Zware Kitchenaid standmixer
vrijdag 26 december 2014 om 15:23
Wie kan even met me meedenken. Ik heb een Kitchenaid standmixer, heel handig en ik gebruik hem heel veel. Hij staat, buiten gebruik, mooi te wezen in het hoekje van mijn hoekkeuken. Als ik hem wil gebruiken moet ik hem naar voren halen zodat ik hem makkelijker kan gebruiken, maar hij glijdt niet zo makkelijk over het aanrechtblad en ik moet hem dan tillen. Hij weegt echter zo'n 10kg. dus dat is geen pretje. Ik ben dus op zoek naar iets waar ik hem op kan zetten zodat hij makkelijk(er) over mijn aanrecht glijdt wanneer ik hem wil gebruiken. Op het moment staat hij op karton om makkelijker te glijden. Dit is een lelijk gezicht. Heeft iemand een oplossing voor mij?
Op een andere plek zetten kan wel maar dan neemt hij zo veel plaats in dat ik weer ruimte tekort kom.
Op een andere plek zetten kan wel maar dan neemt hij zo veel plaats in dat ik weer ruimte tekort kom.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 27 december 2014 om 23:56
Zo, ik heb vanmiddag een plastic placemat gekocht, op maat geknipt en daar mijn machine opgezet. Paar keer heen en weer geschoven en het werkt. In elk geval minder stroef dan zonder placemat. Bedankt voor de tips.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)