Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 december 2014 om 22:28
donderdag 25 december 2014 om 22:32
quote:BellatrixVanDetta schreef op 25 december 2014 @ 22:28:
[...]
Gadorie ja.
Heb ik héél Rotterdam en Amsterdam vol hotels en híj wint weer met de stations en de nutsbedrijven.
Ik kan daar zó niét tegen!
Hij wel.Amsterdam en Rotterdam heb je geen ruk aan, veel te duur. Ik win altijd met Arnhem, Utrecht en de stations.
[...]
Gadorie ja.
Heb ik héél Rotterdam en Amsterdam vol hotels en híj wint weer met de stations en de nutsbedrijven.
Ik kan daar zó niét tegen!
Hij wel.Amsterdam en Rotterdam heb je geen ruk aan, veel te duur. Ik win altijd met Arnhem, Utrecht en de stations.
donderdag 25 december 2014 om 22:36
donderdag 25 december 2014 om 22:37
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 december 2014 @ 22:32:
[...]
Amsterdam en Rotterdam heb je geen ruk aan, veel te duur. Ik win altijd met Arnhem, Utrecht en de stations.
K k k
Puber won met een alternatieve versie hier ook mee, en flink.
( ik kan slecht tegen mijn verlies)
[...]
Amsterdam en Rotterdam heb je geen ruk aan, veel te duur. Ik win altijd met Arnhem, Utrecht en de stations.
K k k
Puber won met een alternatieve versie hier ook mee, en flink.
( ik kan slecht tegen mijn verlies)
Je bent zelf een theepot
donderdag 25 december 2014 om 22:39
donderdag 25 december 2014 om 22:40
quote:fluim schreef op 25 december 2014 @ 22:32:
die prinses hoort bij het topic hoor. anders wordt het een beetje moeilijk nog verhaal te houden. dit is voor een andere wending,
lezen jullie echt die hele lappen?Ik heb niet voor niks om een samenvatting gevraagd Suzy al langs geweest?
die prinses hoort bij het topic hoor. anders wordt het een beetje moeilijk nog verhaal te houden. dit is voor een andere wending,
lezen jullie echt die hele lappen?Ik heb niet voor niks om een samenvatting gevraagd Suzy al langs geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 25 december 2014 om 22:41
quote:bollinger schreef op 25 december 2014 @ 22:39:
[...]
Inderdaad. Volgend uur Piet Veerman. WTF zeg, hoe heeft dat kunnen gebeuren.
Fijne kerst trouwens allemaal! Hoop dat jullie het leuk hebben.'Sailing home' is dan weer een 'guilty pleasure'
[...]
Fijne kerst trouwens allemaal! Hoop dat jullie het leuk hebben.'Sailing home' is dan weer een 'guilty pleasure'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 25 december 2014 om 22:42
quote:bollinger schreef op 25 december 2014 @ 22:39:
[...]
Fijne kerst trouwens allemaal! Hoop dat jullie het leuk hebben.Jij ook! Ik blijf maar van de rollade eten
[...]
Fijne kerst trouwens allemaal! Hoop dat jullie het leuk hebben.Jij ook! Ik blijf maar van de rollade eten
donderdag 25 december 2014 om 22:44