Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Heksie vet leuk dat je er weer bent! Wat heeft je doen terug komen?
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 23:48:

[...]

Nou,er is nog wel meer besproken maar die heb jij onder de negeer staan

Zie je, dus toch

Maar goed, daar mis ik dus niets aan.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Had trouwens hoop gespeculeer gescheeld als er gelijk duidelijk was geweest dat ze gemaild is over die ban. Hiervoor las ik alleen 'Bente zegt dat ze geband is' en zie voorbeeld hierboven dat riep mijn vriend ook een keer heel boos terwijl alleen zijn topic was weggehaald. Stond ik mooi voor lul bij de mods toen ik op hoge poten verhaal ging halen
quote:Jonari schreef op 28 december 2014 @ 23:44:

[...]

Leugenaar vind niet op zijn plaats hoor. Heel ziek meer.Nee dat zei ik ook niet. Ik zei "misschien liegt ze?"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GalaxyGuardian schreef op 28 december 2014 @ 23:50:

Had trouwens hoop gespeculeer gescheeld als er gelijk duidelijk was geweest dat ze gemaild is over die ban. Hiervoor las ik alleen 'Bente zegt dat ze geband is' en zie voorbeeld hierboven dat riep mijn vriend ook een keer heel boos terwijl alleen zijn topic was weggehaald. Stond ik mooi voor lul bij de mods toen ik op hoge poten verhaal ging halen
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 23:50:

[...]

Ik heb geen bad Gelukkig zit het op mijn armen en niet op mijn buik. Het jeukt en doet pijn tegelijk en ik voel me een paar weken koortsig. Het is vervelend, gelukkig niet dodelijk

En het schijnt dat een normaal mens het maar 1x krijgt ofzo. Dit is al de 6de keer.Is het dan niet iets anders? Psoriasis ofzo?
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 23:41:

[...]

Is er niet. Als het echt weer uitbreekt maak ik iig de bloedbank er weer blij mee.

He gat!

Als het zo is en het gaat veel klachten is het reden om met spoed langs een pijnpoli te gaan hè? Scheelt heel veel
Je bent zelf een theepot
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 23:43:

Bente is geband.

Dat heeft ze mij zelf verteld. Ze heeft er een mail over gehad en ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat het niet waar is.

Als ik Bente was zou ik mij niet eens meer willen vertonen hier. Niet om haar problemen maar omdat er aan haar geloofwaardigheid getwijfeld wordt.

Echt chapeau.+ 1
You know how I know? Because I reeaally think so!

Had trouwens hoop gespeculeer gescheeld als er gelijk duidelijk was geweest dat ze gemaild is over die ban. Hiervoor las ik alleen 'Bente zegt dat ze geband is' en zie voorbeeld hierboven dat riep mijn vriend ook een keer heel boos terwijl alleen zijn topic was weggehaald. Stond ik mooi voor lul bij de mods toen ik op hoge poten verhaal ging halen Eh, misschien hadden de mods gewoon moeten vermelden dat ze geband is?
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 23:50:

[...]

Ik heb geen bad Gelukkig zit het op mijn armen en niet op mijn buik. Het jeukt en doet pijn tegelijk en ik voel me een paar weken koortsig. Het is vervelend, gelukkig niet dodelijk

En het schijnt dat een normaal mens het maar 1x krijgt ofzo. Dit is al de 6de keer.Komt misschien door medicatie dat je er extra gevoelig voor bent?
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 23:49:

[...]

Op 'forum' klikken, en dan flink scrollen, dan komen alle pijlers langs.Thanks. Het lijkt een beetje op de hele oude forum van begin van de eeuw.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 23:51:

[...]

Is het dan niet iets anders? Psoriasis ofzo?Nee, het is echt gordelroos. De ha was bang dat ik hiv had, schijnt bij hivpatiënten vaak voor te komen. Dat heb ik gelukkig niet

Had trouwens hoop gespeculeer gescheeld als er gelijk duidelijk was geweest dat ze gemaild is over die ban. Hiervoor las ik alleen 'Bente zegt dat ze geband is' en zie voorbeeld hierboven dat riep mijn vriend ook een keer heel boos terwijl alleen zijn topic was weggehaald. Stond ik mooi voor lul bij de mods toen ik op hoge poten verhaal ging halen Heb ik eens gehad toen ik een veertiendagen-ban opliep vanwege offtopic gaan op het modforum. Toen ik mijn ellenlange Boze Mail had verstuurd kwam ik tot de ontdekking dat die ban alleen gold voor het modtopic en niet voor de rest
quote:GalaxyGuardian schreef op 28 december 2014 @ 23:46:

Ik heb nergens geroepen dat ik haar niet geloofde en je zegt nu pas dat ze gemaild is. Tot die tijd heb ik alleen maar gezegd dat ik het raar vind van Viva dat ze dit niet in het ban topic melden want daar is het ban topic voor. En dat ik het verwarrend vind worden daardoor omdat er dan juist speculatie ontstaat.

Ja dat vind ik ook raar, dan krijg je dus opmerkingen dat Bente kennelijk liegt.

Hadden de mods prima kunnen voorkomen door het gewoon te melden.

Dus shoot me, waarom dat niet gebeurd.

Ik heb overigens nog op een post van je gereageerd, maar die is ergens verzopen met zoveel posts.
quote:AnnaP1977 schreef op 28 december 2014 @ 23:52:

[...]

Komt misschien door medicatie dat je er extra gevoelig voor bent?Nee, ik had het al voordat ik medicatie slikte.
Nou wil ik eigenlijk de discussie niet voortzetten, maar Consuela, ik vraag me toch iets af.

Waarom zeg jij dat er aan Bente d'r geloofwaardigheid getwijfeld wordt?
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 23:51:

[...]

He gat!

Als het zo is en het gaat veel klachten is het reden om met spoed langs een pijnpoli te gaan hè? Scheelt heel veelO echt? Goed om te weten! Gelukkig is het tot nu toe best te doen
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 23:52:

[...]

Eh, misschien hadden de mods gewoon moeten vermelden dat ze geband is? Nou inderdaad.
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 23:53:

[...]

Nee, het is echt gordelroos. De ha was bang dat ik hiv had, schijnt bij hivpatiënten vaak voor te komen. Dat heb ik gelukkig niet Zo dan, zul jij even in je piepzak hebben gezeten toen dat werd gecheckt...
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 23:50:

Heksie vet leuk dat je er weer bent! Wat heeft je doen terug komen? Het is niet wat me terug heeft doen komen, maar waarom ik weg moest. Om prive redenen moest ik mijn nick verwijderen. En nu ben ik weer vrij. Het lijkt een beetje vaag, als ik het zo schrijf.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 23:43:

Bente is geband.

Dat heeft ze mij zelf verteld. Ze heeft er een mail over gehad

De mail is wat anders. Die info kwam maar niet boven water.

Dan hoop ik dat ze een intakegesprek gaat plannen en het nieuwe jaar goed beginnen.
Je bent zelf een theepot
Bente heeft een ban van 24 uur!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Zo, alle twijfel de wereld uit.
Bente heeft een 24 uurs ban
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 23:54:

[...]

Zo dan, zul jij even in je piepzak hebben gezeten toen dat werd gecheckt... Neuh, ik ben plasmadonor, ik word elke maand gecheckt
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 23:53:

[...]

Nee, ik had het al voordat ik medicatie slikte.Nou dat is heel fijn dus! Kut dat er niks tegen te doen is, nu moet je het uitzingen dus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven