Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 10:29:

[...]

Dat maakt het nog een naar jaar, waarbij ik heel goed begrijp dat mensen dan minder durven te vliegen.

Dat dat wellicht onrealistisch is... Maar dat zijn angsten nu eenmaal vaak. Daarintegen ga je ook niet zeggen tegen iemand met rijangst: "ja meid gelijk heb je, er gaan er zoveel meer dood met de auto dan met vliegen!"
De emotionele impact van een vliegtuigcrash is gewoon groter. En door internet is iedereen direct op de hoogte. Het komt sneller dichtbij. Statistisch gezien klopt het natuurlijk, sociaal en emotioneel gezien niet. Daarnaast hebben veel mensen het idee dat ze in de auto zelf controle hebben, en dat heb je in een vliegtuig natuurlijk helemaal niet.
Bah et staat nu bij "waarschijnlijk neergestort" yep die zijn we kwijt:(
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 10:34:

De emotionele impact van een vliegtuigcrash is gewoon groter. En door internet is iedereen direct op de hoogte. Het komt sneller dichtbij. Statistisch gezien klopt het natuurlijk, sociaal en emotioneel gezien niet. Daarnaast hebben veel mensen het idee dat ze in de auto zelf controle hebben, en dat heb je in een vliegtuig natuurlijk helemaal niet.En bij een ongeluk op de weg ga je minder vaak dood.
Zooow káter!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 10:02:

En hoe zuur weer voor maleisieHuh, het is toch een Indonesische maatschappij?
quote:jippie55 schreef op 28 december 2014 @ 10:37:

[...]

Huh, het is toch een Indonesische maatschappij?

Op ad staat goedkope maleisische prijsvechter..

Toch echt thuisbasis maleisie
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 10:37:

Zooow káter!!! Ja dat verbaast me niks! Gefeliciteerd met je jubileum, en je hebt ook nog nieuwe vrienden gemaakt zag ik!

Zooow káter!!! Goedemorgen Nouschi, van harte met je 40.000ste
Ik bedenk me net dat ik wel heel erg on topic was!

Maakt vast het gekletst weer goed...
quote:jippie55 schreef op 28 december 2014 @ 10:37:

[...]

Huh, het is toch een Indonesische maatschappij?Nope, HQ in Kuala Lumpur Maleisie
quote:Phoolan schreef op 28 december 2014 @ 10:39:

[...]

Ja dat verbaast me niks! Gefeliciteerd met je jubileum, en je hebt ook nog nieuwe vrienden gemaakt zag ik!Ja was een dolle boel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ok, weer wat geleerd 😊
En dank voor de felicitaties natuurlijk.
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 10:31:

[...]

Speciaal voor Vla-Flip

Bedankt voor de moeite.

Ik kon en kan het topic niet terug vinden bij de topics, waarin ik gereageerd heb.

Hoe had jij hem zo snel gevonden?
quote:vla-flip schreef op 28 december 2014 @ 10:43:

[...]

Bedankt voor de moeite.

Ik kon en kan het topic niet terug vinden bij de topics, waarin ik gereageerd heb.

Hoe had jij hem zo snel gevonden?Ik kreeg een briljante ingeving en zocht even onder relaties. Op pagina 3 kwam ik hem tegen
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 10:50:

[...]

Ik kreeg een briljante ingeving en zocht even onder relaties. Op pagina 3 kwam ik hem tegen Blijkbaar heb ik alleen meegelezen en niet gereageerd, dat logisch dat ik het niet daar kon terug vinden
quote:AnnaP1977 schreef op 28 december 2014 @ 10:36:

[...]

En bij een ongeluk op de weg ga je minder vaak dood.De meesten van ons, een enkele uitzondering 2000 jaar geleden daargelaten, gaan maar 1 keer dood.
quote:ThunderassMan schreef op 28 december 2014 @ 11:01:

[...]

De meesten van ons, een enkele uitzondering 2000 jaar geleden daargelaten, gaan maar 1 keer dood.

[...]

De meesten van ons, een enkele uitzondering 2000 jaar geleden daargelaten, gaan maar 1 keer dood.

Inderdaad hahahaha,

Neem nog maar een bakje dan..

Even posten op EAUSM?

[...]

Zooow káter!!! Gefeliciteerd met je 40.000 postings. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Toch nog even een cadeautje voor je opgedoken.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Dank dank dank!

[...]

Mogguh

Jammer dat ik in slaap was gevallen toen het feestje begon. Nog gefeliciteerd Nouschi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven