Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:36:

[...]

Heb je wel iets om jezelf te troosten? Chocola of lekkere soep of iets dergelijks?Zeker! Nu proef ik nog een beetje, dus profiteer ik ervan. Ik zit nu aan de pralines.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 13:38:

[...]

Zeker! Nu proef ik nog een beetje, dus profiteer ik ervan. Ik zit nu aan de pralines.Goed zo, geniet er maar van en sterkte de komende dagen.
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 13:17:

[...]

Het heeft niets met kerst te maken en sorry dat ik uit m'n slof schoot.

Nergens voor nodig die sorry, jij vat het zo op en een ander dus misschien totaal anders, prima hoor.

Ik vind het wel lief dat je zo denkt.
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 13:38:

[...]

Zeker! Nu proef ik nog een beetje, dus profiteer ik ervan. Ik zit nu aan de pralines.Oei lekker! Beterschap.
Ik verveel me
Doornroosje beterschap.

Cochise:
Sterkte Doornroosje!

Ik hoef alleen nog maar even een rookworst te halen. De hutspot heeft mijn vader al gekookt. Hoe luxe is dat!
Cochise:

https://www.youtube.com/watch?v=mGgMZpGYiy8
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 13:55:

Sterkte Doornroosje!

Ik hoef alleen nog maar even een rookworst te halen. De hutspot heeft mijn vader al gekookt. Hoe luxe is dat!Lekker hutspot! Wij eten vandaag spruitjesstamppot. Dat is de enige Hollandse kost die zoon eet op het moment. Rare vlegel, spruiten eten
Spruitjes vind ik dan weer matig.

Kind eet het liefst stamppot boerenkool.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 14:02:

Spruitjes vind ik dan weer matig.

Kind eet het liefst stamppot boerenkool.

Ik ook!

Spruitjes vind ik ook niet zo, maar ja, kind vindt het heerlijk
Wat je al niet over hebt voor je kinderen hè

Daarom eet ik eens in de zoveel tijd witte bonen in tomatensaus. Met worstjes.
Jullie zijn lief! Dank.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 14:00:

[...]

Lekker hutspot! Wij eten vandaag spruitjesstamppot. Dat is de enige Hollandse kost die zoon eet op het moment. Rare vlegel, spruiten eten Mijn dochter is werkelijk dol op spruiten. Zoon ook, maar die lust ze alleen rauw
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 13:09:

[...]

Ik kom gewoon weer terug hoor, ik heb een beetje last van mijn issues. Gaat weer over. Ik lees dit net. Hoop dat je je snel beter voelt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 14:08:

[...]

Mijn dochter is werkelijk dol op spruiten. Zoon ook, maar die lust ze alleen rauw Spruiten vind ik ook lekker, maar rauw? Nooit geprobeerd eigenlijk.
Voor iedereen die niet lekker in zijn vel zit of ziek is een dikke

Het is de tijd van het jaar dat mensen om de een of andere reden niet lekker in hun vel zitten. Ik neem nog maar een wafel. Die blijven goed in mijn vel zitten.
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 14:09:

[...]

Spruiten vind ik ook lekker, maar rauw? Nooit geprobeerd eigenlijk.Ik ook niet . Maar zoon houdt erg van knagen. Ik had nog nooit van Rapley gehoord, maar als baby gaf ik hem al halfgare wortels te knagen omdat hij die gepureerde rommel niet bliefde.
Elfje

Weggaan met kinderen (oid) heeft ook een gezellige TO. Dat gaat echt een vechtscheiding worden.
Spruitjes mjam mijn vriend maakt de beste spruitjesstamppot op de planeet. Mijn ex lustte die dingen niet dus at ik ze zelden. Nu hmmm lekker ik denk dat ik al weet wat ik vanavond ga eten.
Ik las soep, goed idee.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 14:13:

[...]

Ik ook niet . Maar zoon houdt erg van knagen. Ik had nog nooit van Rapley gehoord, maar als baby gaf ik hem al halfgare wortels te knagen omdat hij die gepureerde rommel niet bliefde.Ik hou dus ook heel erg van knagen. Nooit aan gedacht om een spruit rauw te eten. Ga ik toch eens proberen, nu ben ik nieuwsgierig.
Oh wacht de spruiten kunnen naar morgen. Ik heb nog een halve koelkast vol indische rijsttafel die over is van kerst. I my sister in law
Ik vind het ook raar dat er bij sommige forummers wél staat waarom ze geband worden en bij andere niet.

Bv. bij Istar heeft een 24 uurs ban voor provocerende opmerkingen (in dit geval het bashen van spruitjes) en bij de volgende staat alleen 24 uurs ban.

Meld altijd het waarom of meld het niet, maar niet af en toe wel en dan weer niet. Dan krijg je júist gespeculeer.
Mmmm, speculaasjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven