Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 00:04
quote:Nouschi schreef op 29 december 2014 @ 00:01:
Waarom werd er vanmiddag dan niet over een mail gerept maar vanavond pas?
Waarom zou ik dat allemaal moeten vermelden om jullie mij te laten geloven?
Wordt er nu ook al aan mijn geloofwaardigheid getwijfeld ?
Moet ik alles tot achter de komma vermelden voordat er iets aangenomen wordt van mij?
Erg bedankt.
Waarom werd er vanmiddag dan niet over een mail gerept maar vanavond pas?
Moet ik alles tot achter de komma vermelden voordat er iets aangenomen wordt van mij?
Erg bedankt.
quote:GalaxyGuardian schreef op 28 december 2014 @ 23:57:
Ja dat riep ik dus ook, in zijn algemeen... zo van Waarom zo lang wachten met het melden van een ban, dan ondermijnen ze bij viva het doel van het ban topic. Ook zie ik in het mod topic dat juun er overheen klept en niet ingaat op de vraag of ze inderdaad een ban heeft. Wat je dan krijgt is gespeculeer en kan iedereen wel roepen dat Pietje of Marietje geband is. Het had een kleine moeite geweest om direct in het bantopic te melden als de mods ook de tijd hadden om Bente in dit geval een mailtje te sturen.Absoluut waar.
Ja dat riep ik dus ook, in zijn algemeen... zo van Waarom zo lang wachten met het melden van een ban, dan ondermijnen ze bij viva het doel van het ban topic. Ook zie ik in het mod topic dat juun er overheen klept en niet ingaat op de vraag of ze inderdaad een ban heeft. Wat je dan krijgt is gespeculeer en kan iedereen wel roepen dat Pietje of Marietje geband is. Het had een kleine moeite geweest om direct in het bantopic te melden als de mods ook de tijd hadden om Bente in dit geval een mailtje te sturen.Absoluut waar.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 00:02:
Volgens mij dacht er ongeveer niemand dat Bente loog. Wel dachten er een heleboel dat Bente in verwarring was gebracht door die rare melding die je krijgt als je een geparkeerd topic opent. Maar om daar nou zo'n drukte over te maken.
Dat dacht ik dus ook.
Was dus een aanname.
Volgens mij dacht er ongeveer niemand dat Bente loog. Wel dachten er een heleboel dat Bente in verwarring was gebracht door die rare melding die je krijgt als je een geparkeerd topic opent. Maar om daar nou zo'n drukte over te maken.
Dat dacht ik dus ook.
Was dus een aanname.
quote:Jonari schreef op 29 december 2014 @ 00:02:
[...]
Nou, ik vond het niet echt een vraag. Meer een constatering.Er stond een vraagteken achter, dus een vraag. Het was geen constatering dan had ik het anders geformuleerd. Zoiets als, "ik denk dat ze liegt".
[...]
Nou, ik vond het niet echt een vraag. Meer een constatering.Er stond een vraagteken achter, dus een vraag. Het was geen constatering dan had ik het anders geformuleerd. Zoiets als, "ik denk dat ze liegt".
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 29 december 2014 om 00:05
maandag 29 december 2014 om 00:05
maandag 29 december 2014 om 00:06
quote:consuelabananahammok schreef op 29 december 2014 @ 00:04:
[...]
Word er nu ook al aan mijn geloofwaardigheid getwijfeld ?
Erg bedankt.Nee joh, omdat vergissen menselijk is en veel mensen deze vergissing (help! Ik ben geband! Terwijl er alleen maar een topic gesloten is) herkennen.
[...]
Word er nu ook al aan mijn geloofwaardigheid getwijfeld ?
Erg bedankt.Nee joh, omdat vergissen menselijk is en veel mensen deze vergissing (help! Ik ben geband! Terwijl er alleen maar een topic gesloten is) herkennen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 29 december 2014 om 00:06
maandag 29 december 2014 om 00:07
quote:consuelabananahammok schreef op 29 december 2014 @ 00:04:
[...]
Erg bedankt.
+ 1
Bente heeft een ban was al meer dan genoeg informatie.
[...]
Erg bedankt.
+ 1
Bente heeft een ban was al meer dan genoeg informatie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 29 december 2014 om 00:07
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 00:04:
Jullie denken allemaal teveel
Wat ga je doen met het geld dat je nu uitspaart omdat je dus zelf schoonmaakt?
Jullie denken allemaal teveel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 29 december 2014 om 00:08
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:01:
[...]
Volgens mij was dat niet zozeer niet geloven maar meer twijfelen aan of haar waarheid ook dé waarheid was omdat ze bepaalde dingen anders interpreteerde dan hoe mensen het bedoelden en ik las dat er mensen waren die zich afvroegen of ze niet ook voor haar directe omgeving aan het invullen was door die bril. Das wat anders dan roepen dat ze keihard bewust liegt.
Ja dat is idd wel anders idd.
Maar het werd toch wel pijnlijk, naar mijn mening.
[...]
Volgens mij was dat niet zozeer niet geloven maar meer twijfelen aan of haar waarheid ook dé waarheid was omdat ze bepaalde dingen anders interpreteerde dan hoe mensen het bedoelden en ik las dat er mensen waren die zich afvroegen of ze niet ook voor haar directe omgeving aan het invullen was door die bril. Das wat anders dan roepen dat ze keihard bewust liegt.
Ja dat is idd wel anders idd.
Maar het werd toch wel pijnlijk, naar mijn mening.
@ Consuela doordat velen van ons door die melding in verwarring waren gebracht EN er niks over stond in het mod topic EN het een rare is om iemand op basis van een in review zijnde topic gelijk ook maar een ban te geven ben ik in deze van mening dat het achterwege laten van de opmerking dat ze een mail had gekregen toch echt wel voor twijfel zorgde. Niet dat we je niet geloven als jij zegt dat Bente aangeeft geband te zijn, maar het maakte de aanname wel erg makkelijk dat ze het wellicht verkeerd had gezien. Happens to the best of us. Dus ja het had handig geweest als je gelijk had gezegd dat er over gemaild was of nog beter mensen hadden gewoon niet moeten roepen dat ze was geband en dan hadden de mods hun werk moeten doen en het in het bantopic moeten zetten. Wat is het nut van een 24 uurs ban als je het na een halve dag nog niet hebt gemeld in het bantopic vraag ik me dan sowieso af. Want als mensen niet weten dat iemand geband is weten ze dus ook niet dat diegene zich op dat moment niet in het napraat topic kan 'verdedigen'.
maandag 29 december 2014 om 00:10
maandag 29 december 2014 om 00:10
quote:Enn schreef op 29 december 2014 @ 00:07:
[...]
Uitgeven aan troep wat ik niet nodig heb
Nee, geen idee. Misschien stop ik het wel in een potje, voor dagjes uit met zoon ofzo. Goed idee! Ik ga wat doen met het uitgespaarde geld
[...]
Uitgeven aan troep wat ik niet nodig heb
Nee, geen idee. Misschien stop ik het wel in een potje, voor dagjes uit met zoon ofzo. Goed idee! Ik ga wat doen met het uitgespaarde geld