Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 13:06:

[...]

Nah [afbeelding]Ik kom gewoon weer terug hoor, ik heb een beetje last van mijn issues. Gaat weer over.
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 13:09:

[...]

Ik kom gewoon weer terug hoor, ik heb een beetje last van mijn issues. Gaat weer over. Vier die dan niet bot op mij zeg.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Phoolan schreef op 29 december 2014 @ 12:46:

Steinbeck, kan ik me voorstellen dat je een balkon wilt ja. Is een andere plaats geen optie, of zeg ik nu iets heel geks? Of particulier huren?

Op zich heb ik wel opties hoor. Maar ik wil graag naar het centrum en dat is hier lastig. Particulier is niet te betalen als je iets fatsoenlijks wil helaas.

En ik ben ook wel verwend, de flat waar ik nu woon is heel ruim en ik heb vrij uitzicht op een parkje met mooie bomen. Dat speelt denk ik ook wel mee.
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:10:

[...]

Op zich heb ik wel opties hoor. Maar ik wil graag naar het centrum en dat is hier lastig. Particulier is niet te betalen als je iets fatsoenlijks wil helaas.

En ik ben ook wel verwend, de flat waar ik nu woon is heel ruim en ik heb vrij uitzicht op een parkje met mooie bomen. Dat speelt denk ik ook wel mee.Tja, wat je nu hebt ga je ook niet vinden in het centrum van de stad he...stel je niet teveel eisen aan wat je wil?
Als je geen haast hebt maakt het toch ook niet uit Stein? Dan kan je je het permitteren om kritisch te zijn. Heerlijk juist
Wat is dat toch in het Viva drinkwater, dat er hier zoveel onmin is de laatste dagen? Hebben we met z'n allen last van kerststress?
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:10:

[...]

En ik ben ook wel verwend, de flat waar ik nu woon is heel ruim en ik heb vrij uitzicht op een parkje met mooie bomen. Dat speelt denk ik ook wel mee.Tja, an is het dus stug volhouden..maar soms kan het tij keren, ik stond eens op nr 5, toch gaan kijken en ik kreeg het!
Kerstkramp denk ik
Ik heb alle ingrediënten nog in huis om zelf gevulde speculaas te maken.

Misschien ga ik dat vandaag maar eens doen.

Hoewel, de calorieën he....

Ik was trouwens ietsjes afgevallen tijdens de Kerst.

Zo zie je maar, meer eten en ik val af, hoe raar is mijn lijf
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 13:11:

Als je geen haast hebt maakt het toch ook niet uit Stein? Dan kan je je het permitteren om kritisch te zijn. Heerlijk juist

Ja! dat is een positieve manier om ernaar te kijken, dank je

En wie weet dat ik er wel voor kies om te verhuizen naar de stad waar ik werk mocht ik een vast contract krijgen. Dat is ook nog een optie en dan zou ik van het treinreizen af zijn wat een fijn vooruitzicht is.
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 13:13:

Ik heb alle ingrediënten nog in huis om zelf gevulde speculaas te maken.

Misschien ga ik dat vandaag maar eens doen.

Hoewel, de calorieën he....

Ik was trouwens ietsjes afgevallen tijdens de Kerst.

Zo zie je maar, meer eten en ik val af, hoe raar is mijn lijf Dan zou ik dat lekker doen! Is heerlijk om zelf iets te bakken toch, ontspannend en aan het eind heb je nog iets lekkers om te eten ook.
quote:Phoolan schreef op 29 december 2014 @ 13:13:

Kerstkramp denk ik die kerstkramp heeft heel wat op z'n geweten, mensen denken dat ze er zwanger door zijn, mensen die lichtelijk geraakt raken. Hoog tijd voor oud en nieuw!
Jeetje inderdaad zeg. Hier wat leuks om te lachen

https://www.youtube.com/watch?v=5mB6R6pJs3A
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:15:

[...]

die kerstkramp heeft heel wat op z'n geweten, mensen denken dat ze er zwanger door zijn, mensen die lichtelijk geraakt raken. Hoog tijd voor oud en nieuw!Het heeft niets met kerst te maken en sorry dat ik uit m'n slof schoot.
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:12:

Wat is dat toch in het Viva drinkwater, dat er hier zoveel onmin is de laatste dagen? Hebben we met z'n allen last van kerststress?PMS, ovulatie, ongesteld, zwanger, op dieet... Opties genoeg.
Ik ga de badkamer poetsen. Dat heb ik al een tijd niet gedaan haha

Vind dat altijd wel een redelijk fijne klus omdat je altijd verbetering ziet na een grondige beurt. Eer van je werk enzo.
quote:AnnaP1977 schreef op 29 december 2014 @ 13:17:

Jeetje inderdaad zeg. Hier wat leuks om te lachen

https://www.youtube.com/watch?v=5mB6R6pJs3AHij is leuk!
quote:Honeymoonquiz schreef op 29 december 2014 @ 13:19:

[...]

PMS, ovulatie, ongesteld, zwanger, op dieet... Opties genoeg.Of geen van allen.
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 13:17:

[...]

Het heeft niets met kerst te maken en sorry dat ik uit m'n slof schoot.

[...]

PMS, ovulatie, ongesteld, zwanger, op dieet... Opties genoeg.Niets van dat alles

[...]

PMS, ovulatie, ongesteld, zwanger, op dieet... Opties genoeg.Hier ziek, ellendig en zielig.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 13:26:

[...]

Hier ziek, ellendig en zielig. Beterschap Roosje
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:28:

[...]

Beterschap Roosje

Dank je. Het rotte is dat dit nog maar het begin is en ik vind mezelf nu al zielig.

Lage weerstand, daardoor duurt het altijd lekker lang voordat ik aan de beterhand ben.
Life is short. Eat dessert first.
Doornroosje, beterschap
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 13:32:

[...]

Dank je. Het rotte is dat dit nog maar het begin is en ik vind mezelf nu al zielig.

Lage weerstand, daardoor duurt het altijd lekker lang voordat ik aan de beterhand ben.Heb je wel iets om jezelf te troosten? Chocola of lekkere soep of iets dergelijks?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven