Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 december 2014 om 14:51
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:48:
[...]
Dat vraag ik me ook af. Maar ja, ik was tiener en zeer maatschappijbewust in de jaren 80, toen feminisme nog geen vies woord was. Dus dat gaat me boven de pet.
Mijn oudste van bijna 8 leer ik al dat ze zich niet moet laten piepelen.
En toen dr vriendje voor de kerstvakantie lelijk tegen d'r deed, heeft ze hem gedumpt op een vol schoolplein.
[...]
Dat vraag ik me ook af. Maar ja, ik was tiener en zeer maatschappijbewust in de jaren 80, toen feminisme nog geen vies woord was. Dus dat gaat me boven de pet.
Mijn oudste van bijna 8 leer ik al dat ze zich niet moet laten piepelen.
En toen dr vriendje voor de kerstvakantie lelijk tegen d'r deed, heeft ze hem gedumpt op een vol schoolplein.
dinsdag 30 december 2014 om 14:53
dinsdag 30 december 2014 om 14:56
dinsdag 30 december 2014 om 15:01
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 30 december 2014 @ 14:57:
Ok, geef die MrsStanleyWalker een dikke pakkerd van me, ik heb kerstverplichtingen. Het was leuk om te zien dat er nog een klein beetje van het oude forum over is Zoek je het landhuis?
Ok, geef die MrsStanleyWalker een dikke pakkerd van me, ik heb kerstverplichtingen. Het was leuk om te zien dat er nog een klein beetje van het oude forum over is Zoek je het landhuis?
You know how I know? Because I reeaally think so!