Wat ga jij morgen doen?
dinsdag 23 december 2014 om 13:10
dinsdag 23 december 2014 om 13:23
Helaas moet ik morgen gewoon tot 15.00 uur werken....daarna ga ik nog even wat laatste boodschapjes doen, dan mijn kinderen ophalen en dan met mijn gezin en onze beste vrienden uit eten....Oh ja, ondertussen ook nog ergens stoofperen koken, zodat ik die daarna in de port kan zetten zodat ze zo mooi 2 kleurig worden!
Veel sterkte morgen.. Heb je een beetje aanspraak morgen tijdens de chemo? Iemand die je gezelschap houdt aldanniet via whatsapp/telefoon?
Veel sterkte morgen.. Heb je een beetje aanspraak morgen tijdens de chemo? Iemand die je gezelschap houdt aldanniet via whatsapp/telefoon?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 23 december 2014 om 13:30
Getsie zeg, wat naar. Sterkte TO.
Ik moet morgenochtend ook naar het ziekenhuis. Voor iets kleins hoor, krijg waarschijnlijk een brace aangemeten voor mijn knie. Hoop dat het wel gaat helpen.
Verder hebben wij 's avonds het eerste kerstdiner. Het leek ons met die kant van de familie leuk om een traditie te beginnen. We hebben besloten dat elk jaar iemand anders een kerstverhaal gaat vertellen. In de tuin, met kampvuur en gluhwein. Ik trap af. Ik heb zelf een kerstverhaal geschreven. Het traditionele kerstverhaal als uitgangspunt en daar een eigen draai aan gegeven. Iedereen van de familie komt erin voor. Ben benieuwd wat ze er van gaan vinden.
TO, ik wens je ondanks je ziek zijn een fijne kerst toe met een heleboel liefde.
Ik moet morgenochtend ook naar het ziekenhuis. Voor iets kleins hoor, krijg waarschijnlijk een brace aangemeten voor mijn knie. Hoop dat het wel gaat helpen.
Verder hebben wij 's avonds het eerste kerstdiner. Het leek ons met die kant van de familie leuk om een traditie te beginnen. We hebben besloten dat elk jaar iemand anders een kerstverhaal gaat vertellen. In de tuin, met kampvuur en gluhwein. Ik trap af. Ik heb zelf een kerstverhaal geschreven. Het traditionele kerstverhaal als uitgangspunt en daar een eigen draai aan gegeven. Iedereen van de familie komt erin voor. Ben benieuwd wat ze er van gaan vinden.
TO, ik wens je ondanks je ziek zijn een fijne kerst toe met een heleboel liefde.
dinsdag 23 december 2014 om 13:37
dinsdag 23 december 2014 om 13:48
dinsdag 23 december 2014 om 13:51
Sterkte morgen met de chemo!
Ik moet werken maar we gaan wel 1,5 uur eerder dicht dus dat is fijn. Dan snel naar huis,douchen en omkleden en het voorgerechtje snijden en in bakjes doen want we eten met 6 volwassenen en 2 kleinkinderen bij mijn schoonouders. Ik maak het mezelf makkelijk door gewoon wat peer met parmaham met rucola en pijnboompitjes te serveren. Ik snij thuis vast de peren en rooster de pijnboompitjes en neem dan alles mee en leg het daar leuk op een bordje. Schoonzus zou soep maken en daarna gaan we steengrillen. Nagerecht denk ik ijs (van de lidl mijn schoonvader kennende ).
Donderdag gaan we om een uur of 2 s'middags naar de bushalte en dan naar mijn ouders,het is niet ver weg maar moeten overstappen en wachten dus al met al denk ik een uur onderweg. Daar gaan we kalkoen eten.
En daarna lekker relaxed thuis.
Hopelijk heb je niet veel last van de chemo en heb je prettige kerstdagen TO!
Ik moet werken maar we gaan wel 1,5 uur eerder dicht dus dat is fijn. Dan snel naar huis,douchen en omkleden en het voorgerechtje snijden en in bakjes doen want we eten met 6 volwassenen en 2 kleinkinderen bij mijn schoonouders. Ik maak het mezelf makkelijk door gewoon wat peer met parmaham met rucola en pijnboompitjes te serveren. Ik snij thuis vast de peren en rooster de pijnboompitjes en neem dan alles mee en leg het daar leuk op een bordje. Schoonzus zou soep maken en daarna gaan we steengrillen. Nagerecht denk ik ijs (van de lidl mijn schoonvader kennende ).
Donderdag gaan we om een uur of 2 s'middags naar de bushalte en dan naar mijn ouders,het is niet ver weg maar moeten overstappen en wachten dus al met al denk ik een uur onderweg. Daar gaan we kalkoen eten.
En daarna lekker relaxed thuis.
Hopelijk heb je niet veel last van de chemo en heb je prettige kerstdagen TO!
dinsdag 23 december 2014 om 14:13
dinsdag 23 december 2014 om 14:17
He jakkes Ikke.. dat zijn geen leuke afspraken voor de kerst, maar hopelijk is dit een goede stap voor een mooi 2015. Het is je van harte gegund.
Hier niets bijzonders. Man moet werken en ik ga in de ochtend nog even de laatste boodschappen doen. Verder nog even naar de levende kerststal met de kinderen en een kerstcadeautje kopen voor mijn schoonmoeder waar we op de koffie gaan eerste kerstdag. Man heeft late dienst dus is pas rond 22.30 thuis. Morgenmiddag dus wel alvast lekker warm eten tussen de middag (boontjes met spekjes, aardappeltjes en champignon en ui, pasteitjes, stoofpeertjes en een lekker toetje).
Sterkte Ikke!!
Hier niets bijzonders. Man moet werken en ik ga in de ochtend nog even de laatste boodschappen doen. Verder nog even naar de levende kerststal met de kinderen en een kerstcadeautje kopen voor mijn schoonmoeder waar we op de koffie gaan eerste kerstdag. Man heeft late dienst dus is pas rond 22.30 thuis. Morgenmiddag dus wel alvast lekker warm eten tussen de middag (boontjes met spekjes, aardappeltjes en champignon en ui, pasteitjes, stoofpeertjes en een lekker toetje).
Sterkte Ikke!!
dinsdag 23 december 2014 om 14:22
plan A is : naar het circus te gaan morgen.
mits mama het jochie mee laat gaan,
plan B is: aangifte doen tegen mam wegens niet nakomen omgangsregeling
voor de rest eigenlijk geen (leuke) plannen
(update van 21.50)Zoals het er nu uitziet wordt het plan B dat ik mag gaan uitvoeren, dit in lijn met de kerstgedachte
TS : ik hoop dat je je niet te ziek voelt gedurende de feestdagen
mits mama het jochie mee laat gaan,
plan B is: aangifte doen tegen mam wegens niet nakomen omgangsregeling
voor de rest eigenlijk geen (leuke) plannen
(update van 21.50)Zoals het er nu uitziet wordt het plan B dat ik mag gaan uitvoeren, dit in lijn met de kerstgedachte
TS : ik hoop dat je je niet te ziek voelt gedurende de feestdagen
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
dinsdag 23 december 2014 om 14:29
Hey!
Allereerst heel veel sterkte! Ik hoop dat je je snel beter zult voelen & dat er een gezond 2015 op je wacht!
Ik heb morgen voor mij en mijn vriend een 50 minuten durende massage geboekt.
We hebben vanaf morgen beide vakantie dus een ontspannen begin!
Afspraak staat vrij vroeg gepland dus daarna lekker thuis wat eten en de dagelijkse dingetjes doen.
Rond een uur of 4 vertrekken we naar de schaatsbaan om samen te schaatsen (romatisch he haha) .. na afloop eten we daar wat.
Savonds is het tijd voor de cadeautjes
!
Ik hoop dat jij dit binnenkort ook allemaal weer zonder problemen kunt doen.
Ik gun het je van harte!
Fijne feestdagen.
Allereerst heel veel sterkte! Ik hoop dat je je snel beter zult voelen & dat er een gezond 2015 op je wacht!
Ik heb morgen voor mij en mijn vriend een 50 minuten durende massage geboekt.
We hebben vanaf morgen beide vakantie dus een ontspannen begin!
Afspraak staat vrij vroeg gepland dus daarna lekker thuis wat eten en de dagelijkse dingetjes doen.
Rond een uur of 4 vertrekken we naar de schaatsbaan om samen te schaatsen (romatisch he haha) .. na afloop eten we daar wat.
Savonds is het tijd voor de cadeautjes
Ik hoop dat jij dit binnenkort ook allemaal weer zonder problemen kunt doen.
Ik gun het je van harte!
Fijne feestdagen.
Enjoy
dinsdag 23 december 2014 om 14:40
Veel sterkte morgen TO!
Morgen gaan we eerst lekker ontbijten en dan naar familie, daar blijven we eten en daarna gaan we naar de nachtmis. Niemand van ons is gelovig, maar het is traditie en ik vind het toch altijd leuk! Ik kijk er vooral naar uit om de kindjes van mijn broer weer te zien en natuurlijk lekker op te eten.
Gister en vandaag was ik bijna de hele dag vrij dus ik heb al veel gedaan in het huishouden. Daar iig geen omkijken meer naar!
Morgen gaan we eerst lekker ontbijten en dan naar familie, daar blijven we eten en daarna gaan we naar de nachtmis. Niemand van ons is gelovig, maar het is traditie en ik vind het toch altijd leuk! Ik kijk er vooral naar uit om de kindjes van mijn broer weer te zien en natuurlijk lekker op te eten.
Gister en vandaag was ik bijna de hele dag vrij dus ik heb al veel gedaan in het huishouden. Daar iig geen omkijken meer naar!
dinsdag 23 december 2014 om 14:46
dinsdag 23 december 2014 om 14:46
dinsdag 23 december 2014 om 15:01
Ik werk morgen gewoon. Ben om 15.00 uur thuis, dan snel omkleden, wat eten en om 17.00 uur in de kerk zijn voor de kindermis, waar mijn dochter in het kinderkoor zingt. Na de mis naar huis. Wij hebben in plaats van sinterklaas-surprises dit jaar kerst-surprises voor elkaar gemaakt.
Daar moet ik dadelijk nog even wat aan doen!
Daar moet ik dadelijk nog even wat aan doen!
dinsdag 23 december 2014 om 18:39
Sterkte, wat naar.
Ik heb vandaag gewerkt en morgen vrij. Ik ga eerst sporten. Ik heb al van kinds af aan wallen terwijl ik er verder best ok uit zie. Ik laat er morgen wat hyaluronzuur in spuiten voor de 1x. Daarna ga ik denk ik met ijs op mij ogen thuis op de bank hangen.
Ik heb vandaag gewerkt en morgen vrij. Ik ga eerst sporten. Ik heb al van kinds af aan wallen terwijl ik er verder best ok uit zie. Ik laat er morgen wat hyaluronzuur in spuiten voor de 1x. Daarna ga ik denk ik met ijs op mij ogen thuis op de bank hangen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 23 december 2014 om 18:51
Heel veel sterkte ikke, neem je iemand mee waar je lekker mee kan kletsen of andere afleiding?
Anders kun je altijd gaan forummen tijdens je kuur.
Hier is man morgen lekker vrij en gaan we een paar boodschappen doen, kijken of we door de drukte aan de spullen kunnen komen.
En morgenavond lekker aan de kerstfilms, die we natuurlijk elk jaar kijken, maar blijft toch leuk.
Geniet van je kerstdagen ikke, en succes met de chemo morgen.
Anders kun je altijd gaan forummen tijdens je kuur.
Hier is man morgen lekker vrij en gaan we een paar boodschappen doen, kijken of we door de drukte aan de spullen kunnen komen.
En morgenavond lekker aan de kerstfilms, die we natuurlijk elk jaar kijken, maar blijft toch leuk.
Geniet van je kerstdagen ikke, en succes met de chemo morgen.