Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 12:26:

Phool, je hebt een heel klein samosaatje terug.
Lekker hoor, ik hou van samosa´s
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 12:24:

[...]

Ik bedoelde niet jouw grapje want ik snap die humor wel, ook ik heb zo m'n issues. Ik bedoelde de opmerking van MissI.

Maar mss ben ik te serieus vandaag.

Niet doen, ik trek me het ook niet aan als lotgenoot.

Zal straks eens aan mijn man vragen of ik maniakaal uit mijn ogen kijk als ik manisch ben.
quote:AnnaP1977 schreef op 29 december 2014 @ 12:34:

[...]

Zal straks eens aan mijn man vragen of ik maniakaal uit mijn ogen kijk als ik manisch ben. Oke, ik volg je wijze raad op.
quote:Phoolan schreef op 29 december 2014 @ 12:19:

[...]

Wat shit zeg, wist je dat niet? Vijftien jaar ingeschreven is echt extreem lang, ik hoor wel eens termijnen van 8 jaar maar dit is nog even wat meer. Of ben je gewoon heel kritisch, kan ook

In mijn stad is 15 jaar dus niet zo lang voor iets bij/in het centrum. En extreem kritisch? Nee, het gaat om een bovenwoning uit de jaren 20, dus het is echt niets bijzonders en ook niet bijzonder groot ofzo.

Maar ik wil niet wonen in een woning zonder balkon.

Nou ja, ik woon op dit moment heel goed hoor, alleen op een saaie plek in een buitenwijk, dus eigenlijk mag ik ook niet klagen.
Ik vind 15 jaar echt bizar en weet niet wat ik lees!
Tenzij je in Kutkrabbeveen woont; dan begrijp ik het uiteraard wel.
Steinbeck, kan ik me voorstellen dat je een balkon wilt ja. Is een andere plaats geen optie, of zeg ik nu iets heel geks? Of particulier huren?
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 12:24:

[...]

Ik bedoelde niet jouw grapje want ik snap die humor wel, ook ik heb zo m'n issues. Ik bedoelde de opmerking van MissI.

Maar mss ben ik te serieus vandaag.

Tja, dat kan. En ik vind wat ik vind en dat mag ook.

En ik vind haar eng. Echt eng. Krijg de kriebels als ik haar zie.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Haha ja Stora, daar zul jij geen last van hebben daar. Ik vind het ook lang!
quote:AnnaP1977 schreef op 29 december 2014 @ 12:34:

[...]

Zal straks eens aan mijn man vragen of ik maniakaal uit mijn ogen kijk als ik manisch ben.

Zo fijn, dat als ik eigenlijk simpel aangeef dat ik de kriebels van iemand krijg dat daar meteen de conclusie aan verbonden wordt dat dat is omdat ze bipolair is. En dat ze dus maniakaal uit haar ogen kijkt als ze manisch is. En dat ik haar daarom eng vind.

Héle bijzondere conclusies worden hier getrokken. Daar gaat het denk ik ook mis.

Daar ging het gisteren dus ook mee mis. Met verkeerde gevolgtrekking en verkeerde conclusies.

En dat iedereen zich dat al dan niet persoonlijk aantrekt of het op zichzelf betrekt.

Maar jullie doen maar
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 12:50:

[...]

Zo fijn, dat als ik eigenlijk simpel aangeef dat ik de kriebels van iemand krijg dat daar meteen de conclusie aan verbonden wordt dat dat is omdat ze bipolair is. En dat ze dus maniakaal uit haar ogen kijkt als ze manisch is. En dat ik haar daarom eng vind.

Héle bijzondere conclusies worden hier getrokken. Daar gaat het denk ik ook mis.

Daar ging het gisteren dus ook mee mis. Met verkeerde gevolgtrekking en verkeerde conclusies.

Maar jullie doen maar Joh het was een grapje, niet zo happen lieverd!
Ik maak me niet druk
Ter info:quote:CommunityManagerViva schreef op 29 december 2014 @ 12:50:

Beste forummers,

Aangezien er nogal wat onrust is met betrekking tot het topic Bang om echt te gaan leven even de volgende toelichting:

Ik zie op dit moment geen reden om het topic en de Topicopener van het forum te weren. Wel heb ik met haar een aantal afspraken gemaakt waar zij zich aan zal moeten houden. Ik ben ook degene die dit persoonlijk zal beoordelen. Daarom zal een discussie op het betreffende topic ook worden beschouwd als zijnde offtopic en worden verwijderd. Bij herhaling zullen er maatregelen conform het bansysteem worden genomen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Ik heb helemaal geen conclusie getrokken. Ik bevestig dat ze eng is, want bipolair.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 12:54:

Ik heb helemaal geen conclusie getrokken. Ik bevestig dat ze eng is, want bipolair.

Inderdaad, jij verbindt het 'eng' met het 'bipolair'.

En dat is jouw mening, maar dus niet de mijne.
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 12:50:

[...]

En dat iedereen zich dat al dan niet persoonlijk aantrekt of het op zichzelf betrekt.

Maar jullie doen maar Maak van een mug geen olifant ajb, het was gewoon mijn bescheiden mening. En met dat gezever van gisteren heb ik niets te maken dus hou dat erbuiten, ik wil daar helemaal niet mee geassocieerd worden.
Tabel? Iemand?
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 13:00:

[...]

En dat is jouw mening, maar dus niet de mijne.Oh mens, het was een grapje.
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 13:00:

[...]

En dat is jouw mening, maar dus niet de mijne.Je bent een intrigante eerste klas. En ik trap er weer in. Ik neem een dagje forumvrij.
quote:ketller schreef op 29 december 2014 @ 13:03:

Tabel? Iemand?Pleur mij er maar in, Sta ik ook eens in een tabel.
quote:ketller schreef op 29 december 2014 @ 13:03:

Tabel? Iemand?Ja, zet er maar in dat ik vandaag met verlof ben.
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 13:05:

[...]

Ja, zet er maar in dat ik vandaag met verlof ben. Nah
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 13:04:

[...]

Je bent een intrigante eerste klas. En ik trap er weer in. Ik neem een dagje forumvrij.

Intrigante? Spoor jíj wel helemaal?

Ik geef alleen aan dat ik "mijn bescheiden mening" (om jouw woorden te gebruiken) niet met Istar deel.

Eigenlijk net zoals jij in jouw voorgaande posting naar mij doet.

Maar dat maakt mij een intrigant?!

Misschien moet je inderdaad lekker even een forumpauze nemen hoor, want je conclusies lopen voor geen meter.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 12:44:

Ik vind 15 jaar echt bizar en weet niet wat ik lees!

Haha, misschien moet ik maar in Ijsland gaan wonen. En nee, ik woon nu niet in kutkrabbeveen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven