Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hier op Bermuda: geen sneeuw
quote:ketller schreef op 27 december 2014 @ 21:40:

Hier op Bermuda: geen sneeuwHier heeft het de hele dag gesneeuwd, maar er is maar weinig blijven liggen.

Hier op Bermuda: geen sneeuwHier in de rimboe ook niet
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Barbie is klaargekomen zo te lezen bij de Mod's topic. Of ze haar topic willen verwijderen. Zullen we zien...

Hier op Bermuda: geen sneeuwHier in de stad der steden wel schat.
Merano, was gezellig he
quote:Ikhierhuh schreef op 27 december 2014 @ 21:51:

Barbie is klaargekomen zo te lezen bij de Mod's topic. Of ze haar topic willen verwijderen. Zullen we zien...Nee nee, "ken deze verwijderden worden"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 21:53:

[...]

Nee nee, "ken deze verwijderden worden"Ah ja, nah heb ik niks gezegd. Hahahaha
Het loopt echt de spuigaten uit op het forum. Is er nog iemand die fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. In de laatste 3 topics die ik heb geopend is het echt om te huilen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jeetje Nouschi ik doe mijn best. Hahahha
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 21:55:

Het loopt echt de spuigaten uit op het forum. Is er nog iemand die fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. In de laatste 3 topics die ik heb geopend is het echt om te huilen.Ja, ik vindt dat best oneerbeidig van jouw hoor, want niet iedereen heeft een hoge opleiding gehat. Maar daarom mag je nog wel hier postten.
Lig het gewoon naast je neer.
quote:Ikhierhuh schreef op 27 december 2014 @ 21:56:

Jeetje Nouschi ik doe mijn best. Hahahha

Ik had het niet tegen jou

Maar echt die zwangertopics! Het is allemaal hetzelfde allemaal vol fouten allemaal te dom om te poepen.
Ooooh, wat een dom meisje dat denkt dat ze zwanger is. Brrrr.
quote:StoraHuntur schreef op 27 december 2014 @ 21:59:

Lig het gewoon naast je neer.Dat ken ik niet.
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 21:55:

Het loopt echt de spuigaten uit op het forum. Is er nog iemand die fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. In de laatste 3 topics die ik heb geopend is het echt om te huilen.Het valt echt op de laatste tijd. Door de vakantie? Maar je zou toch verwachten dat 'de jeugd' iets beter kan schrijven.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 21:59:

[...]

Ik had het niet tegen jou

Maar echt die zwangertopics! Het is allemaal hetzelfde allemaal vol fouten allemaal te dom om te poepen.

Ah, ik ga niet meer daar naar toe, kan niks van leren

Over wie gaat het in dat topic van Jane-Ice? Daar gaat het over een trol die iets met Amerika heeft????
Wat dóen mensen tegenwoordig op school? Echt serieus ik kan er met de pet niet bij.
Ok, ze reageert ook nog eens serieus op mijn reactie. Dommer dan dit heb ik ze nog niet gezien, denk ik?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 22:01:

Wat dóen mensen tegenwoordig op school? Echt serieus ik kan er met de pet niet bij.Zwanger worden.
quote:minnimouse schreef op 27 december 2014 @ 22:01:

Over wie gaat het in dat topic van Jane-Ice? Daar gaat het over een trol die iets met Amerika heeft????Hoe heette ze nog maar weer? Ging naar Amerika met een zoontje van zus die was overleden. Ze was piloot.
quote:doornroosje9 schreef op 27 december 2014 @ 22:02:

Ok, ze reageert ook nog eens serieus op mijn reactie. Dommer dan dit heb ik ze nog niet gezien, denk ik?
quote:Yavanna schreef op 27 december 2014 @ 22:02:

[...]

Zwanger worden.
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 22:01:

Wat dóen mensen tegenwoordig op school? Echt serieus ik kan er met de pet niet bij.Mijn studenten schrijven gerust: zij werkte (bij meervoud zij) / wij konde / ik wordt etc. Dus het is een goede vraag. Ik wou dat ik het antwoord wist. (weet ik deels ook wel, maar het is af en toe schrikbarend)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven