[...]forum

26-12-2014 23:46 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een [...]forum is dit. Ik kan niet eens mijn eigen berichten doorsturen. Zit ik me eigen uit de naad te typen...krijg ik steeds een bericht dat er een fout is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2014 00:18
Reden: Ongepaste opmerking verwijderd
% gewijzigd
quote:saaaaar81 schreef op 27 december 2014 @ 14:37:

[...]

Tja, jouw topic, moet je mij niet op aankijken.Dit snap ik niet.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 14:21:

[...]

Ik heb echt niets op het prikbord geplaatst.Nee IE, om precies te zijn staat dit op "tips" maar feitelijk is dat nog altijd het prikbord.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 december 2014 @ 14:38:

[...]

Oh wat schattig, hij zit nog in de ontkenningsfase.Hoezo ontkenningsfase? Ik heb niet het gevoel om iets te ontkennen. En wil je dat schattig voor jezelf houden?
Ik heb je net even geloept en ik snap jou niet.

Waarom gedraag je je ineens zo raar?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Keausje schreef op 27 december 2014 @ 14:42:

[...]

Nee IE, om precies te zijn staat dit op "tips" maar feitelijk is dat nog altijd het prikbord.@Raldy, om even inzichtelijk te maken wat Keausje bedoelt, klik even op deze link:

Zien
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 14:43:

[...]

Hoezo ontkenningsfase? Ik heb niet het gevoel om iets te ontkennen. En wil je dat schattig voor jezelf houden?Ook nog eens grappig dat je de boodschap niet begrijpt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoezo raar? Ik reageer gewoon op anderen. Waarvan ik vind dat die raar doen. Ik krijg het gevoel dat ik hier gisterenavond en nu weer steeds "stront over me heen" krijg. En daar kan je raar van worden.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 14:49:

Hoezo raar? Ik reageer gewoon op anderen. Waarvan ik vind dat die raar doen. Ik krijg het gevoel dat ik hier gisterenavond en nu weer steeds "stront over me heen" krijg. En daar kan je raar van worden.Dan komt die plu in je avatar goed uit.
quote:Raldy schreef op 26 december 2014 @ 23:56:

[...]

Waarom verwijderd? Wat heb ik misdaan?Mail de Mods.
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 14:46:

[...]

@Raldy, om even inzichtelijk te maken wat Keausje bedoelt, klik even op deze link:

ZienHeb ik gedaan. Ik hoop dat je gelooft dat ik hiervan werkelijk niet op de hoogte was. Waarom zou ik zoiets doen? Als ik niet eens weet dat zoiets bestaat. Ik kom zo nu en dan even op dit forum. Gisteren wilde ik gewoon even een grapje maken, ik zal de naam niet noemen, anders krijg ik de wind weer van voren. Ik werd zonder uitleg of wat dan ook uit het forum gegooid. Ik was nergens van op de hoogte, kennelijk anderen wel. Daarna heb ik een nieuw topic geopend en kreeg ik veel shit over me heen. Ik heb me heel wat moeten verdedigen om dingen die ik niet heb gedaan. Ik heb ook geprobeerd om zo netjes mogelijk uitleg te geven en kreeg toen verwijten terug over o.a. alcoholisme en dat ik -even grof gezegd- niet goed snik ben. Gaat lekker hier, ik maak dit topic af en ga nog even uitleg vragen aan die VIVA-mevrouw. Dan hou ik het hier voor gezien.
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 14:54:

[...]

Mail de Mods. Heb ik al gedaan en ga ik weer doen. Ik heb nl geen antwoord terug gekregen. Maar bedankt.
quote:Keausje schreef op 27 december 2014 @ 14:53:

[...]

Dan komt die plu in je avatar goed uit.Juist, die plu heb ik zeker nu nodig.
Raldy, ben je niet een beetje overspannen? Zou dat kunnen? Want als je echt eerlijk bent in dit topic, denk ik van wel. En dan raad ik je aan te stoppen met het lezen van en reageren op dit topic. Je wordt wat geplaagd, meer is het niet. Maar je reageert er zo gevoelig op, dat doet me erg denken aan de tijd dat ik overspannen was. Ik ontplofte toen ook bij het minste of geringste. Dit is een serieuze reactie trouwens, geen poging om je te kwetsen. Ik vraag me nu serieus af of je geen hulp nodig hebt. Je mag me ook mailen als je wilt.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 15:02:

[...]

. Ik werd zonder uitleg of wat dan ook uit het forum gegooid.

Je topic werd verwijderd, da's wat anders. En de uitleg staat gewoon in het modtopic, zoals gebruikelijk.

quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 15:02:

Ik was nergens van op de hoogte, kennelijk anderen wel. Daarna heb ik een nieuw topic geopend

Die anderen hebben het modtopic gelezen, had jij ook kunnen doen.

Je nieuwe topic heb je op een verkeerde plek geplaatst, kan gebeuren.

Als je het lief vraagt willen de mods het misschien wel voor je verplaatsen. In het modtopic staat dan op welke pijler ze het hebben gezet.
Je bent zelf een theepot
quote:gladoortje74 schreef op 27 december 2014 @ 15:07:

Raldy, ben je niet een beetje overspannen? Zou dat kunnen? Want als je echt eerlijk bent in dit topic, denk ik van wel. En dan raad ik je aan te stoppen met het lezen van en reageren op dit topic. Je wordt wat geplaagd, meer is het niet. Maar je reageert er zo gevoelig op, dat doet me erg denken aan de tijd dat ik overspannen was. Ik ontplofte toen ook bij het minste of geringste. Dit is een serieuze reactie trouwens, geen poging om je te kwetsen. Ik vraag me nu serieus af of je geen hulp nodig hebt. Je mag me ook mailen als je wilt.Beste Gladoortje, het kan zo zijn dat ik wat overspannen ben. Ik wil ook met lezen en reageren stoppen, maar ik ben van mening dat het wel zo netjes is om mensen antwoord te geven. En plagen -zoals jij zegt- vind ik wat zachtjes uitgedrukt. Ik werd naar mijn idee faliekant gepest. Bedankt voor je serieuze reactie. Ik denk niet dat ik hulp nodig heb. Waarschijnlijk zal ik je wel mailen. Maar dat is dan pas over enkele dagen. Maar nogmaals bedankt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 december 2014 @ 14:49:

[...]

Ook nog eens grappig dat je de boodschap niet begrijpt.Of jij de boodschap niet goed overbrengt.
Verplaatst

Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 15:40:

Verplaatst

Ik heb gekeken, maar zie niets over mijn topic. Wel dat er een vorige verwijderd is, maar die is niet aan mij gericht.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 15:49:

[...]

Ik heb gekeken, maar zie niets over mijn topic. Wel dat er een vorige verwijderd is, maar die is niet aan mij gericht.Nee, dat is een algemene melding. Het kan wel zijn dat je een mailtje hebt gekregen, maar dat kunnen wij niet weten natuurlijk.
Modtopic

26/12 om 23:54

27/12 om 15:24
Je bent zelf een theepot
Maar goed, je zette zelf de toon natuurlijk door hier scheldend binnen te komen vallen. Als je een winkel binnen stapt, of een breikransje, en je begint meteen te tieren kun je moeilijk verwachten dat je met heel veel begrip en open armen ontvangen wordt, en zo werkt dat op een forum ook.
Ik vind het ook echt een kutforum. Moet telkens opnieuw inloggen ook al heb ik al tig keren aangegeven ingelogd te willen blijven.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 15:57:

Modtopic

26/12 om 23:54

27/12 om 15:24

Klopt die van 2612 om 23.54 had ik al gelezen, dat was omdat er een topic verwijderd is.

die van 2712 om 15.24 lees ik net, dat het topic is overgeplaatst naar 'overige'.

Bedankt.
quote:kattenenrozen schreef op 27 december 2014 @ 16:03:

Ik vind het ook echt een kutforum. Moet telkens opnieuw inloggen ook al heb ik al tig keren aangegeven ingelogd te willen blijven.Vind ik ook. Na deze affaire houd ik het ook voor gezien.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 16:01:

Maar goed, je zette zelf de toon natuurlijk door hier scheldend binnen te komen vallen. Als je een winkel binnen stapt, of een breikransje, en je begint meteen te tieren kun je moeilijk verwachten dat je met heel veel begrip en open armen ontvangen wordt, en zo werkt dat op een forum ook.

Dan heb je het niet goed gelezen. Ik kwam niet scheldend binnenvallen. En ik ben ook niet iemand die tierend een winkel binnen stap en dan verwacht dat ik met heel veel begrip en open armen ontvangen word.

Als je dan toch wil reageren kom dan met iets zinnigs.
anoniem_50728 wijzigde dit bericht op 27-12-2014 16:15
Reden: typefout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven