Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 24 december 2014 @ 13:10:

Wat heb je nu weer gedaan, Anna?

Waarom meteen iemand als verwend neerzetten als ze balen dat de auto stuk is en eigenlijk net niet genoeg centen heeft om hem te laten repareren of te vervangen.

Ze doet alleen aardig in dr zaterdag topic voor de rest zijn het nare reacties en gemene sneren.
Ow en ze leest hier mee

Maar goed ik zal inbinden, straks heb ik een ban aan me nieuwe broek om dit soort onzin.

Zen zen zen..
quote:AnnaP1977 schreef op 24 december 2014 @ 13:06:

Och jee Cateautje is boos op me Ah bah, wat ben jij achterbaks. Zoals TAM al zei, hoe Heb je dat voor mekaar gekregen. Dat zegt zegt heel veel over jouw gnieperige gekonkel!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Die heeft precies een slechte dag vandaag.

En volgens mij leest bijna iedereen hier mee
Life is short. Eat dessert first.
quote:mali30 schreef op 24 december 2014 @ 13:22:

[...]

Ah bah, wat ben jij achterbaks. Zoals TAM al zei, hoe Heb je dat voor mekaar gekregen. Dat zegt zegt heel veel over jouw gnieperige gekonkel!Wat is hier achterbaks aan? Dit is 'napraat', toch?
Life is short. Eat dessert first.
120km naar je werk en dat niet willen fietsen. Terecht. Dat vind ik echt niet verwend.
Hoi Mali!

quote:mali30 schreef op 24 december 2014 @ 13:22:

[...]

Ah bah, wat ben jij achterbaks. Zoals TAM al zei, hoe Heb je dat voor mekaar gekregen. Dat zegt zegt heel veel over jouw gnieperige gekonkel!Hee dit is napraat, ik mag hier stoom afblazen! Net als jij, wat is het probleem?
"Ga je iets leuks doen de komende dagen? Om de spanning een beetje te doorbreken?"

Ik wandel nu veel met de hond, ben niet af te koelen joh. Ik heb t steeds bloedheet. Net ook weer ruim een uur buiten geweest, maar helpt maar even.

Kerst vieren we bij de familie gezellig.
quote:doornroosje9 schreef op 24 december 2014 @ 13:23:

[...]

Wat is hier achterbaks aan? Dit is 'napraat', toch?

Dan moet je het betreffende topic lezen. En dat is precies wat ik doe, napraten net als haar. Gewoon even "stoom afblazen'

Hey TAM , hoe is het nou met je?
quote:ThunderassMan schreef op 24 december 2014 @ 13:24:

Hoi Mali!

Hey, fitties mogen hier niet uitgevochten worden,
Ja lees maar even, graag zelfs.

http://forum.viva.nl/foru ... slag/list_messages/250232
quote:Istar_ schreef op 24 december 2014 @ 13:30:

Hey, fitties mogen hier niet uitgevochten worden,Mooi.
quote:AnnaP1977 schreef op 24 december 2014 @ 13:26:

[...]

Hee dit is napraat, ik mag hier stoom afblazen! Net als jij, wat is het probleem?Niks hoor, ik blaas even stoom af. De rest van mijn gedachten zijn wat té voor dit topic dus die hou ik netjes voor me.
Een fitti is het niet waard, wilde even mijn napraatje ventileren Istar. Ik vertrek weer
quote:mali30 schreef op 24 december 2014 @ 13:29:

[...]

Dan moet je het betreffende topic lezen. En dat is precies wat ik doe, napraten net als haar. Gewoon even "stoom afblazen'

Hey TAM , hoe is het nou met je?Hier is alles goed. Ik hoop dat 2015 een beter jaar voor je wordt dan 2014.
Heeft iedereen last van kerststress ofzo? Er wordt zoveel gekat hier op het forum.

Mensen, mensen het is bijna Kerst.
Istar, bedankt voor de tip dat je ook je zorgverzekering per jaar kunt betalen (met korting). Dat wist ik niet en ik heb het gelijk vandaag aangepast.

Lijkt me handig en voordelig.
quote:elfje12 schreef op 24 december 2014 @ 13:36:

Heeft iedereen last van kerststress ofzo? Er wordt zoveel gekat hier op het forum.

Mensen, mensen het is bijna Kerst.

Precies! Snap dat lelijke gedoe ook niet.

Al ben ik nu wel zo opgestoomt dat ik ook nare trekjes ga vertonen.. bah op mezelf.

Ik ga maar even een domme kerstfilm kijken en wat droge crackers eten.

Iemand een mooie kerstfilm titel voor me?
quote:ThunderassMan schreef op 24 december 2014 @ 13:36:

[...]

Hier is alles goed. Ik hoop dat 2015 een beter jaar voor je wordt dan 2014. Ik heb al een super einde van 2014 TAM dus ik hoop dat dat in 2015 lekker door gaat. Jij ook fijne dagen en een gelukkig nieuw jaar
quote:Steinbeck schreef op 24 december 2014 @ 13:37:

Istar, bedankt voor de tip dat je ook je zorgverzekering per jaar kunt betalen (met korting). Dat wist ik niet en ik heb het gelijk vandaag aangepast.

Lijkt me handig en voordelig.Die tip is niet van mij hoor, dat wist ik namelijk ook niet
Volgens mij was dat mijn tip
quote:AnnaP1977 schreef op 24 december 2014 @ 13:38:

[...]

Precies! Snap dat lelijke gedoe ook niet.

Al ben ik nu wel zo opgestoomt dat ik ook nare trekjes ga vertonen.. bah op mezelf.

Ik ga maar even een domme kerstfilm kijken en wat droge crackers eten.

Iemand een mooie kerstfilm titel voor me?Wat ik tof vind is dat jij als je een onaardige opmerking maakt en mensen zeggen daar iets van, je ook zo groot bent dat je dat toegeeft. Vind ik knap.
quote:StoraHuntur schreef op 24 december 2014 @ 13:41:

Volgens mij was dat mijn tip Sorry, dan zat het verkeerd in mijn geheugen. Bedankt Stora! Ik vond het een goede tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven