Date... Slecht teken?

26-12-2014 08:42 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weken heb ik twee dates gehad met een leuke vent. Laatste keer zijn we ook intiem geweest.

Nu waren we gisteravond laat aan het whatsappen, vraagt hij opeens met knipoog "waarom ben je nog niet hier?"

Ik dacht, dat zou inderdaad gezellig zijn... Maar daarna dacht ik ook, als jij me nu zo laat wil zien, dan draait het eigenlijk wel echt om de seks. Zeker omdat ik morgenvroeg weer ergens moet zijn.

Dus ik zei dat het wat kort zou zijn, hij zag het probleem niet... Hij zou me dan afzetten.

Toen zei ik, dat ik hem wel leuk vind & beter wil leren kennen. En dan niet alleen fysiek ;) Dat ik daarom aan deze nachtelijke date twijfelde. En hoe hij daarin staat.

Reageert hij opeens wat gefrustreerd, dat dat toch wel duidelijk is want anders had hij dit toch ook nooit voorgesteld.

Dus ik vraag "je bedoelt dat je er hetzelfde over denkt als ik"? Zegt hij " ik vermoed van wel".

Toen dacht ik, hmm, ik zie het toch vannacht niet zitten. Dus ik whatsappen dat ik dat nu niet wou maar hem wel graag snel wou zien. Ik kreeg alleen nog terug dat dit weekend niet kan want dan is hij er niet. Ook geen tegenvoorstel..

Toen zei ik dat ik ging slapen & graag hoor of hij volgende week een keer kan.

En daar heb ik niks meer op gehoord.

Wat denken jullie hiervan? Is hij uit op seks of staat hij er serieus in?

Dank alvast....
quote:Dus ik vraag "je bedoelt dat je er hetzelfde over denkt als ik"? Zegt hij " ik vermoed van wel".Dit soort vragen vind ik zo onzinnig. Maakt niet uit welk antwoord je krijgt, je weet daarmee nog steeds niks.
quote:danivo schreef op 26 december 2014 @ 20:09:

[...]

Dit soort vragen vind ik zo onzinnig. Maakt niet uit welk antwoord je krijgt, je weet daarmee nog steeds niks.

Klopt, want ik had na zijn antwoord ook niet het idee dat ik wijzer was ;)

Ik heb hem nu maar gewoon een voorstel gedaan voor een date, omdat ik hem wel leuk vind en gewoon graag zou willen daten. Misschien draait het voor hem puur om de seks en heeft hij het wel gezien nu, dan merk ik dat wel als hij negatief antwoord of niks laat horen.
quote:viva-amber schreef op 26 december 2014 @ 14:53:

Pff, hij vraagt seks en jij vraagt duidelijkheid over hoe de relatie ervoor staat. Beide niet subtiel. Jullie willen niet hetzelfde, hij zoekt iemand die er wat losser en spontaner in staat.

Ik heb het idee dat jouw post klopt..

Ik moet wel zeggen dat zijn uitnodiging voor 's nachts wel een beetje een afknapper is.

Als hij een date met me had gepland voor iets leuks en het was dan vanzelf ontstaan en waren dan in bed beland, dan had ik het prima gevonden.

Dit was me iets te platvloers...

En ja ik ben er wat serieuzer in en hij wat losser. Hij is ook man en ik niet :p
quote:whopper schreef op 26 december 2014 @ 10:24:

[...]

Wat ouderwets zeg. Zo zijn mijn man en ik ook begonnen. We zijn al 15 jaar samen. Lust mag dus niet, als je iets serieus wilt? Succes dan. op de eerste date sex hebben hoeft niets te zeggen, maar wachten met sex filtert wle al wat mannen eruit die alleen op sex uit zijn en een paar dates erop wachten al teveel moeite vinden. Ik denk dat TS niet zo een scharrel type is en zich heeft laten meeslepen door haar emoties op de vorige date.

Al na 2 dates vragen hoe hij erin staat is idd wat vroeg, als TS het belangrijk vind kan ze vind ik liever niet gelijk met een man in bed belanden en toch eerst gaan daten zodat het duidelijker word zonder de vraag te hoeven stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven