Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 23:04
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 23:00:
[...]
Never heb ik meiden/vrouwen die in de rats zitten zo zitten pesten. Of belachelijk zitten maken vanwege spelling. Of anderszins gepakt op zwakte op n moment dat iemand in de problemen zit. Die boter zit ws op je eigen hoofd.Oja? Ik zie alleen vandaag al in dit topic zoveel 'vriendelijkheid' van je vandaag. Verander dat 'never' maar in bijna altijd, vaak, dagelijks, etc. Little Miss Sunshine.
[...]
Never heb ik meiden/vrouwen die in de rats zitten zo zitten pesten. Of belachelijk zitten maken vanwege spelling. Of anderszins gepakt op zwakte op n moment dat iemand in de problemen zit. Die boter zit ws op je eigen hoofd.Oja? Ik zie alleen vandaag al in dit topic zoveel 'vriendelijkheid' van je vandaag. Verander dat 'never' maar in bijna altijd, vaak, dagelijks, etc. Little Miss Sunshine.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 27 december 2014 om 23:07
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 december 2014 @ 23:04:
[...]
Oja? Ik zie alleen vandaag al in dit topic zoveel 'vriendelijkheid' van je vandaag. Verander dat 'never' maar in bijna altijd, vaak, dagelijks, etc. Little Miss Sunshine.Jij cergelijkt jezelf met die domme geit begrijp ik?
[...]
Oja? Ik zie alleen vandaag al in dit topic zoveel 'vriendelijkheid' van je vandaag. Verander dat 'never' maar in bijna altijd, vaak, dagelijks, etc. Little Miss Sunshine.Jij cergelijkt jezelf met die domme geit begrijp ik?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 27 december 2014 om 23:08
zaterdag 27 december 2014 om 23:09
zaterdag 27 december 2014 om 23:10