Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee echt niet.
dubbel
Fijne Kerssemus dames
Goedemorgen en fijne kerst allemaal!

Nee, geen kerk voor ons. Lig nog lekker in bed, hou dochter bezig met netflix en ik duim dat ik straks ontbijt op bed krijg.
Fijne kerst allemaal!
Fijne Kerstdagen iedereen!

Straks
Fijne (zalige) kerst iedereen.
En wanneer er niets te vieren valt

Voor degene waarvoor de dagen donker zijn

Hoop ik dat er ergens een klein en warm lichtje schijnt
quote:elfje12 schreef op 25 december 2014 @ 08:59:

En wanneer er niets te vieren valt

Voor degene waarvoor de dagen donker zijn

Hoop ik dat er ergens een klein en warm lichtje schijnt

Wat lief Elfje!

Morgen iedereen oja zalig kerstfeest
Merry Xmas!!
Nog twee dagen. Dan mag die muts af.
Jammer Rasa, ik vind je muts haske leuk.
Hier trouwens geen AYNIL, maar de kerstcultklassieker 'Dead Snow 2 (Red vs. Dead).
Fijne Kerst allemaal

Mooi gezegd Elfje, ik denk ook dat naarmate we ouder worden we allemaal toch ook steeds meer mensen gaan missen inderdaad.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Good Morning! In plaats van sneeuw vanochtend heel veel modder in het bos Ik extra vroeg op voor een relaxte lange ochtendwandeling, hadden meer mensen dat idee. Sta je 's ochtends in bouwvakkerskleding allemaal mensen vrolijk kerst te wensen (en nee, de meesten waren niet vrolijk ).

En heel naar, kom ik de straat in, staan er allemaal ambulances voor de deur met zwaailicht. Ik hoop dat alles toch goed is. Bij deze een kaarsje voor de overburen.
quote:Fangtasia schreef op 25 december 2014 @ 09:40:

Good Morning! In plaats van sneeuw vanochtend heel veel modder in het bos Ik extra vroeg op voor een relaxte lange ochtendwandeling, hadden meer mensen dat idee. Sta je 's ochtends in bouwvakkerskleding allemaal mensen vrolijk kerst te wensen (en nee, de meesten waren niet vrolijk ).

En heel naar, kom ik de straat in, staan er allemaal ambulances voor de deur met zwaailicht. Ik hoop dat alles toch goed is. Bij deze een kaarsje voor de overburen.He bah! Meer dan één ambulance klinkt echt niet goed.
Dat is wel schrikken Fang. Hopelijk valt het mee.

Dank je Phoolan en MissI. Ik las hier ook op het forum stukjes van mensen die niet zitten te wachten op Kerst. Dus leek het me ook naar hen toe aardig.
Ai meerdere ambulances klinkt idd niet goed. Had niet goed gelezen.

Zo, nu mijn haar doen en dan hop naar schoonfamilie.
Elfje erg lief van je! Kerst heeft voor mij iets magisch, ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou willen vieren. Ook al heb ik wel eens moeite met het idee van kerst hoor. Er zijn toch mensen die je dan extra mist. En toch maakt juist dat extra missen weer dat ik besef hoeveel mooie, lieve mensen nu in mijn leven zijn en dat ik geluk heb gehad dat ik mensen in mijn leven heb gehad die ik nog steeds mis.
Jeetje Fang, dat is inderdaad een nare start van Kerst, met name voor die mensen.

En dat 'filewandelen in het bos' op Kerstdag, dat herken ik wel, hahaha, daarom doen wij dat maar niet meer.

Kerst is inderdaad ook voor mij een belangrijk (familie)feest. Vroeger werd het bij mijn ouders groots gevierd. Sinds zij er niet meer zijn is Kerst niet meer hetzelfde. We probeerden er wel altijd nog wat van te maken, wat ook wel lukte. Op een andere manier. Maar dit jaar vier ik geen Kerst met mijn zusjes. Niet omdat ik dat niet wil, maar omdat het zo loopt. En misschien daarom wel dat het er allemaal een beetje extra in hakt dit jaar. Aan de kant van de schoonfamilie ook geen ouders meer, alleen nog broers. En ook daar wordt het dit jaar 'magertjes' gevierd.

Ach, soms loopt het zo. Maar jammer is het wel.

Maar: ik heb net van mijn man een allerliefst Kerstcadeau gekregen Echt een verrassing en het past ook helemaal bij mij. Zo lief van hem! Zeker als je weet dat ie normaal helemaal niet zo vrijgevig en van de verrassingen is. Dus ik waardeer het heel erg.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
MissI

Ik denk wellicht anders dan anderen over verlies (ook verlies in de vorm van relaties, vriendschappen en zo) en kerst. Juist op deze dagen kan ik veel beter stil staan bij de mooie momenten die we hebben gehad en deze koester ik dan ook. Weten dat ze in mijn hart zitten is de enige troost die ik nodig heb en dat geeft me juist weer kracht en een soort van levensvreugde.
Goedemorgen!quote:elfje12 schreef op 24 december 2014 @ 23:39:

[...]

Ging over een kindje en familie. Een schattig klein jongetje met Kerst. Weet niet meer waar de reclame van was.

Monty the pinguin?

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... lten-in-internethit.dhtml

Zo lief! Daar jank ik wel van
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 08:06:

Is iedereen naar de kerk?

Nee, uitslapen.
quote:sandt2.0 schreef op 25 december 2014 @ 09:46:

[...]

He bah! Meer dan één ambulance klinkt echt niet goed.Volgens mij is dat als er hartproblemen zijn dat ze met 2 komen.
Granny71 bezit ook de kerstspirit zo te lezen in t topic wat lag er onder jouw boom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven