Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 december 2014 om 19:14
quote:gladoortje74 schreef op 25 december 2014 @ 18:55:
Mooi. Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi maar wil ook geen bestaand plaatje downloaden. Ik maak wel weer een andere binnenkort. Misschien van 1 van mijn ogen in close-up. Of is dat onorigineel? Eigenlijk kan ik van de meeste avaters niet zien wat het voorstelt dus het kan maar beter lekker duidelijk zijn.
Is er wel eens een topic geweest over waarom men heeft gekozen voor de profielnaam die ze gebruiken? Ik vind dat wel interessant. Maar dat is misschien wel te persoonlijk voor mensen om te vertellen.Ongeveer 2 keer per jaar.
Mooi. Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi maar wil ook geen bestaand plaatje downloaden. Ik maak wel weer een andere binnenkort. Misschien van 1 van mijn ogen in close-up. Of is dat onorigineel? Eigenlijk kan ik van de meeste avaters niet zien wat het voorstelt dus het kan maar beter lekker duidelijk zijn.
Is er wel eens een topic geweest over waarom men heeft gekozen voor de profielnaam die ze gebruiken? Ik vind dat wel interessant. Maar dat is misschien wel te persoonlijk voor mensen om te vertellen.Ongeveer 2 keer per jaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 25 december 2014 om 19:14
quote:Steinbeck schreef op 25 december 2014 @ 19:09:
Ja hij is wel heel erg mooi!
Heeft je opa geen familie om zich heen nu?
Ja, mijn moeder en haar broer wonen bij hem in het dorp en zijn vandaag ook bij hem geweest, maar hij wil graag alleen zijn en heeft geen zin meer in het leven zonder oma.
Lekker hoor tapas, ik hou erg van kleine hapjes eten ipv zo'n groot gerecht.
Ja hij is wel heel erg mooi!
Heeft je opa geen familie om zich heen nu?
Ja, mijn moeder en haar broer wonen bij hem in het dorp en zijn vandaag ook bij hem geweest, maar hij wil graag alleen zijn en heeft geen zin meer in het leven zonder oma.
Lekker hoor tapas, ik hou erg van kleine hapjes eten ipv zo'n groot gerecht.
donderdag 25 december 2014 om 19:17
quote:cochise schreef op 25 december 2014 @ 19:14:
[...]
Lekker hoor tapas, ik hou erg van kleine hapjes eten ipv zo'n groot gerecht.Gelukkig toch wat aanloop, vaak doet het gevoel dat er toch mensen zijn ondanks je zelf niet wil toch heel goed (ik hoop dat ik het zeg zoals ik het bedoel)
[...]
Lekker hoor tapas, ik hou erg van kleine hapjes eten ipv zo'n groot gerecht.Gelukkig toch wat aanloop, vaak doet het gevoel dat er toch mensen zijn ondanks je zelf niet wil toch heel goed (ik hoop dat ik het zeg zoals ik het bedoel)
donderdag 25 december 2014 om 19:19
donderdag 25 december 2014 om 20:33
Hai ladies!
Allereerst succes voor de dames die moeten werken
Hier net met man een heel lekker kerstdiner in elkaar geflanst, nadat we bij vrienden een hele gezellige middag hadden gehad. Al met al best 'n leuke Kerstdag die geen Kerstdag mocht heten.
V.w.b. het topic over de BFF die zich heeft aangediend; ik zag het een paar dagen terug al aankomen.
Die Osloprincess is al een paar dagen steken onder water aan het geven.
Hier net met man een heel lekker kerstdiner in elkaar geflanst, nadat we bij vrienden een hele gezellige middag hadden gehad. Al met al best 'n leuke Kerstdag die geen Kerstdag mocht heten.
V.w.b. het topic over de BFF die zich heeft aangediend; ik zag het een paar dagen terug al aankomen.
Die Osloprincess is al een paar dagen steken onder water aan het geven.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 25 december 2014 om 20:34
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 december 2014 @ 20:33:
Hai ladies!
Die Osloprincess is al een paar dagen steken onder water aan het geven.Hai MrsI, waar kan ik die Osloprincess vinden?
Hai ladies!
Die Osloprincess is al een paar dagen steken onder water aan het geven.Hai MrsI, waar kan ik die Osloprincess vinden?
donderdag 25 december 2014 om 20:44
Of je denkt dat je na vorig jaar kerst een nieuwe gourmet had gekocht (en de oude kapotte al had weggemieterd) ..en er dan achter komen dat je dus helemaal geen nieuwe had gehaald.
Wel naar gekeken maar niet gekocht.
Oudste was zo teleurgesteld vanmiddag.
Gelukkig een lief vriendinnetje die er een had liggen , hele huis meurt en buik zit te vol
Wel naar gekeken maar niet gekocht.
Oudste was zo teleurgesteld vanmiddag.
Gelukkig een lief vriendinnetje die er een had liggen , hele huis meurt en buik zit te vol
donderdag 25 december 2014 om 21:04
donderdag 25 december 2014 om 21:15
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 december 2014 @ 21:04:
Ik zit volledig in te storten
Hele middag bij een vurig brandend houtkacheltje en net mijn kerstdiner erin, mán, wat zal ik slapen
Mazzel dat die vriendin je er een kon lenen dan, Anna!Zelfde hier, ook ingestort, vooral de wijn was daar debet aan! Geen houtvuur gezien.
Ik zit volledig in te storten
Hele middag bij een vurig brandend houtkacheltje en net mijn kerstdiner erin, mán, wat zal ik slapen
Mazzel dat die vriendin je er een kon lenen dan, Anna!Zelfde hier, ook ingestort, vooral de wijn was daar debet aan! Geen houtvuur gezien.