Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Graag gedaan roosje. Ik weet juist niet of het op de app lukt, wel via de originele website.

Ja ikzelf vind 15/17 ook een mooi aantal (er zijn altijd mensen die uiteindelijk minder/ niet meer zullen schrijven om welke reden dan ook).
Ten eerste van harte gefeliciteerd allemaal!! Hier ook een postieve test! 11 november laatste menstruatie maar 16 dec nog een negatieve test.. Van het weekend dus gelukkig wel een knaltest! Augustus dit jaar een MA gehad bij 10 weken (is rond de 7 weken gestopt met groeien) vandaag gebeld voor een echo en mag 30-12 al komen.. Zou dan 8 weken zijn.. Maar hoe verklaren we dan die negatieve test?! Ben bang dat 30-12 te vroeg is en dat we dan alleen maar meer gaan stressn.. Wat denken jullie?
Gefeliciteerd iedereen! Ik meld me ook nieuw aan hier. Vorige week positieve test, volgens eigen berekening 21 augustus uitgerekend. 1e kindje. Ik ben zelf 35, vriend is 32

15 januari 1e afspraak bij verloskundige voor intake, bloedonderzoek en evt echo

Wil iemand mijn gegevens in de tabel zetten, het lukt mij niet.
Ws ben ik al nr zoveel die het vraagt, maar hoe kom ik in de tabel? Ben 32 en zwanger van ons tweede kindje. Weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar mag 5jan voor de eerste echo (dagen aan t af tellen!!) Weten jullie al wanneer jullie mogen?
Gefeliciteerd allemaal!

Ik wil me ook graag aanmelden bij het clubje.

Ik ben 29 augustus uitgerekend van ons eerste kindje, ik zelf ben 26 en mijn vriend 27.
Hmm, net even zitten prutsen, maar lukt me echt niet om die tabel te wijzigen

Wil iemand mij toevoegen?

Waa, maak er nu helemaal een zooitje van.. Dit is dus Piepz

*logt gauw uit*
Hoi, ik ben net het forum ah ontdekken dus ken de ins en outs niet. Morgen ga ik de tweede test doen en ik denk dat ik zwanger ben van de tweede :-). Wil ook wel in groepje maar doe ,zoals velen het op een androidphone, en dan kan ik me niet aanmelden...begrijp ik??
Misschien idee om iemand zijn laptop op te starten? Mijne is helaas gecrasht!

Iedereen gefeliciteerd! En jullie al symptomen??
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Uhhhh niet helemaal handig Piepz heel de tabel naar de Filistijnen.... Zal kijken wat ik kan doen, maar ben ook geen whizzkid....
Kan wel op laptop en in loggen lukt ook nog, maar dan... Ben niet zo heul technisch
Ik zal er morgen eens voor gaan zitten. Ben nu al erg slaperig haha. Net berekend dat ik 30 aug ben uitgerekend (als morgen de test positief is en anders voel ik me behoorlijk in de maling genomen haha). Mijn borsten zijn zo zwaar dat ik me net afvroeg of ik in de eerste zwangerschap een bh in bed droeg....
Oohw sorry blonde83! Zie net je reactie pas. Dacht dat ik alles netjes had terug gezet, kan er ook beter vanaf blijven dus.. Hoop dat t lukt om terug te zetten!
Ik vind 15 ook wel prima!

Dan hebben we ook een leuk clubje om elkaar te leren kennen!

Hier is het ook gebruikelijk om in de 6e week te bellen, dus ik bel ook pas in het nieuwe jaar. Volgens mij ook eerst een intake en een paar weken verder een echo, dus ben benieuwd!

Ik was er 2 weken geleden nog heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Vooraf aan de menstruatie heb ik altijd gigantische zere borsten en dat had ik toen ook.. Ik wist dus zo ongeveer al zeker dat ik ongesteld ging worden... Tot vorige week woensdag, toen bleef het uit. En dat is niets voor mij, ik kan vaak de klok er op gelijk zetten.

Vanochtend werd ik wakker met 'Oh mijn god... kan ik dit wel? Gaat ons dit lukken? Ben ik hier wel klaar voor? Kan ik wel bevallen? Hoe moet een kind zo groot als een meloen door een gat zo groot als een druif??? AAAHHHRGGG!!!'

Gelukkig is dit gezakt!

Ben met vlagen ontzettend duizelig, heeft iemand anders dit ook?

Kan het trouwens kloppen dat de tabel niet meer werkt?
Vandaag is de mooiste dag.
Ohww, ik heb trouwens geen laptop of pc, doe alles via telefoon en ipad en daar kan ik dus geen tabel mee bewerken... :S Sorry!
Duizeligheid herken ik wel.

Hebben jullie het al aan iemand in jullie omgeving verteld?
Hier Blonde weer. Net ruim uur bezig geweest tabel terug te toveren en aan te vullen. Gaarne zo houden.

Voor diegene die beweren dat het mobiel/iPad technisch niet lukt...ik heb net alles via m'n iPad zitten doen, dus dat klopt iig niet.

Ik wil best de tabel bijhouden, maar dan niet piepen als t ff duurt

Zitten nu aan 11 dames, wordt al gezellig druk.
Ik alleen aan mijn beste vriendin... Die is ook iedere maand zo ongeveer op de hoogte geweest. Verder niemand... Mijn ouders vertel ik het sowieso pas heel laat, die zijn 2 kinderen na een voldragen zwangerschap verloren, bleken zo zwaar gehandicapt dat ze beiden binnen een week overleden en hebben 3 mk's gehad... Ik kan ze een hoop besparen door het pas te vertellen als het goed is...

Morgen ga ik lunchen met een vriendin die net een zoontje heeft gekregen... Ik weet niet of ik voor mezelf in sta! ;)
Ik heb het mn ouders, schoonouders en mn beste vriendin verteld..

Vind heel moeilijk om het voor me te houden haha!
Na de echo (19januari) gaan wij het eerst aan mijn- en zijn ouders vertellen.

Ik wil hier voorzichtig mee zijn en stiekem is het ook wel leuk om samen een geheimpje te hebben😊

Volgende week een familie-diner.

Waarschijnlijk een vast menu of 2-keuze menu. Degene die het organiseren zijn gek op carpaccio. Ik voel het al aankomen..

Hoe ga ik me daar onderuit lullen😝
Top blonde, bedankt! (En sorry voor het extra werk, beloof hierbij plechtig nergens meer aan te komen)

Heb het alleen aan mn beste vriendin verteld, heb nog niet zoveel zin om het te delen (in tegenstelling tot mn eerste zwangerschap) Ben er om de een of andere reden deze keer veel onzekerder over en wil eerst weten of alles echt goed zit.

Weet alleen niet of het gaat lukken, mn buik is aardig opgeblazen terwijl die normaal plat is en ik eigenlijk altijd strakke shirtjes draag. Hopen dat het "dikke truien weer" wordt😀

Jaaa, het kerstdiner... Iemand suggesties om onder de drank, carpaccio en zalm uit te komen zonder op te vallen?
Ik ben een beetje aan het rotzooien met het ontdekken van en met het gebruik van het forum...

@blonde Wat goed dat je zo snel eeer zwanger bent geraakt!

@kartonnendoos Zijn er vermoedens in je omgeving? Anders valt de combi geen carpaccio en geen alcohol erg op maar anders niet want dan wordt er vast niet zo op je gelet!
Ik bedoelde dus ook rose2010 ipv kartonnendoos
[quote]Uitgerekendeindaug2015 schreef op 22 december 2014 @ 22:33:

Ik wil best de tabel bijhouden, maar dan niet piepen als t ff duurt

Graag. Ik ben 33 en dit wordt tweede kindje.
Ahh, ik zal én niet piepen, en me op de iPad er maar eens in gaan verdiepen!

Gelukkig drink ik niet zo vaak bij familie en rij ik vaak dus daar gaat t de komende dagen niemand opvallen... Wel bij de vrienden, maar gelukkig kan ik dan met m'n beste vriendin plannetjes smeden én in t cafe een alcoholvrij biertje bestellen als ik een rondje haal! k hoop dat ik er goed mee weg ga komen!

Vrienden weten wel dat we bezig zijn, ouders, schoonouders en schoonzussen niet!
Ik ga met nieuwjaar een fles alcohol vrije wijn halen en overgieten in een gewone wijn fles haha! Zoals ik al zei.. bij mij valt het echt super op als ik niet drink haha! Dus dan maar beetje stiekem doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven