Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 december 2014 om 01:07
quote:Enn schreef op 30 december 2014 @ 01:06:
Ik schrik me rot van die spookjes!http://www.meh.ro/tag/monsters/page/2/
Op deze site staan leuke.
Ik schrik me rot van die spookjes!http://www.meh.ro/tag/monsters/page/2/
Op deze site staan leuke.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 30 december 2014 om 01:20
dinsdag 30 december 2014 om 01:26
Kutkutkutkut.
Nog even bijkleuren voor het slapen gaan.
Is BGB d'r viezeplaatjefetish weer aan het tentoonstellen.
Heb serieus twee dagen van mijn leven daaraan verspild (Meds de naakte speerwerper en die zieke filmmaker met zijn doorgeefluikkwartet)
Ei: mooi ei!
GG: van harte!
Nog even bijkleuren voor het slapen gaan.
Is BGB d'r viezeplaatjefetish weer aan het tentoonstellen.
Heb serieus twee dagen van mijn leven daaraan verspild (Meds de naakte speerwerper en die zieke filmmaker met zijn doorgeefluikkwartet)
Ei: mooi ei!
GG: van harte!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 30 december 2014 om 01:29
quote:feow schreef op 30 december 2014 @ 01:26:
!Heb je twee hele dagen naar die twee plaatjes zitten kijken? Wauw...
!Heb je twee hele dagen naar die twee plaatjes zitten kijken? Wauw...
dinsdag 30 december 2014 om 01:30
Nog kutterdur.
Mijn autocorrectie houdt niet van gluren, en maakte van bijgluren bijkleuren.
En dat wilde ik verbeteren.
Maar toen zat ik ineens in een 'maak melding'-scherm.
Heb ik nu mijn klaagzang over de akelige plaatjes van BGB gestaft??
In dat geval stel ik een maandverband (plaatje mag ook) als straf voor mod, en laat ik het aan uw wijsheid over of je dat plaatje in mijn of in BGB's inbox achterlaat (wel graag in zo'n plastic zakkie als je voor de mijne kiest)
Mijn autocorrectie houdt niet van gluren, en maakte van bijgluren bijkleuren.
En dat wilde ik verbeteren.
Maar toen zat ik ineens in een 'maak melding'-scherm.
Heb ik nu mijn klaagzang over de akelige plaatjes van BGB gestaft??
In dat geval stel ik een maandverband (plaatje mag ook) als straf voor mod, en laat ik het aan uw wijsheid over of je dat plaatje in mijn of in BGB's inbox achterlaat (wel graag in zo'n plastic zakkie als je voor de mijne kiest)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 30 december 2014 om 01:30
dinsdag 30 december 2014 om 01:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 december 2014 @ 01:29:
[...]
Heb je twee hele dagen naar die twee plaatjes zitten kijken? Wauw...Mijn netvlies heeft een olifantengeheugen en een slecht instelbare tijdsschakelaar
[...]
Heb je twee hele dagen naar die twee plaatjes zitten kijken? Wauw...Mijn netvlies heeft een olifantengeheugen en een slecht instelbare tijdsschakelaar
dinsdag 30 december 2014 om 01:32
dinsdag 30 december 2014 om 01:41
quote:Enn schreef op 30 december 2014 @ 01:30:
vriendelijk verzoek om de link niet hier te plaatsen!
*denkt aan de borst met zaden*
Dat plaatje vond ik zo ranzig dat ik serieus twee uur op google heb gespendeerd om achter de bron te komen. Het is dus een knie die een tijdje op bevroren erwten heeft gezeten. Daarin zijn zaadjes geshopt en die foto is weer geshopt in een tietenfoto.
Maar gadverdamme, dat moment dat het op het beeldscherm verscheen...
vriendelijk verzoek om de link niet hier te plaatsen!
*denkt aan de borst met zaden*
Dat plaatje vond ik zo ranzig dat ik serieus twee uur op google heb gespendeerd om achter de bron te komen. Het is dus een knie die een tijdje op bevroren erwten heeft gezeten. Daarin zijn zaadjes geshopt en die foto is weer geshopt in een tietenfoto.
dinsdag 30 december 2014 om 01:48
quote:lemoos2 schreef op 30 december 2014 @ 01:41:
[...]
Welnee. Het was een geshopte borst met een lotusbloem.
[...]
Welnee. Het was een geshopte borst met een lotusbloem.
dinsdag 30 december 2014 om 06:52
Goedemorgen.
Leonard Cohen is top!
De nieuwe nick van EN zou zo maar eens ElNinja kunnen zijn.
En toen was ik bijgelezen.
Sommige topics zijn echt slecht voor je portemonnee. Las ik gisteren een vraag over een mooie leren tas. Was gaan googelen om mee te zoeken en dacht toen aan een tas die ik zelf heb gezien een tijdje terug. Maar toen kon ik me inhouden (nou ja, had een andere gekocht) Maar nu vond ik die tas, in de uitverkoop! Tja, wat doe je dan? Als je echt geen tas nodig hebt
Mijn goede voornemen voor 2015: meer sparen en minder onnodige dingen kopen.
Fijne dag iedereen.
Leonard Cohen is top!
De nieuwe nick van EN zou zo maar eens ElNinja kunnen zijn.
En toen was ik bijgelezen.
Sommige topics zijn echt slecht voor je portemonnee. Las ik gisteren een vraag over een mooie leren tas. Was gaan googelen om mee te zoeken en dacht toen aan een tas die ik zelf heb gezien een tijdje terug. Maar toen kon ik me inhouden (nou ja, had een andere gekocht) Maar nu vond ik die tas, in de uitverkoop! Tja, wat doe je dan? Als je echt geen tas nodig hebt
Mijn goede voornemen voor 2015: meer sparen en minder onnodige dingen kopen.
Fijne dag iedereen.