Probleempje met faceboek

24-12-2014 20:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus ik wil een foto delen op faceboek en steeds krijg ik de volgende melding:

Geen ontvanger

Voer een ontvanger in voor je gedeelde item.

En dat terwijl ik de naam van de ontvanger heb ingevuld:

Deze link delen

Sluiten

In een privébericht

Aan:

Leef je leven alsof het je laatste dag is
Mss dat diegene geen dingen op zijn/haar tijdlijn gedeeld wil hebben? Heb ik ook hoor. Had een leuke foto van een dier, die ik echt van toepassing vond voor diegene, helaas, die ander accepteert het niet. Oke, prima, dan niet, als diegene zo zijn/haar instellingen heeft staan.
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:iceteapeach schreef op 24 december 2014 @ 21:19:

Mss dat diegene geen dingen op zijn/haar tijdlijn gedeeld wil hebben? Heb ik ook hoor. Had een leuke foto van een dier, die ik echt van toepassing vond voor diegene, helaas, die ander accepteert het niet. Oke, prima, dan niet, als diegene zo zijn/haar instellingen heeft staan.

Klopt.

Ik zit op zo'n ruil/aanbied/koop etc site van Eindhoven. Nu is mijn buurvrouw groot PSV-fan. Ik zag leuke meubeltjes voor haar zoontje van 1. Met PSV erop, natuurlijk, voor een prikje aangeboden.

Kon het niet naar haar doorsturen. Heb dus maar een briefje in de bus gegooid (ze was niet thuis), maar ja, toen was 't al te laat....

Je FB afschermen heeft ook nadelen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Okay, dat zal 't wel zijn. Dus eerst haar een bericht sturen zodat me toevoegt als vriend.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Ooh, maar dat wordt weer een ander verhaal TO. Ik heb mijn instellingen nl ook zo staan dat alleen vrienden iets kunnen toevoegen op mijn tijdlijn en verder dus niemand.

Kan dus goed zijn dat zij dat ook heeft en dan kom je er niet tussen als niet FB-vriend zijnde. Hou er dan overigens ook rekening mee, dat als je haar een prive bericht stuurt, deze weleens in haar postvak 'overig' komt en deze mss voor heel lange tijd niet gelezen wordt, daar krijg je nl. geen melding van.

En ook een FB-vriendschap zegt niet alles. Het hangt gewoon af van hoe de ander zijn/haar instellingen heeft staan. Ik heb ook iemand als FB-vriend(in) en daar kan ik niets bij op zijn/haar tijdlijn plaatsen, simpelweg omdat diegene dat niet zo heeft ingesteld.

Maak er dus niet gelijk meer van, want je weet niet hoe die ander zijn/haar instellingen heeft staan.
quote:soetkees schreef op 24 december 2014 @ 21:26:

[...]

Klopt.

Ik zit op zo'n ruil/aanbied/koop etc site van Eindhoven. Nu is mijn buurvrouw groot PSV-fan. Ik zag leuke meubeltjes voor haar zoontje van 1. Met PSV erop, natuurlijk, voor een prikje aangeboden.

Kon het niet naar haar doorsturen. Heb dus maar een briefje in de bus gegooid (ze was niet thuis), maar ja, toen was 't al te laat....

Je FB afschermen heeft ook nadelen.Wat lief dat je daar aan dacht. Heb je n.a.v. je briefje in de bus wel reactie gehad?
Gelukkig maar dat je dat kan afschermen, anders kan elke gek wel filmpjes op mijn tijdlijn gaan zetten.

Ook als ze je bevriend kan het zijn dat je dat niet kan plaatsen.

Misschien op je eigen tijdlijn zetten en haar bv alleen taggen? Als ze je heeft toegevoegd..Kan ze het zien en zelf goedkeuren of de tag mag.
Ik had een 'sociaal uitgedaagd' persoon op facebook die de meest rascitische zaken deelde met iedereen en postte op de timeline van een ander of al zijn vrienden in dat bericht tagde. Ik was continu bezig mijn timeline op te schonen. Ik heb hem ontvriend en meteen zo geregeld dat ik niet getagd kan worden en dat niemand op mijn timeline kan posten. Dat ik eens per jaar de 'tig' "oh goodie, wat fijn dat er Facebook is anders had ik echt niet geweten dat je jarig was" verjaardagswensen mis boeit me dus weer niks.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:iceteapeach schreef op 24 december 2014 @ 22:51:

[...]

Wat lief dat je daar aan dacht. Heb je n.a.v. je briefje in de bus wel reactie gehad?Ja, ze vond het heel lief en vroeg mij om zoiets in de gaten te houden. Nou wil ik dat wel doen, maar ja, makkelijker is natuurlijk als ze haar FB open zet voor dit soort berichten. En nog makkelijker: dat ze zelf lid wordt. Heeft ze ook gedaan.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven