Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 19:32
quote:GateKeeper schreef op 29 december 2014 @ 19:24:
Er is witte rook, ik herhaal er is witte rook.
http://i57.tinypic.com/2hpsy94.jpg
Zo en nu even bijlezen.
O meid, te stom misschien, maar ik zit echt even een traantje weg te pinken hier
Wát ben ik blij voor je!
Pfff....en de eerste keer was het toch? Wat een mazzel!
Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan, blijft even spannend, maar hé, dit eerste súperspannende gedeelte ben je al door, dat is al zo bijzonder!
Er is witte rook, ik herhaal er is witte rook.
http://i57.tinypic.com/2hpsy94.jpg
Zo en nu even bijlezen.
O meid, te stom misschien, maar ik zit echt even een traantje weg te pinken hier
Wát ben ik blij voor je!
Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan, blijft even spannend, maar hé, dit eerste súperspannende gedeelte ben je al door, dat is al zo bijzonder!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 19:34
quote:OldWood schreef op 29 december 2014 @ 19:32:
Istar, herkenbaar, was het eerste dat mijn vader zei.
"Als je opgepakt word, kom ik je niet halen"
Ik had daarna wel een pak op m'n flikker kunnen krijgen van hem, dat wel.Dat dan weer niet. Zolang we maar niet iets van waarde jatten. Dus geen schuttingen, statiegeldpallets enz.
Istar, herkenbaar, was het eerste dat mijn vader zei.
"Als je opgepakt word, kom ik je niet halen"
Ik had daarna wel een pak op m'n flikker kunnen krijgen van hem, dat wel.Dat dan weer niet. Zolang we maar niet iets van waarde jatten. Dus geen schuttingen, statiegeldpallets enz.
maandag 29 december 2014 om 19:35
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 19:32:
[...]
Wát ben ik blij voor je!
Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan, blijft even spannend, maar hé, dit eerste súperspannende gedeelte ben je al door, dat is al zo bijzonder!Wat lief! Bij mij gingen de sluizen ook gelijk open. 1e poging idd. En nu hopen dat t blijft plakken.
[...]
Wát ben ik blij voor je!
Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan, blijft even spannend, maar hé, dit eerste súperspannende gedeelte ben je al door, dat is al zo bijzonder!Wat lief! Bij mij gingen de sluizen ook gelijk open. 1e poging idd. En nu hopen dat t blijft plakken.
maandag 29 december 2014 om 19:37
quote:GateKeeper schreef op 29 december 2014 @ 19:35:
[...]
Wat lief! Bij mij gingen de sluizen ook gelijk open. 1e poging idd. En nu hopen dat t blijft plakken.
Tja, ik weet hoe de procedure is he, en hoe killing die 2 weken zijn dat je moet afwachten.
Bij mij ging het dus telkens mis. Misschien daarom wel dat ik nu zo blij ben om te horen dat het bij jou nu positief is
Pfff, ga zo weer zitten janken joh
Wat zul je opgelucht zijn!
[...]
Wat lief! Bij mij gingen de sluizen ook gelijk open. 1e poging idd. En nu hopen dat t blijft plakken.
Tja, ik weet hoe de procedure is he, en hoe killing die 2 weken zijn dat je moet afwachten.
Bij mij ging het dus telkens mis. Misschien daarom wel dat ik nu zo blij ben om te horen dat het bij jou nu positief is
Pfff, ga zo weer zitten janken joh
Wat zul je opgelucht zijn!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 19:39
maandag 29 december 2014 om 19:40
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 19:39:
[...]
Gelukkig! hopelijk kunnen we samen over zwangerschapskwalen praten in de nabije toekomst, dit topic wordt toch al vervuild met geprietpraat. Kan dat er ook nog wel bij Als het hier over stinkende aambeien kan gaan zijn zwangerschapskwaaltjes ook goed.
[...]
Gelukkig! hopelijk kunnen we samen over zwangerschapskwalen praten in de nabije toekomst, dit topic wordt toch al vervuild met geprietpraat. Kan dat er ook nog wel bij Als het hier over stinkende aambeien kan gaan zijn zwangerschapskwaaltjes ook goed.