Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 10:35:

Fluim, jij bent vast goed in cryptogrammen.
quote:Amaqanda schreef op 27 december 2014 @ 10:37:

[...]

Niet gedaan.

Ik heb mezelf beloofd daar niet te reageren, dus dat doe ik niet. Maar als ik wel meelees wil ik vanalles typen en dat wil ik eigenlijk niet. Dus kan ik beter gewoon niet lezen natuurlijk.

Verder overdrijf ik lichtelijk

Ik lees er ook niet.

Maar ik heb net de laatste pagina's even gelezen maar wat is dat een zinloos topic. En die post van snarfie, dat is niet aardig, dat is wél hoe de meerderheid van de mensen denkt vermoed ik. Zelfs ik word tegendraads van dat geëmmer van Bente, en ik heb ervoor doorgeleerd. Dat topic helpt niet, dat topic verergert met al die aandacht.
quote:Amaqanda schreef op 27 december 2014 @ 10:37:

[...]

Niet gedaan.

Ik heb mezelf beloofd daar niet te reageren, dus dat doe ik niet. Maar als ik wel meelees wil ik vanalles typen en dat wil ik eigenlijk niet. Dus kan ik beter gewoon niet lezen natuurlijk.

Verder overdrijf ik lichtelijk Ik vermijd dat draadje ook, heb ook een eetstoornis, alleen de andere kant op: BED. Heb het nu redelijk onder de knie dankzij therapie en 4 jaar geleden een maagverkleining om af te vallen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Phoolan, ja, 4 keer! En ik India! Zou graag weer een paar maanden willen gaan maar ben niet in de situatie. Zo jammer. Wat voor werk heb je daar gedaan?

Fluim, later vandaag stuur ik je een roze muts die ik in de sneeuw vond.
Waarmee ik het overigens niet eens ben met snarfie óf het ok vindt wat hij/zij schrijft, eat mij betreft is dat over de schreef. Maar dat topic wekt bij mij enkel irritatie op, geen medelijden.
Mogguh

Ik ben mijn oude ava aan het zoeken maar vind alleen deze wazige, grr
quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 10:34:

[...]

Ik las het. Vreemd wel, het is -snel geloept- iemand die onder die nick al lang niet heeft gepost?Bente noemt haar zelf 'Snarfy/Grumpycat'
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 10:40:

Phoolan, ja, 4 keer! En ik India! Zou graag weer een paar maanden willen gaan maar ben niet in de situatie. Zo jammer. Wat voor werk heb je daar gedaan?

Fluim, later vandaag stuur ik je een roze muts die ik in de sneeuw vond.ik heb je even een samosa gestuurd :-)
quote:Bieb2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:42:

Mogguh [afbeelding]

quote:Thordis2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:40:

[...]

Ik lees er ook niet.

Maar ik heb net de laatste pagina's even gelezen maar wat is dat een zinloos topic. En die post van snarfie, dat is niet aardig, dat is wél hoe de meerderheid van de mensen denkt vermoed ik. Zelfs ik word tegendraads van dat geëmmer van Bente, en ik heb ervoor doorgeleerd. Dat topic helpt niet, dat topic verergert met al die aandacht.

Dat is ook mijn mening.

Laatste wat ik heb gelezen was van paar dagen terug. Over de brief die ze geschreven heeft.

Al die domme reacties: als je niet wil dan niet plaatsen hoor (maar ondertussen willen ze het maar wat graag lezen, droop er vanaf). Niemand die zegt: die brief is voor jouzelf, niet hier plaatsen want daar heb je niks aan. En als die brief is voor anderen, heb je er ook niks aan want jij moet je bezighouden met jezelf en niet met of anderen jou begrijpen. Dat kind begrijpt zichzelf niet eens, dus een ander al helemaal niet.
Bente denkt dat Snarfie Grumpycat is?
quote:tbl1966 schreef op 27 december 2014 @ 10:40:

[...]

Ik vermijd dat draadje ook, heb ook een eetstoornis, alleen de andere kant op: BED. Heb het nu redelijk onder de knie dankzij therapie en 4 jaar geleden een maagverkleining om af te vallen.

Wat goed van je!

quote:Thordis2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:41:

Waarmee ik het overigens niet eens ben met snarfie óf het ok vindt wat hij/zij schrijft, eat mij betreft is dat over de schreef. Maar dat topic wekt bij mij enkel irritatie op, geen medelijden.

Dat laatste heb ik dus ook.

Aandrachtvragerij van iemand die niet geholpen wil worden. Ja, de verkeerde kant op. Want dan krijgt ze nóg meer aandacht.
quote:Bieb2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:42:

Mogguh [afbeelding]

Snel googlen bracht me deze:

quote:Bieb2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:44:

Bente denkt dat Snarfie Grumpycat is?Ja, dat zei ik ook al. Ik zie Bente 'Snarfie/Grumpycat' neerzetten.
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 10:44:

[...]

[afbeelding]

Dank!!
quote:Phoolan schreef op 27 december 2014 @ 10:44:

[...]

ik heb je even een samosa gestuurd :-)

Heerlijk!

En ik moet nu echt naar bed. Truste!
Bieb, wil je 'm zonder dat frame eromheen?

Ik kan wel even knippen en knutselen als je dat wil?
quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 10:46:

[...]

Snel googlen bracht me deze:

[afbeelding]

Dat is wel dezelfde kat als mijn herfst ava

quote:Amaqanda schreef op 27 december 2014 @ 10:45:

[...]

Wat goed van je!

Dank je.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 10:47:

Bieb, wil je 'm zonder dat frame eromheen?

Ik kan wel even knippen en knutselen als je dat wil?Oh als je kunt en wilt heel graag
Trusten Cochise!

MissI, ben jij ookal zo handig met dat knippen en plakken?
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 10:46:

[...]

Ja, dat zei ik ook al. Ik zie Bente 'Snarfie/Grumpycat' neerzetten.Ik ben niet zo vlot vanmorgen
Dat topic moet gewoon weg. Iedereen die denkt te helpen, helpt haar alleen maar verder de ellende in.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Bieb2.0 schreef op 27 december 2014 @ 10:48:

[...]

Oh als je kunt en wilt heel graag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven