Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 december 2014 om 22:58
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 22:55:
Ik hou vocht vast. Zere tieten. Mijn haar wil niet. Maagzuur. Ochtendmisselijkheid die naadloos overgaat in middag-avond en nachtmisselijkheid. Bekkeninstabiliteit. Striae. Spataderen. Doodmoe.
Gelukkig behoud ik onder alle omstandigheden mijn stralende humeur.Om de hoeveel minuten komt je kerstkramp?
Ik hou vocht vast. Zere tieten. Mijn haar wil niet. Maagzuur. Ochtendmisselijkheid die naadloos overgaat in middag-avond en nachtmisselijkheid. Bekkeninstabiliteit. Striae. Spataderen. Doodmoe.
Gelukkig behoud ik onder alle omstandigheden mijn stralende humeur.Om de hoeveel minuten komt je kerstkramp?
zondag 28 december 2014 om 22:58
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 22:55:
Gelukkig behoud ik onder alle omstandigheden mijn stralende humeur.Vind ik zo knap van je hè!
Gelukkig behoud ik onder alle omstandigheden mijn stralende humeur.Vind ik zo knap van je hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 28 december 2014 om 23:02
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 22:59:
[...]
Zal ik even losgaan?
Nou, die mooie warme dag, 13 mei in het jaar 2000....brak hier in de stad de hel los
Hier laat ik het toch maar bij
Breek me de bek niet open, ken iemand die er ook bij was. Nog steeds hoor ik de verhalen...
(maar echt waardeloos was het wel als je in de buurt woonde en je huisje in vuurwerk rook opging )
[...]
Zal ik even losgaan?
Nou, die mooie warme dag, 13 mei in het jaar 2000....brak hier in de stad de hel los
Hier laat ik het toch maar bij
Breek me de bek niet open, ken iemand die er ook bij was. Nog steeds hoor ik de verhalen...
(maar echt waardeloos was het wel als je in de buurt woonde en je huisje in vuurwerk rook opging )
zondag 28 december 2014 om 23:05
quote:eldorado schreef op 28 december 2014 @ 23:01:
[...]
ah, ik begrijp dat ik beter weg kan blijven. Ook goed
Zo bedoel ik dat helemaal niet. Ik (en ik niet alleen) vond de info die jij deelde van vanmiddag gewoon even niet prettig. En dat mag ik vinden
Nu zeg ik alleen: niet meer die zaken van vanmiddag en jij concludeert dat je beter weg kan blijven. Beetje vreemd.
[...]
ah, ik begrijp dat ik beter weg kan blijven. Ook goed
Zo bedoel ik dat helemaal niet. Ik (en ik niet alleen) vond de info die jij deelde van vanmiddag gewoon even niet prettig. En dat mag ik vinden
Nu zeg ik alleen: niet meer die zaken van vanmiddag en jij concludeert dat je beter weg kan blijven. Beetje vreemd.
zondag 28 december 2014 om 23:08
quote:liara schreef op 28 december 2014 @ 23:02:
[...]
Ik woonde er niet, maar vrienden wel en die middag zaten we daar op een verjaarsborrel met een aantal mensen in de tuin.
Biertje, warm, parasols, zon, gezellig. Totdat letterlijk de hel losbrak en het letterlijk stikdonker werd.
Maar laat ik daar niet weer over beginnen
Heb er al boekwerken over geschreven
[...]
Ik woonde er niet, maar vrienden wel en die middag zaten we daar op een verjaarsborrel met een aantal mensen in de tuin.
Biertje, warm, parasols, zon, gezellig. Totdat letterlijk de hel losbrak en het letterlijk stikdonker werd.
Maar laat ik daar niet weer over beginnen
Heb er al boekwerken over geschreven
zondag 28 december 2014 om 23:08
zondag 28 december 2014 om 23:10
Bah, wat een ellende weer...
http://forum.viva.nl/foru ... oord/list_messages/250519
http://forum.viva.nl/foru ... oord/list_messages/250519
Life is short. Eat dessert first.