Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoi Istar!

Heb je een leuke kerst tot nu?
Ja, is gezellig. Tot nu toe lekker spelletjes gedaan

En jij Stein?
Hier alles rustig. Veel gelezen en zonet een documentaire gezien over de Carpenters. Zielig verhaal, die Karen Carpenter.

Zometeen ga ik Love Actually kijken.
Ik zit de making of de nieuwe Wildernis te kijken, om 21:20 komt de film zelf. NPO1. Straks werken.
Hoi Co,

Hoe laat moet je werken? Is er bij jullie in nachten zoals deze ook een beetje een bijzondere sfeer op het werk, of merk je daar niets van?
Hoe is deze avatar, roept het nog vreemde fantasien op of niet? Ik heb dus een hoed op.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Hai Stein, we zijn begin dit jaar met meerdere afdelingen in een nieuw gebouw getrokken, dus ik heb er nog niet echt een idee van. Weet wel dat ik helemaal alleen in de kliniek ben dus dat is niet echt gezellig ofzo. Hoeveel cliënten ik heb weet ik ook nog niet.
Zooo ik heb mijzelf moddervet gegeten!!
quote:gladoortje74 schreef op 25 december 2014 @ 18:41:

Hoe is deze avatar, roept het nog vreemde fantasien op of niet? Ik heb dus een hoed op.Nee hoor, geen rare associaties hier, maar dat het een hoed is had ik niet gezien.
quote:cochise schreef op 25 december 2014 @ 18:44:

Hai Stein, we zijn begin dit jaar met meerdere afdelingen in een nieuw gebouw getrokken, dus ik heb er nog niet echt een idee van. Weet wel dat ik helemaal alleen in de kliniek ben dus dat is niet echt gezellig ofzo. Hoeveel cliënten ik heb weet ik ook nog niet.Helemaal alleen? Dat is best saai lijkt me. Hopelijk is hier nog wat te doen vannacht, op het moment is het hier errug stil.
quote:ketller schreef op 25 december 2014 @ 18:45:

Zooo ik heb mijzelf moddervet gegeten!!Was het lekker? Waar ben je geweest? (restaurant of bij mensen?)
quote:Steinbeck schreef op 25 december 2014 @ 18:50:

[...]

Helemaal alleen? Dat is best saai lijkt me. Hopelijk is hier nog wat te doen vannacht, op het moment is het hier errug stil.Ben jij ook aan het werk? Ik dacht dat je vrij was...
He Kettler, was het lekker?
Mooi. Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi maar wil ook geen bestaand plaatje downloaden. Ik maak wel weer een andere binnenkort. Misschien van 1 van mijn ogen in close-up. Of is dat onorigineel? Eigenlijk kan ik van de meeste avaters niet zien wat het voorstelt dus het kan maar beter lekker duidelijk zijn.

Is er wel eens een topic geweest over waarom men heeft gekozen voor de profielnaam die ze gebruiken? Ik vind dat wel interessant. Maar dat is misschien wel te persoonlijk voor mensen om te vertellen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:cochise schreef op 25 december 2014 @ 18:53:

He Kettler, was het lekker?Jaa wel een beetje saai voor kersteten, aardappelschrijfjes, witlof en een groenteburger😁
quote:cochise schreef op 25 december 2014 @ 18:53:

[...]

Ben jij ook aan het werk? Ik dacht dat je vrij was...Ik bedoel op het forum, zodat je kunt kletsen met mensen als je je verveelt.
quote:gladoortje74 schreef op 25 december 2014 @ 18:55:

Is er wel eens een topic geweest over waarom men heeft gekozen voor de profielnaam die ze gebruiken? Ik vind dat wel interessant. Maar dat is misschien wel te persoonlijk voor mensen om te vertellen.Dat weet ik eigenlijk niet, heb dat nooit gelezen iig. Ik heb mijn nick vanwege een gaaf nummer van Audioslave.
quote:gladoortje74 schreef op 25 december 2014 @ 18:55:

Mooi. Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi maar wil ook geen bestaand plaatje downloaden. Ik maak wel weer een andere binnenkort. Misschien van 1 van mijn ogen in close-up. Of is dat onorigineel? Eigenlijk kan ik van de meeste avaters niet zien wat het voorstelt dus het kan maar beter lekker duidelijk zijn.

Is er wel eens een topic geweest over waarom men heeft gekozen voor de profielnaam die ze gebruiken? Ik vind dat wel interessant. Maar dat is misschien wel te persoonlijk voor mensen om te vertellen.Ja, daar was een tijd geleden een topic over, het waarom van nick en ava. Maar ik weet niet meer precies hoe dat topic heette.
Ik vind witlof heerlijk Ket. Hier staat de gourmet op te warmen
quote:Steinbeck schreef op 25 december 2014 @ 18:58:

[...]

Ik bedoel op het forum, zodat je kunt kletsen met mensen als je je verveelt.Oh ja. Ik heb geen idee, ik zie wel. Anders ga ik uitzending gemist kijken, of docu's op Youtube, het wordt vanzelf weer half 8.
Witlof is heerlijk. Hier net Indiaas achter de kiezen.
Het was gekookt door mijn oma van 92 dus heel lieff:)
Mocht je je nog heel erg sielug gaan voelen:

quote:ketller schreef op 25 december 2014 @ 19:03:

Wat mooi dat ze dat nog kan!

Wij gaan morgen eten bij La Cubanita (of zoiets) Tapas. Ken je dat?
quote:ketller schreef op 25 december 2014 @ 19:03:

Aw, dat is geweldig. Dit is mijn eerste Kerst zonder mijn oma, opa is erg alleen, zo treurig.

Stein, dank voor de foto's, die onderste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven