Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 00:07:

Nee hoor, geen inside joke. Hij had zogenaamd een cadeau voor Meds en dat mocht niet, omdat haar nick in de TT stond. Dat tweede topic is een stuk minder grappig.Wat was het kado?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 00:11:

[...]

Wat was het kado?Dat was nog niet helemaal duidelijk. Sommigen dachten een vibrerende kerstman, de TO had het over een date en Meds zelf wou het niet zeggen, alleen dat het al op stal stond en een beetje chagrijnig was.
Wou net een reactie typen in dat K&W draadje van Barbie, toch maar niet gedaan, had er waarschijnlijk een ban voor gekregen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 00:11:

[...]

Wat was het kado?Volgens mij gewoon het topic, want hij vond dat ze zo leuk reageerde. Misschien wilde hij haar gewoon op de kast krijgen of uit haar tent lokken. Maar Meds ging er gewoon lekker onzinnig in mee.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 00:13:

[...]

Dat was nog niet helemaal duidelijk. Sommigen dachten een vibrerende kerstman, de TO had het over een date en Meds zelf wou het niet zeggen, alleen dat het al op stal stond en een beetje chagrijnig was.Zijn nogal verschillende kado's
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 00:13:

[...]

Dat was nog niet helemaal duidelijk. Sommigen dachten een vibrerende kerstman, de TO had het over een date en Meds zelf wou het niet zeggen, alleen dat het al op stal stond en een beetje chagrijnig was.Dus het rendier is in een pesthumeur omdat Meds de vibrerende kerstman heeft afgepakt en de tekst van de echte (ho! Ho! HO!) ook?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Enn, verwijs jij nou naar Claudio?
quote:feow schreef op 27 december 2014 @ 00:28:

[...]

Dus het rendier is in een pesthumeur omdat Meds de vibrerende kerstman heeft afgepakt en de tekst van de echte (ho! Ho! HO!) ook?Ik denk het. Ik begrijp niet veel van zijn reacties, eerlijk gezegd.
Life is short. Eat dessert first.
We hebben hier wel vaker forummers die hier al wat langer zijn en ineens gaan flippen.

Die Raldy is ook een mooi voorbeeld.

Ik zwaai hem vast uit
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Barbie opent dat topic gewoon om reacties uit te lokken. Ze maakt een beetje een parodie van zichzelf, speelt lekker in op de vooroordelen.

Ik denk ook dat ze echt is. Op een ander forum is iemand haar wel eens tegen gekomen in RL, die geloof ik dan ook.

Ze doet het gewoon omdat ze het leuk vind dat mensen zo happen op de dingen die ze plaatst. Denk ik.

Als dat haar lolletje is, moet ze dat lekker doen natuurlijk. Ik vind het soms wel vermakelijk, soms heel stom.
Heb ik verder nog iets gemist sinds vanmiddag trouwens?
quote:Istar_ schreef op 27 december 2014 @ 00:30:

Enn, verwijs jij nou naar Claudio?Ik nee. Maar als je een cadeau geeft dan zou het wel eens kunnen dat je er een gedicht bij moet maken toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 27 december 2014 @ 00:33:

[...]

Ik nee. Maar als je een cadeau geeft dan zou het wel eens kunnen dat je er een gedicht bij moet maken toch? Ah zo
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 00:33:

Heb ik verder nog iets gemist sinds vanmiddag trouwens?Neuh.
Trouwens een fijne kerst gehad! Leuke cadeaus, waaronder mijn shampoo, die nogal speciaal is en niet heel goedkoop, dus altijd goed. Handschoenen die ik echt nodig had en twee motorrijlessen

Verder nog wat troepjes en dingetjes voor de leuk.
Leuk Ama!
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 00:34:

[...]

Neuh.

Ik heb al even bijgelezen. Niets bijzonders inderdaad.

Behalve dat er weer een zuurpruim zonneschijntje is binnengewipt, zag ik.
Ik heb het ijskoud. Brrrr.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Maar ik heb niks gemist hier dus. Da's fijn.
quote:StoraHuntur schreef op 26 december 2014 @ 22:04:

Wie ging er nou ook alweer een heel Japans diner in elkaar flansen? Incl. mihoenkoekjes?

Present!

En het wàs me toch lekker! Ik heb twee anti-sushi mensen om gekregen en het sesamijs was hmmmmmmmm. Nu uitbuiken dus kan niet slapen :-)
Ah, bed is voorverwarmd door een verstekeling.
Gezellig
Dames, het was me een genoegen. Net een uurtje alleen gezeten en een aardige huilbui gehad. Nu ga ik mijn kribje opzoeken en mijn koude voeten bij mijn man opwarmen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Lekker warm kacheltje. Kan geen ED tegenop.
quote:tbl1966 schreef op 27 december 2014 @ 01:27:

Dames, het was me een genoegen. Net een uurtje alleen gezeten en een aardige huilbui gehad. Nu ga ik mijn kribje opzoeken en mijn koude voeten bij mijn man opwarmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven