Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 13:24:

Ah, Bente heeft weer een nieuw (vervolg)topic geopend en ik zie meteen weer waarom ik me zo stoor aan dat topic.

Foute aandacht is ook aandacht. En iedereen daar maar blijven reageren. Als iedereen daar nou eens mee zou stoppen.

Ik ben het er dus totaal niet mee eens dat dit topic weer offline is gehaald. Mensn stoppen daar veel tijd en aandacht in. De mods hebben eerder besloten het toe te laten, blijf daar dan gewoon bij zolang er niks ernstigs gebeurt.

En ik dacht: dat hoor ik dan zeker in Napraat te uiten, want daar is immers Geen Groepje en zijn alle meningen welkom en zo. Maar ik zie al dat er hier verschillende van de ante-Bentemaffia zitten. En die discussie over haar topics heb ik nu al honderd keer gevoerd, dus ik heb geen zin om dat nog eens dunnetjes over te doen.

Bente, als je hier leest, heb jij zelf gevraagd om het topic te laten verwijderen?
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 13:42:

[...]

Dat doe ik ook, maar ik klikte erop omdat het een nieuw topic was met een onbekende titel.

Om vervolgens tot de conclusie te komen dat het weer een topic van Bente was.

Nou, het is alweer weg hoor. Tijdelijk offline gehaald.

Nou mag ik honderd keer ook zo mijn ideeën hebben over dat topic, maar ik vind wel dat de mods maar eens duidelijkheid moeten scheppen.
Volgens mij wordt alles wat ze opent offline gehaald ter beoordeling. Lijkt me ook logisch omdat er afspraken zijn over wat ze wel en niet mag, dus als ze een topic opent moet eerst gecontroleerd worden of het volgens de regels is die voor haar gelden.
Maar waarom heeft ze een nieuw topic geopend dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 13:54:

Volgens mij wordt alles wat ze opent offline gehaald ter beoordeling. Lijkt me ook logisch omdat er afspraken zijn over wat ze wel en niet mag, dus als ze een topic opent moet eerst gecontroleerd worden of het volgens de regels is die voor haar gelden.Ik denk dat dit het is.
Je bent zelf een theepot
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 13:52:

[...]

Ik ben het er dus totaal niet mee eens dat dit topic weer offline is gehaald. Mensn stoppen daar veel tijd en aandacht in. De mods hebben eerder besloten het toe te laten, blijf daar dan gewoon bij zolang er niks ernstigs gebeurt.

En ik dacht: dat hoor ik dan zeker in Napraat te uiten, want daar is immers Geen Groepje en zijn alle meningen welkom en zo. Maar ik zie al dat er hier verschillende van de ante-Bentemaffia zitten. En die discussie over haar topics heb ik nu al honderd keer gevoerd, dus ik heb geen zin om dat nog eens dunnetjes over te doen.

Bente, als je hier leest, heb jij zelf gevraagd om het topic te laten verwijderen?

Een kritisch geluid is meteen anti-Bente?

Ze moet zich aan afspraken houden en de mods willen blijkbaar offline bepalen of dat ook daadwerkelijk gebeurd.
Pffffff bannen gewoon.
quote:Star schreef op 28 december 2014 @ 13:56:

Pffffff bannen gewoon.Mijn idee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 13:54:

Maar waarom heeft ze een nieuw topic geopend dan?

Die andere was vol.

Oei, daar kun je hele foute grapjes over maken
Je bent zelf een theepot

[...]

Men is al máánden op haar in aan het praten. Men is al máánden aan het zeggen dat ze zich moet laten opnemen.

Wat heeft men bereikt? Wat heeft ze er daadwerkelijk aan gedaan?

Het wordt alleen maar in stand gehouden met de aandacht die ze krijgt.

Edit: ik ben niet anti-Bente. Ik ben juist pro-Bente. Maar ik denk niet dat ze hiermee geholpen wordt.

Ze wordt pas geholpen als ze zich laat helpen. Maar dat wil ze zelf niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

[...]

Bente, als je hier leest, heb jij zelf gevraagd om het topic te laten verwijderen?Ik ben geen lid van enige maffia en heb niets tegen Bente. Maar ik snap oprecht niet waarom ze een pagina lang te horen kreeg dat haar OP zo knap en inspirerend was. Had het in het topic willen vragen, maar dat was ineens weg
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 13:28:

Ik laat het zo. Ben helemaal blij met m'n oorbellen. Ook leuk met Pasen toch?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Maar ik zie al dat er hier verschillende van de ante-Bentemaffia zitten.Kolere, wat overdreven . Er is helemaal niemand anti-Bente. Je kunt je hooguit de vraag stellen of haar topics, in deze vorm, wel bijdragen aan haar... ja wat eigenlijk.
quote:eldorado schreef op 28 december 2014 @ 13:51:

Wat is er precies knap en inspirerend aan de inmiddels verdwenen OP van B?

Ik vind zelfmoord door uithongering niet inspirerend, en een vlakke nietszeggende OP niet echt knap ofzo. Ben ik ongevoelig?Nee hoor ik snapte die complimentjes over de OP ook niet.

[...]

Bente, als je hier leest, heb jij zelf gevraagd om het topic te laten verwijderen?Ik ben helemaal niet anti, maar wél van mening dat dit forum niet de plek is. Richt een mailgroep op bijvoorbeeld.
quote:Enn schreef op 28 december 2014 @ 13:57:

[...]

[afbeelding]Jaaa die is leuker voor Pasen!
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 13:50:

O, het topic van Bente is weer eens (tijdelijk) offline gehaald.

.

Waarom?

Het was toch gewoon een vervolg omdat de andere 3000 posten had.
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 13:56:

[...]

Men is al máánden op haar in aan het praten. Men is al máánden aan het zeggen dat ze zich moet laten opnemen.

Wat heeft men bereikt? Wat heeft ze er daadwerkelijk aan gedaan?

Het wordt alleen maar in stand gehouden met de aandacht die ze krijgt.is dat een eis hier? Dat je iets doet met adviezen? sorry, maar dan gaan er binnenkort heel veel topics dicht
quote:Bieb2.0 schreef op 28 december 2014 @ 13:58:

[...]

Waarom?

Het was toch gewoon een vervolg omdat de andere 3000 posten had.Ik denk om wat ik zei een paar posts terug. Anders had ik het niet gezegd.

[...]

Poeh wat ben jij fel.

Jij mag komen zeggen wat je denkt maar een ander mag toch ook zeggen geen zin aan die discussie te hebben?

[...]

En ik dacht: dat hoor ik dan zeker in Napraat te uiten, want daar is immers Geen Groepje en zijn alle meningen welkom en zo. Maar ik zie al dat er hier verschillende van de ante-Bentemaffia zitten.

En óók een goedemiddag, fijn dat u direct afserveert en schijnbaar de behoefte voelt om dat hier even te komen melden.

Dus...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 13:54:

Volgens mij wordt alles wat ze opent offline gehaald ter beoordeling. Lijkt me ook logisch omdat er afspraken zijn over wat ze wel en niet mag, dus als ze een topic opent moet eerst gecontroleerd worden of het volgens de regels is die voor haar gelden.Pfffft, zo verschrikkelijk lang was dat topic nog niet dat ze het niet konden lezen terwijl het nog online stond.
quote:eldorado schreef op 28 december 2014 @ 13:59:

[...]

is dat een eis hier? Dat je iets doet met adviezen? sorry, maar dan gaan er binnenkort heel veel topics dichtJa dan kan de boel wel opgedoekt worden.
Wat ik wel zag is dat ze zat te vertellen over hoe ze laxeermiddelen gebruikte.

En iemand gaf haar de tip om dan geen pillen te gebruiken maar laxerende voeding te nemen zoals ontbijtkoek en pruimen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
En mensen zijn hier kritisch, omdat je in de topics van Bente gelynched wordt als je wat kritischer/harder bent en niet iedere zin met: 'lieverd wat ben je goed bezig' begint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven