Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 22:03
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 21:55:
Het loopt echt de spuigaten uit op het forum. Is er nog iemand die fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. In de laatste 3 topics die ik heb geopend is het echt om te huilen.
Bloedirritant vind ik het. Ben blij dat het hier in de napraat allemaal gewoon leesbaar is.
Lang leve de taalnazi's.
Het loopt echt de spuigaten uit op het forum. Is er nog iemand die fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. In de laatste 3 topics die ik heb geopend is het echt om te huilen.
Bloedirritant vind ik het. Ben blij dat het hier in de napraat allemaal gewoon leesbaar is.
Lang leve de taalnazi's.
zaterdag 27 december 2014 om 22:06
zaterdag 27 december 2014 om 22:20
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:17:
God wat een zwaar kinderachtig gedrag zeg op dat 'zwanger of niet'. Het schoolplein is er werr niks bij.Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.
God wat een zwaar kinderachtig gedrag zeg op dat 'zwanger of niet'. Het schoolplein is er werr niks bij.Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 december 2014 om 22:21
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 22:20:
[...]
Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.
+1
Ze kan er waarschijnlijk niets aan doen dat ze niet zo slim is, maar jeetje...
[...]
Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.
+1
Ze kan er waarschijnlijk niets aan doen dat ze niet zo slim is, maar jeetje...
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 27 december 2014 om 22:22
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 22:20:
[...]
Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.Niet lezen dan. Echt, al zijn het er 20 met dezelfde vraag rn n beroerde spelling. Je zal er maar mee zitten.
[...]
Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.Niet lezen dan. Echt, al zijn het er 20 met dezelfde vraag rn n beroerde spelling. Je zal er maar mee zitten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 27 december 2014 om 22:25
zaterdag 27 december 2014 om 22:26
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 22:24:
Ik heb al minstens zes keer TESTEN geroepen vandaag, ik hou ermee op. Wat een narigheid. Volgens mij hebben ze allemaal kerstkramp wegens te veel gegeten.Dat zal het zijn. Gaan we dat vanaf nu roepen.
Ik heb al minstens zes keer TESTEN geroepen vandaag, ik hou ermee op. Wat een narigheid. Volgens mij hebben ze allemaal kerstkramp wegens te veel gegeten.Dat zal het zijn. Gaan we dat vanaf nu roepen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 december 2014 om 22:32
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 20:32:
[...]
Eindje!!!! Lekkere ouwe mosterdmuts van me!
Mosterd Muts, , Mylady mag alles tegen mij zeggen, als ze maar tegen mij praat
[...]
Eindje!!!! Lekkere ouwe mosterdmuts van me!
Mosterd Muts, , Mylady mag alles tegen mij zeggen, als ze maar tegen mij praat
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 27 december 2014 om 22:32
quote:Honeymoonquiz schreef op 27 december 2014 @ 22:28:
[...]
Nou nou, dat valt wel mee toch?
Vind je? Ik vind t n rostreek om iemand zo te behandelen. En dan ook nog eens met elkaar. Getverdemme.
Wanneer jullie kids / broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes op school zo gepest worden omdat ze 'niet zo slim zijn maar jeetje' dan vinden jullie dat ook prima?
[...]
Nou nou, dat valt wel mee toch?
Vind je? Ik vind t n rostreek om iemand zo te behandelen. En dan ook nog eens met elkaar. Getverdemme.
Wanneer jullie kids / broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes op school zo gepest worden omdat ze 'niet zo slim zijn maar jeetje' dan vinden jullie dat ook prima?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 27 december 2014 om 22:34
zaterdag 27 december 2014 om 22:35