Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ha ha ha ja dat heb ik ook even overwogen tot ik mijn spiegelbeeld zag in de ruit van de Appie Heyn even later. Had een verschoten Adidas jasje aan van vriendlief met een paar leuke smeervlekken er in (ja je bent vrachtwagen chauffeur of niet he) en een sportbroek eronder die er totaal bij vloekte. Ik denk dat hij dan eerder pijn aan zijn ogen had ofzo
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 18:28:

[...]

In NL had ik er express één gekocht met zo'n melodietje. Speciaal voor mijn moedertje

Maar later kreeg ik een bon van de politie, zelfs nadat ik het uitgelegd had

Yep, dat mag niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Had je een bouwvakkersdécolleté met die sportbroek?
Nee LV ik had er een lang vest overheen en daarover dat Adidas jasje. Een bouwvakkersdecolleté brrrr veelste koud voor ik stop altijd alles in ik kan niet tegen een blote rug brbrbrrrrr.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 18:28:

[...]

In NL had ik er express één gekocht met zo'n melodietje. Speciaal voor mijn moedertje

Maar later kreeg ik een bon van de politie, zelfs nadat ik het uitgelegd had Arme jij
Maar het is echt zo vaag, jarenlang was ik over het algemeen voorzien van een anti aanbak laag a la Tefal waar alles zo weer uitgleed en nu komt alles weer binnen en moet ik overal bij nadenken zo van 'is het mijn schuld of is dit daadwerkelijk een situatie waarin ik er echt niks aan kan doen' en dat vergt mezelf regelmatig streng toespreken. Maar ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt. Ben nu een week gestopt en mijn migraine is weg, mijn eczeem is zo goed als weg, ik heb mijn inhaler nog maar 1x gebruikt ipv meerdere keren per dag en ik heb niet één keer meer met hartkloppingen in mijn bed gelegen. Waar ik voorheen de hele dag lusteloos op de bank hing last hebbende van alle bovenstaande kwaaltjes ben ik afgelopen week al 3x lekker een uur wezen sporten, is het huis zo goed als aan kant en geen hoofdpijn meer hebben is hemels!
waarom dan in hemelsnaam aan de ritalin?!
Ritalin moet je ook snuiven, niet slikken.
ook dat
Ja eh de wegen der GGZ zijn ondoorgrondelijk. Meerdere foutieve diagnoses zijn er destijds gesteld en destijds had ik er enorm baat bij. De bijwerkingen zijn erin geslopen en door geen enkele arts is het ritalingebruik in verband gebracht met al mijn klachten. Dus werd ik volgestopt met ventolin, zalfjes tegen de eczeem, redelijk zware anti migraine medicijnen, pillen tegen brandend maagzuur en nu wilden ze me ook nogeens aan de Antidepressiva hebben tegen mijn angstaanvallen tot ik aan de beurt ben voor EMDR (wachtlijst is nog zo'n 4 maanden tot ik aan de beurt ben ivm PTSS) En toen dacht ik na wederom een weekend van de ene naar de andere migraine aanval van Shit hier klopt iets faliekant niet. Ben de bijsluiter van die ritalin maar eens goed gaan doorlezen en schrok me rot van de overeenkomsten. Aangezien ik nu in afwachting van de EMDR toch thuiszit heb ik besloten om de proef op de som te nemen en te stoppen. Ik had die ritalin echt nodig om mijn werk te kunnen handelen en de relatie waar ik destijds inzat. Ik ben geen psycholoog maar als ik logisch nadenk is gewoon het moment aangebroken waarop ik eigenlijk gewoon een hele stabiele omgeving heb en ik heb ook aan mezelf toegegeven dat ik mijn werk echt heel kut vind en dat het niet bij me past. Zodra ik de EMDR heb afgerond en weer beter ben ga ik dus ook direct op zoek naar iets anders.
volgens mij had je toch beter een topic aan kunnen maken hoor.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 18:40:

Ritalin moet je ook snuiven, niet slikken.
quote:fluim schreef op 29 december 2014 @ 18:45:

quote:elfje12 schreef op 29 december 2014 @ 17:56:

Haha Bieb, wat een reactie kreeg je zeg. Ze is daar ook wat laat mee idd.

Maar dat mag niet gezegd worden

Ik vind het raar. Ze zit duidelijk in de medische molen maar snapt er de ballen niet van. Ze zoekt het verder maar uit.
Succes ermee GG. Ik hoop dat je er van opknapt.

De kat komt net met een halve rookworst voorbij

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

volgens mij had je toch beter een topic aan kunnen maken hoor.Nee hoor ik ga gewoon voor de verklaring dat de toetermeneer me een monsterlijk lekker ding vond en het niet meer hád van de opwinding Alles met GGZ en wachtlijsten loopt inmiddels dus heb verder niet de behoefte om daar dag in dag uit hele epistels over te schrijven. Ik vroeg me gewoon af of er meerdere hoogsensitieve personen waren die het herkennen dat het irritant is als mensen vaag tegen je doen in het verkeer thats all.
Ik ben niet HSP hoor, ik lulde maar wat
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 18:46:

Succes ermee GG. Ik hoop dat je er van opknapt.

De kat komt net met een halve rookworst voorbij [img]http://r27.imgfast.net/users/2712/13/40 ... 034357.gif[/img]Hahaha zo zat die gehaaide siamees van mij laatst onder de bank met een biefstuk. Normaal ligt ie als een halfdooie in de vensterbank te ruften maar ineens was hij als een duveltje uit een doosje ter plaatse toen ik even de deur open deed voor de pakketjesmeneer.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 18:46:

De kat komt net met een halve rookworst voorbij [img]http://r27.imgfast.net/users/2712/13/40 ... 034357.gif[/img]
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 18:49:

Ik ben niet HSP hoor, ik lulde maar wat Of nog beter, dat mensen zonder vaag labeltje het ook herkennen waardoor ik me niet meer zo'n debielo voel
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 18:49:

[...]

Hahaha zo zat die gehaaide siamees van mij laatst onder de bank met een biefstuk. Normaal ligt ie als een halfdooie in de vensterbank te ruften maar ineens was hij als een duveltje uit een doosje ter plaatse toen ik even de deur open deed voor de pakketjesmeneer.Dat. De hele dag ligt ze in allerlei houdingen, hangend boven de verwarming. En voor je het weet ben je je rookworst kwijt
Hahaha ik zie het helemaal voor me... miep miep vrrrrrooooom en weg is je worst
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 18:49:

Ik ben niet HSP hoorEcht wel!
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 18:53:

[...]

Echt wel!Alsof LSP'er er ook maar iets van weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven