Tettertopic nummer 31!
maandag 29 december 2014 om 12:20
Ah Plou, wat naar. Lekker onder de dekens met veel drinken (nee, geen drank) en paracetamolletjes. Beterschap
Wauw Bij, wat een prachtige foto! Ik heb echt nul verstand van paarden, maar deze ziet er wel heel stoer en robuust en toch elegant uit. Maarre..... blote voeten klinkt wel een beetje koud. Maar daar zal hij vast minder last van hebben dan ik. Kan hij niet eens lekker babbelen met Scooby, uitleggen dat de sneeuw echt wel leuk is?
Slof, vandaag friend ophalen? Veeeeeel plezier! En hou elkaar een beetje warm hè.
Olijfje, hoest nu met Puk vandaag?
Wauw Bij, wat een prachtige foto! Ik heb echt nul verstand van paarden, maar deze ziet er wel heel stoer en robuust en toch elegant uit. Maarre..... blote voeten klinkt wel een beetje koud. Maar daar zal hij vast minder last van hebben dan ik. Kan hij niet eens lekker babbelen met Scooby, uitleggen dat de sneeuw echt wel leuk is?
Slof, vandaag friend ophalen? Veeeeeel plezier! En hou elkaar een beetje warm hè.
Olijfje, hoest nu met Puk vandaag?
maandag 29 december 2014 om 13:38
maandag 29 december 2014 om 13:53
Ik weet niet zo goed wat ik met Puk moet doen. De snotterigheid gaat op zich beter maar zijn rechteroog zich nu half dicht en hij is zo rustig terwijl hij dus de dagen ervoor weer lekker aanwezig was. Als ik hem aai/knuffel gaat 'ie lekker knorren en op zijn rug liggen voor een buikkroel maar verder ligt ie maar en slaapt veel. Bleh. Hij zit nu halverwege zijn ab kuur trouwens.
Ik baal er van dat we maar 1 DA hier in het durp hebben want ik ben hun meer dan zat qua werkwijze. Dat is ook ff waar ik mee zit. Toch nog een keer met Puk terug naar deze DA of in Arnhem een andere zoeken.
Ik baal er van dat we maar 1 DA hier in het durp hebben want ik ben hun meer dan zat qua werkwijze. Dat is ook ff waar ik mee zit. Toch nog een keer met Puk terug naar deze DA of in Arnhem een andere zoeken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 29 december 2014 om 14:03
Ja maar 1 x de benodigde dosis voor 4,5 kg. En hij voelt zich daarna dus duidelijk heel ok. Ik vraag me af of ik dan 2 x per dag een halve dosis zal geven.
Maar ik vind het gewoon raar dat hij, ondanks de ab en de metacam een prutoog heeft (hij heeft zijn 3e ooglid er ook half overheen getrokken)
Maar ik vind het gewoon raar dat hij, ondanks de ab en de metacam een prutoog heeft (hij heeft zijn 3e ooglid er ook half overheen getrokken)
maandag 29 december 2014 om 14:54
Ik zou het niet verdelen Olijf. Metacam werkt 24 uur en als je het gaat spreiden betekent dat alleen maar dat je Puk de helft gaat geven van wat hij nodig heeft met zijn gewicht.
Het is ook alleen maar pijnstilling hé.
Het beter worden zal echt van de antibiotica moeten komen.
Zielig hoor zo'n suffe kat. Maar zelf slaap je ook het liefst als je ziek bent toch. Lekker warm houden en in de gaten houden dat hij wel blijft drinken.
Het is ook alleen maar pijnstilling hé.
Het beter worden zal echt van de antibiotica moeten komen.
Zielig hoor zo'n suffe kat. Maar zelf slaap je ook het liefst als je ziek bent toch. Lekker warm houden en in de gaten houden dat hij wel blijft drinken.
maandag 29 december 2014 om 15:23
Ach gossie, arme Puk Hopelijk heeft de nieuwe da inzichten die Puk snel op laten knappen!
Hond had met MO meegewild om het vuur te blussen met een opgeheven poot zeker
Nou, ben weer thuis... Eerst flinke discussie met man over of het niet te glad zou zijn (ik was al buiten geweest en hij niet, ik had al nieuws&weer gezien en hij niet, dan heb je een slechte aan me). Kom ik aan bij het peerd, over geschoven en gestrooide wegen, bedenk ik me om eerst de auto te keren. Want je weet maar nooit hoe het weer ineens om kan slaan en dan kan ik zo weer weg als de auto al gekeerd is. Ligt er geen sneeuw op het pad, maar ijs. Een centimeter of vijf dik, broos ijs. Met water er onder. Dikke plakkaten die breken onder het gewicht van de auto en waar de banden vervolgens geen grip meer op hebben. Dus stond de auto vast. Met een schep het ijs verder kapot gemaakt en een pad ijsplaatvrij gemaakt. Stond tot over mijn enkels in het ijswater in mijn enkellaarsjes... En toen de auto eindelijk weer op de weg stond zag die er uit alsof ik net een rally had gereden.
Maar hé, onderweg was het niet glad
Hond had met MO meegewild om het vuur te blussen met een opgeheven poot zeker
Nou, ben weer thuis... Eerst flinke discussie met man over of het niet te glad zou zijn (ik was al buiten geweest en hij niet, ik had al nieuws&weer gezien en hij niet, dan heb je een slechte aan me). Kom ik aan bij het peerd, over geschoven en gestrooide wegen, bedenk ik me om eerst de auto te keren. Want je weet maar nooit hoe het weer ineens om kan slaan en dan kan ik zo weer weg als de auto al gekeerd is. Ligt er geen sneeuw op het pad, maar ijs. Een centimeter of vijf dik, broos ijs. Met water er onder. Dikke plakkaten die breken onder het gewicht van de auto en waar de banden vervolgens geen grip meer op hebben. Dus stond de auto vast. Met een schep het ijs verder kapot gemaakt en een pad ijsplaatvrij gemaakt. Stond tot over mijn enkels in het ijswater in mijn enkellaarsjes... En toen de auto eindelijk weer op de weg stond zag die er uit alsof ik net een rally had gereden.
Maar hé, onderweg was het niet glad
maandag 29 december 2014 om 17:00
maandag 29 december 2014 om 17:46
Zo, net terug van nieuwe DA. Goed bevallen. Puk heeft er nu antibiotica bij: neusdruppels die het probleem dus heel lokaal aanpakken. Mag 'ie 6 x per dag hebben, 10 dgn lang. En hij heeft een vitamineboost-injectie gehad. Ka-ching Maar goed, ik ben wel blij met die druppels erbij. Andere kuur ook afmaken en de metacam opmaken (ik weet ook wel dat dat alleen ter ondersteuning is maar het was mijn idee het meer te verdelen op een dag, maar het werkt natuurlijk 24 u dus geen zin)
En as we speak over de vitamineboost, racet Puk nu met Fido door de kamer
En as we speak over de vitamineboost, racet Puk nu met Fido door de kamer
maandag 29 december 2014 om 17:50
Bij
Olijf, hopelijk hoort het bij het herstellen van Puk
Veel plezier Slof
Ik keek net even in mijn mailbox van werk, en daar was een mailtje van collega dat zij haar parttime dag heeft doorgeschoven naar woensdag. Dus of ik dan morgen wil laten weten of ik er woensdag weer ben. Anders moeten ze wat anders regelen.
1: waarom appt ze dat niet ipv via werkmail die ik nu toevallig lees
2: dat betekent dus dat ik niet eerder naar huis kan zoals afgesproken. Zij op kerstavond eerder en ik op oudejaarsdag eerder.
Is het kinderachtig dat ik daar nu bozig om ben? Heb gelijk de neiging om woensdag ook niet te gaan werken, ongeacht hoe ik me voel Voelt gewoon niet eerlijk dat zij dan 2 dagen op tijd thuis is en ik niet (ik ben noooooit eens op tijd thuis *stampvoet*)
Met dit soort dingen vind ik mijn werk zo enorm stom.
Anyway, voel me wel wat beter.
Olijf, hopelijk hoort het bij het herstellen van Puk
Veel plezier Slof
Ik keek net even in mijn mailbox van werk, en daar was een mailtje van collega dat zij haar parttime dag heeft doorgeschoven naar woensdag. Dus of ik dan morgen wil laten weten of ik er woensdag weer ben. Anders moeten ze wat anders regelen.
1: waarom appt ze dat niet ipv via werkmail die ik nu toevallig lees
2: dat betekent dus dat ik niet eerder naar huis kan zoals afgesproken. Zij op kerstavond eerder en ik op oudejaarsdag eerder.
Is het kinderachtig dat ik daar nu bozig om ben? Heb gelijk de neiging om woensdag ook niet te gaan werken, ongeacht hoe ik me voel Voelt gewoon niet eerlijk dat zij dan 2 dagen op tijd thuis is en ik niet (ik ben noooooit eens op tijd thuis *stampvoet*)
Met dit soort dingen vind ik mijn werk zo enorm stom.
Anyway, voel me wel wat beter.
maandag 29 december 2014 om 18:07
maandag 29 december 2014 om 22:20
Olijf, wat een fijne da! En van stuiterende Puk. Ziet er toch veel prettiger uit.
Hoe ga je dat doen, neusdruppels toedienen? Lijkt me een pittig gepruts.
Zit deze da veel verder weg?
Plou, ik zou vriendelijk aan collega laten weten dat je haar dinsdag best een berichtje wilt sturen, maar dat ze er wel aan moet denken dat jij woensdag eerder weg gaat.
Maar je kunt natuurlijk ook niet reageren. Niemand verplicht jou om je mail te lezen als je ziek bent.
Heel irritant, dit soort voorstellen.
Voel je je beter door het spuien hier, of omdat je je wat beter voelt?
Ik ben vanavond met een vriendin naar China Light geweest. Mijn hemel, wat was het daar druk. En verder mwah. Maar wel gezellig met vriendin (en 2 kinders).
Hoe ga je dat doen, neusdruppels toedienen? Lijkt me een pittig gepruts.
Zit deze da veel verder weg?
Plou, ik zou vriendelijk aan collega laten weten dat je haar dinsdag best een berichtje wilt sturen, maar dat ze er wel aan moet denken dat jij woensdag eerder weg gaat.
Maar je kunt natuurlijk ook niet reageren. Niemand verplicht jou om je mail te lezen als je ziek bent.
Heel irritant, dit soort voorstellen.
Voel je je beter door het spuien hier, of omdat je je wat beter voelt?
Ik ben vanavond met een vriendin naar China Light geweest. Mijn hemel, wat was het daar druk. En verder mwah. Maar wel gezellig met vriendin (en 2 kinders).