel de supermarktrace te lopen! Truste...
maandag 22 december 2014 om 22:12
quote:doornroosje9 schreef op 22 december 2014 @ 22:09:
[...]
Mijn man ook maar die blijft altijd langer op dan ik;-)
Maar nu even omgekeerd, heerlijk stil even. had ik nodig.
Broadchurch, had ik nog niet gezien en ik hou wel van een engelse detective.
[...]
Mijn man ook maar die blijft altijd langer op dan ik;-)
Maar nu even omgekeerd, heerlijk stil even. had ik nodig.
Broadchurch, had ik nog niet gezien en ik hou wel van een engelse detective.