Luxe all inclusive

28-12-2014 10:50 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een vriendin van mij een weekje all inclusive cadeau doen. Ze heeft een zware tijd gehad en ik wil haar graag blij maken. Ze houdt van all inclusive, dus daarmee zit ik goed. Ik ben op zoek naar een luxe hotel, maar heb er niet zoveel verstand van. Sowieso vijf sterren, maar dan ook nog met het luxe gevoel. Niet 4000 kamers, drie animatieteams, alleen buffet restaurants etc. Het mag in de Cariben zijn of anders op zo'n vier vlieguren op een andere plek. Heeft iemand een goede tip?
Fortis et liber
Ik dacht dat polyplan wat luxere reizen heeft, vroeger tenminste :-) Misschien daar even kijken.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 12:03:

[...]

Dringen bij het buffet en om 11 uur 'smorgens al lam. En dat inderdaad in *****.

Nie wieder Echt nog noooooit meegemaakt.
In maart zijn de hotels in Griekenland gesloten.

Ik zou voor die periode van het jaar wat verder gaan.
Leuk cadeau zeg! Ik hou erg van all inclusive maar dan wel de echt luxe soort zonder eten stapelende mensen in vreetschuren. Maar goed, eigenlijk heb je dat soort mensen overal. We waren een paar weken geleden in een vrij luxe vijfsterren hotel (Shangri La) en daar werd bij het zeer luxe ontbijtbuffet ook door een aantal mensen gestapeld. Misschien toch de gedachte om zoveel mogelijk waar voor je geld te krijgen (ontbijt was ook best prijzig, iets van 50 euro pp).

Ook een handige site: http://www.fivestarallian ... ury-all-inclusive-resorts
Mocht je toch nog (voor een andere periode) Turkije overwegen, dan is de tip die ik nog had van kennissen: Cornelia Diamond. Schijnt echt ultra luxe te zijn.
Mij zou je niet blij maken met Turkije. Maar bijvoorbeeld wel met http://www.asiagardens.es/en In Spanje, dus dichtbij, vanaf 1800 euro. Is het niet all inclusive, dan geef je haar de overige 700 euro mee als zakgeld.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 12:03:

[...]

Dringen bij het buffet en om 11 uur 'smorgens al lam. En dat inderdaad in *****.

Nie wieder Jamais!
Waar wij wel drie keer goed geslaagd zijn in vakantie vieren een all inclusieve waren ze canarische eilanden. Vraag me niet meer waar precies, was toen onze mop een moppie was, maar alle drie de keren een schot in de roos.
Iets heel anders: Little Cayman en dan de Southern Cross Club. Heel goed verzorgd, maar understated, laidback en lekker rustig.

Op Grand Cayman heb je ook hele goede all inclusive resorts, maar is er veel meer te doen op het eiland zelf.
WTF?
quote:jettestet schreef op 28 december 2014 @ 11:11:

Ja Sandos hotels vonden wij in Mexico ook erg leuk. Coracol heeft als enige nadeel veel muggen want er ligt een meer middenin. Dus zou zelf meer in het Playacar gedeelte gaan zitten. Daar is de zee ook wat mooier (geen rotsen in de zee)

Ook veel gehoord idd, maar wij hadden totaal geen last van de muggen. Werkelijk overal hangen dispensers met speciaal spul. Die gewoon regelmatig gebruikt en niemand van ons gezin had er last van. Terwijl ik meestal daarin de pineut ben!

Dus laat je daardoor niet weerhouden, zou ik zo zeggen.
quote:Beleza schreef op 28 december 2014 @ 12:57:

Leuk cadeau zeg! Ik hou erg van all inclusive maar dan wel de echt luxe soort zonder eten stapelende mensen in vreetschuren. Maar goed, eigenlijk heb je dat soort mensen overal. We waren een paar weken geleden in een vrij luxe vijfsterren hotel (Shangri La) en daar werd bij het zeer luxe ontbijtbuffet ook door een aantal mensen gestapeld. Misschien toch de gedachte om zoveel mogelijk waar voor je geld te krijgen (ontbijt was ook best prijzig, iets van 50 euro pp).

Ook een handige site: http://www.fivestarallian ... ury-all-inclusive-resortsDan houd jij van hetzelfde type vakantie als mijn vriendin. Leuk te lezen! Bedankt voor de link, ik ga m bekijken.
Fortis et liber
quote:mariekekol schreef op 28 december 2014 @ 13:13:

Mocht je toch nog (voor een andere periode) Turkije overwegen, dan is de tip die ik nog had van kennissen: Cornelia Diamond. Schijnt echt ultra luxe te zijn.Bedankt, ga ik ook opzoeken. Wie weet is juni ook een optie, maar ik wil haar zo graag verrassen en zo het begin van een nieuwe tijd inluiden. Maar het is zeker het overwegen waard. Scheelt weer wat vlieguren.
Fortis et liber
quote:abusu schreef op 28 december 2014 @ 14:50:

Iets heel anders: Little Cayman en dan de Southern Cross Club. Heel goed verzorgd, maar understated, laidback en lekker rustig.

Op Grand Cayman heb je ook hele goede all inclusive resorts, maar is er veel meer te doen op het eiland zelf.De Kaaimaneilanden, nooit aan gedacht. Misschien wel een leuke bestemming inderdaad. Ga ik ook even bekijken.
Fortis et liber
canarische eilanden en dan vooral gran canarie en tenerife kan het hele jaar door altijd mooi weer.

in het begin van het jaar kan er soms een dikke regenbui vallen maar dat is het dan ook temp tussen de 19 en 22 graden .

rest van het jaar warmer altijd goed vliegtijd vanaf amsterdam ongeveer 4 uur.

kijk maar bij b.v. arke of d reizen genoeg keuze.

als je kiest voor tenerife dan ook even een boot tochtje nemen naar la gomera zo mooi daar

veel sucses
En Dubai?

Niet te ver vliegen en als je het over luxe hebt.....lijkt me wel een droomvakantie!
Ik heb een prachtige luxe vakantie gehad in een all-inclusive in Diani Beach, dat ligt in Kenya in de buurt van Mombasa. Geen mensen die enorme stapels op hun bord leggen en er staan koks vers vlees te grillen in plaats van happen in warmhoudbakken. Je moet alleen opletten dat de aapjes je eten niet stelen.
Lekker naar. Curacao ofzo
quote:forumfossiel schreef op 28 december 2014 @ 20:08:

Ik heb een prachtige luxe vakantie gehad in een all-inclusive in Diani Beach, dat ligt in Kenya in de buurt van Mombasa. Geen mensen die enorme stapels op hun bord leggen en er staan koks vers vlees te grillen in plaats van happen in warmhoudbakken. Je moet alleen opletten dat de aapjes je eten niet stelen.Welk hotel?
quote:Flashy schreef op 28 december 2014 @ 11:20:

[...]

Ik vind die Samara ook niet zo spannend. Ik denk persoonlijk dat de Delphin hotels(zoals Delphin imperial,deluxe,palace etc) en de stone keten(Royal Wings, Dragon, Holiday palace etc) beter/luxer zijn.

Delphin hotels zijn echt mega vreetschuren, die vol met russen zitten.

Voor Turkije kan ik je Ela Quality te Belek ( lake houses ) aanraden of iets van de the Stone group ( Royal wings, Holiday, Alhambra palace etc )

En heb je al eens naar Barbados gekeken?
Side star park in Turkije is leuk en goed!
Ik weet niet jullie ook een beetje van watersport houden, anders misschien nog eens bij Club Med kijken? Of vind je dat te groots opgezet?
Zoiets? http://www.weflycheap.nl/ ... nicaanse-republiek-whala/
http://www.silverjet.nl/nl/travelthemes/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:NYC schreef op 29 december 2014 @ 20:05:

Ik weet niet jullie ook een beetje van watersport houden, anders misschien nog eens bij Club Med kijken? Of vind je dat te groots opgezet?Club med vind ik inderdaad wat te massaal. Toch bedankt voor het meedenken.
Fortis et liber
Ik hoop toch zo dat je mijn vriendin bent

Heeft ze al ervaring met all in? Naar welke landen ging ze dan zelf? Want niet iedereen vind het prettig om in een arm (ontwikkelings)land te zitten. Zelf vind ik de Canarische Eilanden daarom heel prettig en op Tenerife heb je ook hele luxe adult-only all-in resorts, zoals Roca Nivaria. Maar als jullie van echt warm weer houden, is dat misschien te koud in maart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven