Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 19:24
quote:MrsEinstein schreef op 27 december 2014 @ 19:19:
Ik wil een nieuwe ava, maar het lukt niet zo goed. Hoe groot mag hij zijn?=6,FAQ]FAQ
Ik wil een nieuwe ava, maar het lukt niet zo goed. Hoe groot mag hij zijn?=6,FAQ]FAQ
Je bent zelf een theepot
zaterdag 27 december 2014 om 19:24
quote:Steinbeck schreef op 27 december 2014 @ 17:32:
Zo, ben ook weer thuis.
Volgens mij is er het volgende besproken:
- Sneeuw is fijn / sneeuw is niet fijn / Verdorie wij hebben geen sneeuw
- Bente? Ja / Nee / Ach / Gut / laten we er over een paar dagen weer over praten
- Helpen is fijn / helpen is fout
- Ik mag jou niet, goh dat is toevallig, ik jou ook niet, lekker puh
- Anna's vakantievragenuurtje
Iemand nog aanvullingen?
Zo, ben ook weer thuis.
Volgens mij is er het volgende besproken:
- Sneeuw is fijn / sneeuw is niet fijn / Verdorie wij hebben geen sneeuw
- Bente? Ja / Nee / Ach / Gut / laten we er over een paar dagen weer over praten
- Helpen is fijn / helpen is fout
- Ik mag jou niet, goh dat is toevallig, ik jou ook niet, lekker puh
- Anna's vakantievragenuurtje
Iemand nog aanvullingen?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 27 december 2014 om 19:28
quote:ketller schreef op 27 december 2014 @ 19:22:
Ik vind restjes vaak lekkerder dan daarvoor haha! En het nooit-iets-zomaar-weggooien gevoel doet me goed Ik heb een teringhekel aan eten weggooien, en dat is niet iets van de laatste tijd. Mijn grootouders hebben de hongerwinter zeer bewust meegemaakt, en daar heb ik via-via toch een tik van meegekregen. We houden hier minstens één keer per week kliekjesdag, meestal niet met quiche en overgeschoten-speenvarken-van-schoonzus , maar met soep, pastasaus en omelet kom je ook een eind.
Ik vind restjes vaak lekkerder dan daarvoor haha! En het nooit-iets-zomaar-weggooien gevoel doet me goed Ik heb een teringhekel aan eten weggooien, en dat is niet iets van de laatste tijd. Mijn grootouders hebben de hongerwinter zeer bewust meegemaakt, en daar heb ik via-via toch een tik van meegekregen. We houden hier minstens één keer per week kliekjesdag, meestal niet met quiche en overgeschoten-speenvarken-van-schoonzus , maar met soep, pastasaus en omelet kom je ook een eind.
zaterdag 27 december 2014 om 19:45
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 19:28:
[...]
Ik heb een teringhekel aan eten weggooien, en dat is niet iets van de laatste tijd. Mijn grootouders hebben de hongerwinter zeer bewust meegemaakt, en daar heb ik via-via toch een tik van meegekregen. We houden hier minstens één keer per week kliekjesdag, meestal niet met quiche en overgeschoten-speenvarken-van-schoonzus , maar met soep, pastasaus en omelet kom je ook een eind.Om het woord maar eens te gebruiken Frittata, de link onderaan de pagina Kliekjes, uiteindelijk naar bewaren van kliekjes
(Reden om frittata op te zoeken laatst was omdat ik niet wist wat het was. Daarna moest ik wel lachen om het feit dat er een Wiki is over kliekjes)
Mijn moeder die het heel slecht heeft gehad in de oorlog heeft er omgekeerde tic van overgehouden, niks kliekjes en geld uitgeven als water. Tja...
Mijn schoonmoeder, een lieverd en keukenprinses, kan altijd nog iets lekkers maken van restjes. Ze warmt echter ook restjes gekookte bloemkool op. Nu vind ik dat vers gekookt al stinken maar opgewarmd is de geur nog erger.
[...]
Ik heb een teringhekel aan eten weggooien, en dat is niet iets van de laatste tijd. Mijn grootouders hebben de hongerwinter zeer bewust meegemaakt, en daar heb ik via-via toch een tik van meegekregen. We houden hier minstens één keer per week kliekjesdag, meestal niet met quiche en overgeschoten-speenvarken-van-schoonzus , maar met soep, pastasaus en omelet kom je ook een eind.Om het woord maar eens te gebruiken Frittata, de link onderaan de pagina Kliekjes, uiteindelijk naar bewaren van kliekjes
(Reden om frittata op te zoeken laatst was omdat ik niet wist wat het was. Daarna moest ik wel lachen om het feit dat er een Wiki is over kliekjes)
Mijn moeder die het heel slecht heeft gehad in de oorlog heeft er omgekeerde tic van overgehouden, niks kliekjes en geld uitgeven als water. Tja...
Mijn schoonmoeder, een lieverd en keukenprinses, kan altijd nog iets lekkers maken van restjes. Ze warmt echter ook restjes gekookte bloemkool op. Nu vind ik dat vers gekookt al stinken maar opgewarmd is de geur nog erger.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 27 december 2014 om 19:57
Ik weet niet zo goed waar ik het moet zetten, en waarschijnlijk ben ik DIKKE mosterd,
maar ik zat net Koefnoen te kijken, en daar kwam ons mooie forum in voor.
http://www.npo.nl/koefnoen/24-12-2014/AT_2026864
De scene begint om 18.02.
maar ik zat net Koefnoen te kijken, en daar kwam ons mooie forum in voor.
http://www.npo.nl/koefnoen/24-12-2014/AT_2026864
De scene begint om 18.02.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 27 december 2014 om 20:15
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 19:24:
[...]
=6,FAQ]FAQBedankt voor het opzoeken. De link werkt niet, maar weet nu in ieder geval waar ik het op moet zoeken.
[...]
=6,FAQ]FAQBedankt voor het opzoeken. De link werkt niet, maar weet nu in ieder geval waar ik het op moet zoeken.
zaterdag 27 december 2014 om 20:17
zaterdag 27 december 2014 om 20:24
zaterdag 27 december 2014 om 20:24