Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 december 2014 om 11:09
http://forum.viva.nl/foru ... boom/list_messages/250272
donderdag 25 december 2014 om 11:17
donderdag 25 december 2014 om 11:20
quote:GateKeeper schreef op 25 december 2014 @ 10:58:
Granny71 bezit ook de kerstspirit zo te lezen in t topic wat lag er onder jouw boom Nou zeg dat. Ik geen geld dan de rest van Nederland ook niks onder de boom. Commercieel gedoe.
Granny71 bezit ook de kerstspirit zo te lezen in t topic wat lag er onder jouw boom Nou zeg dat. Ik geen geld dan de rest van Nederland ook niks onder de boom. Commercieel gedoe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 25 december 2014 om 11:33
nou kan ik wel een van mijn geweldig dure jurken aan gaan trekken en mijn gezicht nog mooier maken met make up
maar dan zit ik daar mooi te wezen bij mijn moeder in joggingpak en pa met kerstmanstropdas aan tafel met een paar bakken chinees vreten
en dan val ik een beetje uit de toon.
maar van de andere kant, dan wordt zo een jurk tenminste nog eens gedragen.
maar dan zit ik daar mooi te wezen bij mijn moeder in joggingpak en pa met kerstmanstropdas aan tafel met een paar bakken chinees vreten
maar van de andere kant, dan wordt zo een jurk tenminste nog eens gedragen.
donderdag 25 december 2014 om 11:35
donderdag 25 december 2014 om 11:37
quote:fluim schreef op 25 december 2014 @ 11:33:
nou kan ik wel een van mijn geweldig dure jurken aan gaan trekken en mijn gezicht nog mooier maken met make up
maar van de andere kant, dan wordt zo een jurk tenminste nog eens gedragen.Ik trek geen dure jurken aan met kerst, ik heb bankhangkleren aan die ik zelf kan wassen in plaats van de lokale stomerij te sponsoren na de kerst met al die port- en vetvlekken.
maar van de andere kant, dan wordt zo een jurk tenminste nog eens gedragen.Ik trek geen dure jurken aan met kerst, ik heb bankhangkleren aan die ik zelf kan wassen in plaats van de lokale stomerij te sponsoren na de kerst met al die port- en vetvlekken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 25 december 2014 om 11:38
quote:Amaqanda schreef op 25 december 2014 @ 11:35:
Goedemorgen. Hier vandaag een beetje kut, morgen erg leuk
Waarom bestaan schoonouders en waarom heb ik enig fatsoen waardoor ik lief lach en aardig doe...
Voor iedereen: hele fijne kerst en ik hoop dat jullie allemaal heel dure cadeaus krijgen. Dat is de kerstgedachte toch?! Hebben hebben hebben!Hebben, hebben, hebben, vreten, vreten, vreten, zuipen, zuipen, zuipen.
Goedemorgen. Hier vandaag een beetje kut, morgen erg leuk
Waarom bestaan schoonouders en waarom heb ik enig fatsoen waardoor ik lief lach en aardig doe...
Voor iedereen: hele fijne kerst en ik hoop dat jullie allemaal heel dure cadeaus krijgen. Dat is de kerstgedachte toch?! Hebben hebben hebben!Hebben, hebben, hebben, vreten, vreten, vreten, zuipen, zuipen, zuipen.
You know how I know? Because I reeaally think so!