Luxe all inclusive
zondag 28 december 2014 om 10:50
Ik wil een vriendin van mij een weekje all inclusive cadeau doen. Ze heeft een zware tijd gehad en ik wil haar graag blij maken. Ze houdt van all inclusive, dus daarmee zit ik goed. Ik ben op zoek naar een luxe hotel, maar heb er niet zoveel verstand van. Sowieso vijf sterren, maar dan ook nog met het luxe gevoel. Niet 4000 kamers, drie animatieteams, alleen buffet restaurants etc. Het mag in de Cariben zijn of anders op zo'n vier vlieguren op een andere plek. Heeft iemand een goede tip?
Fortis et liber
zondag 28 december 2014 om 11:19
http://www.arke.nl/verre- ... cel/riu-palace-st-martin/
1695,- 9 dagen St. Maarten.
1695,- 9 dagen St. Maarten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 28 december 2014 om 11:20
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 11:17:
Tja, iedereen zijn smaak natuurlijk.
Ik heb net dat Samara bekeken en ik zou daar écht niet heen willen.Ik vind die Samara ook niet zo spannend. Ik denk persoonlijk dat de Delphin hotels(zoals Delphin imperial,deluxe,palace etc) en de stone keten(Royal Wings, Dragon, Holiday palace etc) beter/luxer zijn.
Tja, iedereen zijn smaak natuurlijk.
Ik heb net dat Samara bekeken en ik zou daar écht niet heen willen.Ik vind die Samara ook niet zo spannend. Ik denk persoonlijk dat de Delphin hotels(zoals Delphin imperial,deluxe,palace etc) en de stone keten(Royal Wings, Dragon, Holiday palace etc) beter/luxer zijn.
zondag 28 december 2014 om 11:20
Moet ze niet zeeziek zijn. Ik zou geen cruise doen, maar dat is misschien een persoonlijke keuze van mij.
Bedoelde je met vier uur vliegen, vier uur vanaf Nederland of maximaal vier uur verschil met reisafstand tot de Caraïben? Zo vatte ik het nl op, dus 12-16 uur vliegen maximaal?
2500 euro pp of in totaal? Hoeveel nachten minimaal/maximaal?
Bedoelde je met vier uur vliegen, vier uur vanaf Nederland of maximaal vier uur verschil met reisafstand tot de Caraïben? Zo vatte ik het nl op, dus 12-16 uur vliegen maximaal?
2500 euro pp of in totaal? Hoeveel nachten minimaal/maximaal?
zondag 28 december 2014 om 11:21
zondag 28 december 2014 om 11:23
Alleen voor volwassenen
http://www.arke.nl/verre- ... -bay/sonesta-ocean-point/
http://www.arke.nl/verre- ... -bay/sonesta-ocean-point/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 28 december 2014 om 11:24
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 11:21:
[...]
Nee, nog nooit gedaan
Ik ook niet en ik ga het ook nooit doen
Lijkt me vreselijk.
Weleens gehoord van mensen die het hebben gedaan dat je als een kudde schapen bij de haven het schip af wordt gedreven. Daar mag je dan een dagje rondloeren en om zoveelhonderduur word je weer verwacht op het schip om koers te zetten naar de volgende haven.
Niets voor mij
[...]
Nee, nog nooit gedaan
Ik ook niet en ik ga het ook nooit doen
Lijkt me vreselijk.
Weleens gehoord van mensen die het hebben gedaan dat je als een kudde schapen bij de haven het schip af wordt gedreven. Daar mag je dan een dagje rondloeren en om zoveelhonderduur word je weer verwacht op het schip om koers te zetten naar de volgende haven.
Niets voor mij
zondag 28 december 2014 om 11:28
zondag 28 december 2014 om 11:35
quote:NYC schreef op 28 december 2014 @ 11:20:
Moet ze niet zeeziek zijn. Ik zou geen cruise doen, maar dat is misschien een persoonlijke keuze van mij.
2500 euro pp of in totaal? Hoeveel nachten minimaal/maximaal?Dat bedoel ik inderdaad. Staat er een beetje onhandig. ¤2500 pp heb ik in gedachten, maar als het wat meer moet zijn, is dat ook oke. Mijn idee is een week echt daar te zijn, dus exclusief reiswagen.
2500 euro pp of in totaal? Hoeveel nachten minimaal/maximaal?Dat bedoel ik inderdaad. Staat er een beetje onhandig. ¤2500 pp heb ik in gedachten, maar als het wat meer moet zijn, is dat ook oke. Mijn idee is een week echt daar te zijn, dus exclusief reiswagen.
Fortis et liber
zondag 28 december 2014 om 11:40
Een cruise is ook top. Alleen voor 1 persoon errug duur, aangezien je wel voor 2 personen de havengelden moet betalen (gaat per hut). In de Caraïben heb je niet veel last van golven, dus over het algemeen geen last van zeeziekte. Ik ben daarin ervaringsdeskundige... Ik word op bijna ieder schip zeeziek en heb toch al 12 cruises gemaakt. Op de Caraïben heb ik er nog geen last van gehad (nu ook al 2x gedaan).