Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hier controleren ze niet eens op vuurwerk, te weinig mankracht.
quote:Bieb2.0 schreef op 29 december 2014 @ 19:06:

Ik haat vuurwerk. De knallers iig. Kan mij niet laat genoeg beginnen.Ik haat het niet, ik vind het leuk. Maar desondanks schrik ik me elke keer de vinkentering als er hier weer eentje af gaat, het zit blijkbaar nog niet in mijn systeem. Dat wordt de komende dagen wel beter .
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 19:04:

Yas, je hebt Neil Diamond gemist!Niet 😋
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 19:03:

Hier al ruzie gehad met een overbuurman. Die mafklapper steekt zwaar vuurwerk af. Ik onder de tafel, 6 katten in de gordijnen, man vliegt naar buiten en roept: nog 1 keer en ik bel de politie. Dat vond die man maar kinderachtig want "de kinderen kunnen niet wachten tot woensdag". 😡

Rot op gek, voed ze op. Ze hebben maar te wachten.

Nog 1 keer en ik bel echt de politie.Ja en dan moet ie ook nog wachten tot 18.00 uur dit jaar.. dat word gezellig.
En wat vuurwerk betreft sluit ik me aan bij dit over de top filmpje

The big fat fireworks show!

Ik heb vooral in mijn broek gezeken om het Make That The Cat Wise gehalte van het Engels
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 19:07:

[...]

Wat een ontzettend kul-argument. Alleen daarom al zou ik lekker de politie bellen. Eikel.Precies. Maar het is stil nu. 😆
Ik vind het zielig voor de dieren. Vogeltjes vliegen in het donker in blinde paniek uit de bomen na die enorme knallen, honden, katten, paarden, konijnen, etc schieten volledig in de stress, ik vind het niet kunnen.
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 19:10:

[...]

Niet 😋Gelukkig. Rosanna dacht ook al dat je mee aan het brullen was.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 19:08:

Hier controleren ze niet eens op vuurwerk, te weinig mankracht.Bij ons ook niet denk ik.. Mijn katten mogen niet meer naar buiten. Al weken last van vuurwerkbommen s'avonds en s'nachts vooral.
...and Holland will be the best just like with the football
quote:AnnaP1977 schreef op 29 december 2014 @ 19:10:

[...]

Ja en dan moet ie ook nog wachten tot 18.00 uur dit jaar.. dat word gezellig.

Ja 😈

Man wil hem gaan vertellen waar hij vroeger mee geknald heeft. Dan piept ie wel anders 👮
Ik haat die kutjochies die handvuurwerk jouw richting op gooien als je op de fiets zit. Ben altijd bang dat het in mijn kraag terecht komt ofzo. Of dat ik van schrik van mijn fiets af duvel.
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 19:11:

[...]

Gelukkig. Rosanna dacht ook al dat je mee aan het brullen was.Altijd! 😍
quote:AnnaP1977 schreef op 29 december 2014 @ 19:12:

[...]

Bij ons ook niet denk ik.. Mijn katten mogen niet meer naar buiten. Al weken last van vuurwerkbommen s'avonds en s'nachts vooral.Mijn katten gaan uit zichzelf al niet meer. Ze schrikken zich zelfs wild van rotjes verderop. 🙉🙈
Maar ik vind het wel mooi gebaar om het jaar mee in te gaan. Snap alleen niet dat het zo moeilijk is om dat pas af te steken om 24 uur en waarom er zoveel geld aan gespendeerd word, mag allemaal wel wat minder hoeven ze ook niet al die dagen die dingen af te steken
Voordeel van wonen op een (klein) bedrijventerrein is dat het geknal hier alleen uit de verte klinkt. Ik heb nooit last van vuurwerk.
Vuurwerk zuigt.
quote:bollinger schreef op 29 december 2014 @ 19:11:

Ik vind het zielig voor de dieren. Vogeltjes vliegen in het donker in blinde paniek uit de bomen na die enorme knallen, honden, katten, paarden, konijnen, etc schieten volledig in de stress, ik vind het niet kunnen.De vogels zijn al door de katten opgegeten. De rest hebben we hier niet. Mijn kat reageert er trouwens niet eens op.
De kat ligt hier al onder het bed, zijn al veel aan het knallen in de buurt.

BOA's hebben de auto hier voor de deur neergezet en lopen naar links, dan weer naar rechts, af en toe maken ze een sprintje.

Zo jammer voor ze dat vuurwerk niet alleen aan de ene kant van de wijk is, maar ook aan de andere kant van de wijk

Leuker als de tv dit.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 19:13:

Ik haat die kutjochies die handvuurwerk jouw richting op gooien als je op de fiets zit. Ben altijd bang dat het in mijn kraag terecht komt ofzo. Of dat ik van schrik van mijn fiets af duvel.Dat is mij echt nog nooit gebeurd. Maar ik heb dan ook geen ziel, dat zien ze in mijn ogen
quote:bollinger schreef op 29 december 2014 @ 19:11:

Ik vind het zielig voor de dieren. Vogeltjes vliegen in het donker in blinde paniek uit de bomen na die enorme knallen, honden, katten, paarden, konijnen, etc schieten volledig in de stress, ik vind het niet kunnen.

Maar alles voor de kick van de mensen hé.

Maakt niks uit wie er last van heeft. Vuurwerk moet!

Stom!
Direct onder mijn keukenraam zit een put. Die wordt er elk jaar uitgeblazen. Dan schrik ik me echt rot, maar lig er verder niet wakker om
En wij maakten vroeger de lantarenpalen onklaar. En stookten een heul erg groot vuur, waarvoor we al maanden pallets en kerstbomen verzamelden.

Heerlijke tijd!
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 19:19:

En wij maakten vroeger de lantarenpalen onklaar. En stookten een heul erg groot vuur, waarvoor we al maanden pallets en kerstbomen verzamelden.

Heerlijke tijd!

Dat was hier in het dorp ook, maar daar werd ook zwaar vuurwerk ingegooid, dus hier is dat vuur afgeschaft.

Man deed toen hij klein was, telefooncellen opblazen met de jongens, toen hij daar boete en taakstraf voor kreeg, was dat niet zo leuk meer
Lantarenpalen kun je ook gewoon uittrappen toch. Ik weet van vroeger dat we er een rotschop tegenaan gaven en dan waren ze uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven