Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 december 2014 om 22:43
zondag 28 december 2014 om 22:53
zondag 28 december 2014 om 22:55
quote:liara schreef op 28 december 2014 @ 22:54:
Mag ik hier even mopperen: iemand die bang is voor vuurwerk en daarom naar de pillen graait en naar een psycholoog gaat. Djezus, ik heb echt te weinig geduld voor dat soort zaken, maar ik wilde het topic niet vervuilen, waar je natuurlijk ach en wee moet roepen.
Ik heb het gelezen en zat op mijn handen. Ik woon in Enschede
I rest my case
Mag ik hier even mopperen: iemand die bang is voor vuurwerk en daarom naar de pillen graait en naar een psycholoog gaat. Djezus, ik heb echt te weinig geduld voor dat soort zaken, maar ik wilde het topic niet vervuilen, waar je natuurlijk ach en wee moet roepen.
Ik heb het gelezen en zat op mijn handen. Ik woon in Enschede
I rest my case
zondag 28 december 2014 om 22:56
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 22:55:
Ik hou vocht vast. Zere tieten. Mijn haar wil niet. Maagzuur. Ochtendmisselijkheid die naadloos overgaat in middag-avond en nachtmisselijkheid. Bekkeninstabiliteit. Striae. Spataderen. Doodmoe.
Gelukkig behoud ik onder alle omstandigheden mijn stralende humeur.Wegwezen nou. Horrorpijlert is linksaf.
Ik hou vocht vast. Zere tieten. Mijn haar wil niet. Maagzuur. Ochtendmisselijkheid die naadloos overgaat in middag-avond en nachtmisselijkheid. Bekkeninstabiliteit. Striae. Spataderen. Doodmoe.
Gelukkig behoud ik onder alle omstandigheden mijn stralende humeur.Wegwezen nou. Horrorpijlert is linksaf.