Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 24 december 2014 om 14:47
woensdag 24 december 2014 om 15:04
woensdag 24 december 2014 om 15:08
woensdag 24 december 2014 om 15:10
woensdag 24 december 2014 om 15:12
quote:fluim schreef op 24 december 2014 @ 14:17:
maar gaat het er nu over dat iemand dr auto kapot is en dat als je geen brommer wil rijden dat je dan een verwend kreng bent?Oh dan ben ik ook een verwend kreng No way dat ik op een brommert klim (in NL dan. Op vakantie in een warm land vind ik het wel leuk)
maar gaat het er nu over dat iemand dr auto kapot is en dat als je geen brommer wil rijden dat je dan een verwend kreng bent?Oh dan ben ik ook een verwend kreng No way dat ik op een brommert klim (in NL dan. Op vakantie in een warm land vind ik het wel leuk)
woensdag 24 december 2014 om 15:15
quote:cochise schreef op 24 december 2014 @ 15:03:
Hebben jullie ook zo'n oververmoeide puber thuis? Hij sliep zelfs uit vanochtend en doet nu alweer een tukje, was net heel boos omdat ik 'm vroeg een boodschap te doen. Yep. Die van mij baalt dat hij met zijn vader op vakantie gaat (hoe verwend). Hij heeft er wel veel zin in hoor, maar was ook graag thuis gebleven om te nietsen.
Hebben jullie ook zo'n oververmoeide puber thuis? Hij sliep zelfs uit vanochtend en doet nu alweer een tukje, was net heel boos omdat ik 'm vroeg een boodschap te doen. Yep. Die van mij baalt dat hij met zijn vader op vakantie gaat (hoe verwend). Hij heeft er wel veel zin in hoor, maar was ook graag thuis gebleven om te nietsen.