Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 16:02:

[...]

Met naam en toenaam hoop ik Natuurlijk.
quote:MrsEinstein schreef op 29 december 2014 @ 16:02:

[...]

Ik weet niet welke je voor deze had, maar deze vind ik juist heel erg mooi. Duurde echt een tijdje voor ik doorhad dat het gezicht van bloemblaadjes was gemaakt.Mee eens!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ben trouwens erg blij met mijn nieuwe laptop. Forum er nu voor het eerst in dagen op, want mobiel is ook wel makkelijk. Maar ik zie nu wel weer in dat het toch wel verdomd makkelijk is op een laptop.

Hoef ook niet te wennen, want ik had een sony vaio (waar ik altijd lyrisch over was, vooral vanwege het toetsenbord) en vriend heeft dezelfde maar beter gekocht
Dankjewel MissI en Ama!

Dit is weer mijn eerste ava. Heb hem gelukkig weer gevonden.
Wat is er zo geweldig aan dat toetsenbord?
quote:duizendbloemen schreef op 29 december 2014 @ 16:07:

Dankjewel MissI en Ama!

Dit is weer mijn eerste ava. Heb hem gelukkig weer gevonden.ja, mooi!
Ja, deze is mooi Blommigje.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 16:06:

Ik ben trouwens erg blij met mijn nieuwe laptop. Forum er nu voor het eerst in dagen op, want mobiel is ook wel makkelijk. Maar ik zie nu wel weer in dat het toch wel verdomd makkelijk is op een laptop.

Hoef ook niet te wennen, want ik had een sony vaio (waar ik altijd lyrisch over was, vooral vanwege het toetsenbord) en vriend heeft dezelfde maar beter gekocht Mijn laptop is ook een poosje terug gaan hemelen. Ik ben nu aan het kijken wat Kim zal doen qua nieuwe. Die Sony Vaio lijkt mij ook wel wat. Welk type heb jij nu.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 16:06:

Hoef ook niet te wennen, want ik had een sony vaio (waar ik altijd lyrisch over was, vooral vanwege het toetsenbord) en vriend heeft dezelfde maar beter gekocht

Bofferd, dat ie dat voor je geregeld heeft!

Ik moet ook nog steeds ergens een 2ehands laptop voor weînâgh op de kop zien te tikken, want over 3 weken moet ik deze weer inleveren op mijn werk.
'Blommigje'
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 16:07:

Wat is er zo geweldig aan dat toetsenbord?Het typt lekker. Elk ander toetsenbord typt vreemd vind ik, nu ik dit toetsenbord gewend ben. Er zijn misschien ook wel andere laptops met hetzelfde toetsenbord, maar dat weet ik allemaal niet.
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 16:09:

[...]

Ik moet ook nog steeds ergens een 2ehands laptop voor weînâgh op de kop zien te tikken, want over 3 weken moet ik deze weer inleveren op mijn werk.

Hier ging de oude ook moeilijk doen, kon bij de media markt een nieuwe scoren voor 260 euries, meer had ik ook niet voor een andere.

Gelukkig werkt het ding goed.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik vind hem erg duur! Ik doe er niet veel meer op dan internetten en streamen via de tv.
Da's idd goedkoop zeg; ¤ 260,-.
Ik heb sinds kort een ultrabook, kun je, heel handig, het scherm van wegdraaien. Dan heb je gewoon een tablet van 13 inch. Heeft nl. Ook een touchscreen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik heb al een tablet met toetsenbord wat je los kan halen. Ik vind een tablet helemaal niet prettig werken. Ik blijf voorkeur voor mijn (oude) laptop houden.
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 16:09:

[...]

Hij was mijn gezeur zat denk ik

Deze heb ik, alleen hebben we er wel windows 7 op gezet, ik kan niet overweg met 8.
quote:paulaner schreef op 29 december 2014 @ 16:13:

[...]

Hier ging de oude ook moeilijk doen, kon bij de media markt een nieuwe scoren voor 260 euries, meer had ik ook niet voor een andere.

Gelukkig werkt het ding goed.

Dat is een mooi koopje, maar ik hoef geen nieuwe, een tweedehandsje is prima.

Eigenlijk hoop ik dat ik weer een zakelijke laptop krijg als ik een nieuwe baan vind.

En zo niet, dan red ik me ook prima met een leuk gebruikt ding.

Ik had een privélaptop, maar toen ik die weer uit het stof trok bleek het moederbord overleden en dat schijnt nogal definitief te zijn

Gelukkig heb ik een grote kennissenkring waarin ook veel ict-jongens zitten, dus ik kreeg al een tip voor een goede 2ehands-site.
Het is gewoon een laptop hoor, maar als je lekker opgekruld op de bank alleen maar wat wil lezen dan is het wel makkelijk.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 16:03:

Het was een andere einstein.

Een andere Einstein? Of een andere ava?

Hij is vast niet mooier dan degene die ze nu heeft.
Ik heb een ouwe del van de marktplaats, voor 50 euro. Meer had ik even niet toen mijn ouwe lappie ineens de geest gaf, maar die ouwe del doet het prima.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 16:14:

Ik vind hem erg duur! Ik doe er niet veel meer op dan internetten en streamen via de tv.Ik gebruik hem ook voor mijn werk. Ik laat gewoon ons gesloten systeem er op zetten en dan kan ik mijn kantoorwerk ook thuis doen. Ik neem hem ook altijd mee als ik op kantoor werk, dus dan is een goede laptop wel fijn.
Ik kom nog even Nouschi feliciteren met haar mijlpaal.

Fijn te zien dat het topic na een paar roerige dagen nog bestaat.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 16:15:

Da's idd goedkoop zeg; ¤ 260,-.

Ze hebben ze nog wel, 2 modellen van Acer, en 2 van HP.

Ik heb de Acer, zit alleen geen DVD drive in, minpuntje, maar ik heb er weinig last van, een losse DVD kost je een keer ¤13.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 16:23:

[...]

Ik gebruik hem ook voor mijn werk. Ik laat gewoon ons gesloten systeem er op zetten en dan kan ik mijn kantoorwerk ook thuis doen. Ik neem hem ook altijd mee als ik op kantoor werk, dus dan is een goede laptop wel fijn.

Dan zeker ja.

Ik heb een aparte computer om foto's te bewerken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven